כותרות אחרונות
Search

"לאומית שירותי בריאות" מרחיבה את שיתוף הפעולה עם "FeelBetter" לשיפור ניהול האיזון התרופתי במטופלים ולקידום רפואה מבוססת ערך בישראל.

 

 

"לאומית שירותי בריאות" מרחיבה את שיתוף הפעולה עם "FeelBetter" לשיפור ניהול האיזון התרופתי במטופלים ולקידום רפואה מבוססת ערך בישראל.

"לאומית שירותי בריאות" מיישמת את פלטפורמת "FeelBetter" באופן נרחב בקופה, בעקבות הצלחה מוכחת של הטכנולוגיה בשיפור תוצאות הטיפול והיעילות התפעולית.

 

"FeelBetter" – ספקית מובילה של טכנולוגיה לניהול איזון תרופתי במטופלים (Polypharmacy Patient Management) וחלוצת הבינה הפרמקו-קלינית (Pharmaco-Clinical Intelligence) , הכריזה  על הרחבת שיתוף פעולה עם לאומית שירותי בריאות ("לאומית"), המשרתת למעלה מ-725,000 מבוטחים ברחבי הארץ.

 

לאומית משתפת פעולה עם "FeelBetter" מאז 2022, במהלך שהוכח כהצלחה של  הטכנולוגיה בשיפור תוצאות הטיפול והיעילות התפעולית. כעת, לאומית מרחיבה את השימוש בפלטפורמת ה- Precision Population Health מבוססת הבינה המלאכותית של "FeelBetter", שמשמשת כיום את כלל הרוקחים בקופה, גם לרופאי המשפחה, בכדי לתמוך באופטימיזציה של התרופות עבור מטופלים מורכבים.

 

הרחבת השותפות מגיעה בעקבות ממצאים שנאספו במהלך מעל 12 חודשים עבור למעלה מ-170 אלף מטופלי לאומית, המראים שהפלטפורמה של FeelBetter מפחיתה את שיעור האשפוזים ברי-המניעה בקרב מטופלים מרובי-תרופות בסיכון גבוה ב-24%, ומעלה את שיעור ההתערבויות הרפואיות, כולל שינויים יזומים במשטרי התרופות, בכ -350%. בנוסף, הפלטפורמה של FeelBetter אִפשרה ללאומית לייעל את הקצאת המשאבים בקרב עובדיה, מה שהגדיל את ההספק של הרוקחים הקליניים עד פי חמש.

 

"בייחוד בקרב בני הגיל השלישי, כשהמטופל נוטל חמש או יותר תרופות במקביל עבור מספר מחלות כרוניות שונות, זה מוביל לתופעות לוואי, אשפוזים מיותרים, ולעיתים גם מוות בטרם עת. בלאומית, אנו מחויבים להתמודד עם האתגר הבריאותי ההולך וגדל של ריבוי תרופות, בכדי לשפר את המדדים הרפואיים ואת איכות החיים של מטופלינו." מסר פרופ' שלמה וינקר, סמנכ"ל הרפואה של לאומית שירותי בריאות.

 

"השימוש בטכנולוגיה של FeelBetter מקל עלינו לזהות מטופלים בסיכון גבוה וליזום התערבויות למניעת אשפוזים ושמירה על בריאותם בתוך הבית ובקהילה שלהם," הוסיף פרופ' וינקר. "הטכנולוגיה גם אִפשרה לנו להתגבר על מגבלות כוח אדם, בייחוד בקרב רוקחים קליניים שממלאים תפקיד מרכזי בלסייע למטופלים לנהל את התרופות שלהם, ומאפשרת לנו למקד את המשאבים שלנו היכן שהם הכי נדרשים."

 

ד"ר אביבית גולן כהן, מנהלת המחלקה לאיכות הרפואה בלאומית ורופאת משפחה פעילה, הוסיפה: "בעקבות הערך ש-FeelBetter  כבר יצרה עבורנו, אנחנו נרגשים מהרחבת השימוש בכלי, ומהתועלות המשמעותיות שהוא מספק במתן טיפול מונע על ידי רופאים ראשוניים, מומחי גריאטריה, רוקחים קליניים, ומטפלים אחרים בלאומית. עם FeelBetter אנחנו יכולים לנהל מטופלים מורכבים לא רק בצורה אפקטיבית יותר, אלא גם יעילה יותר, וכעת יש לנו את היכולת להרחיב את הטיפול הן ברמת המטופל הבודד והן ברמת ניהול אוכלוסיית המטופלים."

 

פלטפורמת FeelBetter, המבוססת על Pharmaco-Clinical Intelligence (בינה פרמקו-קלינית), קטגוריה טכנולוגית חדשה פרי פיתוחה של FeelBetter, משלבת בינה מלאכותית עם יכולות פרמקולוגיות וקליניות מבוססות-ראיות, מזהה באופן מדויק מטופלים בסיכון גבוה לאשפוז בטווח הזמן הקרוב עקב ריבוי תרופות, ממליצה על שינויים במשטר התרופתי והתערבויות רפואיות אחרות, ומנטרת באופן נרחב את תהליך הטיפול ברמת הפרט והאוכלוסייה.

 

"אנו נרגשים להרחיב את השותפות שלנו עם לאומית ולהגיע לאלפי מטופלים נוספים ברחבי ישראל," אמרה ד"ר אדווה צוק און, סמנכ"לית הרפואה של FeelBetter ורופאה עם למעלה מ-15 שנות ניסיון ברפואת גריאטריה ומשפחה. "שיתוף הפעולה בינינו מאפשר לגשר על פערים בטיפול הרפואי, ניהול משופר של מחלות כרוניות והתאמה אישית של משטר התרופות למטופל באופן יעיל ואפקטיבי, תוך הקפדה על בטיחות הטיפול."

 

אודות לאומית שירותי בריאות

לאומית שירותי בריאות נוסדה ב-1933 והיא ספקית שירותי בריאות מובילה בישראל, עם 320 מרכזים רפואיים ברחבי המדינה. 2,200 המומחים הרפואיים של הארגון מעניקים טיפול ברמה הגבוהה ביותר למעל 725,000 חברי קופה, והמעבדה המתקדמת של לאומית מנתחת למעלה ממיליון בדיקות מדי חודש.

 

אודות FeelBetter

FeelBetter היא חלוצת הבינה הפרמקו-קלינית המשנה את פרדיגמת ריבוי התרופות ברמת בריאות הפרט והאוכלוסייה. הפתרון המקיף של FeelBetter מיועד להתמודד עם האתגרים הכרוכים בניהול תרופתי טעון-שיפור. הבינה הפרמקו-קלינית של FeelBetter, המבוססת על יכולות בינה מלאכותית ולמידת מכונה, מאפשרת ניהול תרופתי מותאם-אישית, ומסייעת למומחי בריאות להבטיח שמשטר התרופות של מטופליהם מנוהל באופן בטוח, אפקטיבי ונכון. הטכנולוגיה מזהה מטופלים בסיכון גבוה להתדרדרות ולאשפוז בר-מניעה עקב ניהול תרופתי טעון-שיפור, ויוזמת התערבויות מיידיות וישֹימות בכדי לצמצם את אותם סיכונים. ארגוני בריאות משתמשים ב-FeelBetter בכדי לנטר את ההתקדמות של מטופליהם ולספק באופן יזום את טיפולי המעקב הנכונים, כמו גם להקצות משאבים ביעילות ולמזער את השימוש המיותר והיקר בשירותי בריאות.

 

FeelBetter מנוהלת על ידי צוות רב-תחומי של קלינאים, רוקחים קליניים ומומחי טכנולוגיה, עם מטות חברה בבוסטון ובתל-אביב. המשקיעים ב-FeelBetter כוללים את Firstime Ventures, Shoni Health Ventures, Triventures, Random Forest VC, The Group Ventures, GoodCompany Ventures, וחברה ב-ARC.

 

למידע נוסף, בקרו בכתובת feelbetter.healthcare.