כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל קבוצת תדהר מעניקה ללקוחותיה אחריות ל-10 שנים על הדירה.

אחריות "תדהר" לעשר שנים

 

לראשונה בישראל קבוצת תדהר מעניקה ללקוחותיה אחריות ל-10 שנים על הדירה.

מדובר במהלך שמטרתו שינוי תפיסת הלקוחות את שוק הנדל"ן והחלטה לפעול לפי המשפט: "זה חשוב ממי קונים דירה".

 

קבוצת תדהר יוצאת במהלך ראשוני וחדשני בענף הנדל"ן במסגרתו תעניק אחריות ל-10 שנים על הדירה. מדובר בלא פחות ממהפכה בתחום הנדל"ן. זוהי הפעם הראשונה שחברת נדל"ן מעניקה אחריות ללקוחותיה (מעבר לנדרש בחוק המכר). האחריות ניתנת בשורה של פרויקטים נבחרים בהם תדהר היא היזם והקבלן.

 

פרויקטים קבוצת תדהר – צילום מתוך אתר החברה

 

מטרת המהלך האסטרטגי היא לשנות את תפיסת הלקוחות בשוק הנדל"ן, לחדד ש "זה חשוב ממי קונים דירה" ולבדל את תדהר כחברה המייצרת ערך משמעותי ללקוח.

 

בסקרי שוק שנערכו נמצא כי לקוחות לא מייחסים חשיבות מספקת ליזם ולקבלן המבצע, וזאת למרות שאיכות המוצר חייבת להיות גורם משמעותי ברכישת הדירה.

 

משרדי קבוצת "תדהר" – צילום: אבי בר

 

פעמים רבות ישנן בעיות איכות, קשיים גדולים בקבלת שירות איכותי בתקופת הבדק ובתקופת האחריות וללקוח אין כתובת אחת לטיפול, בעיקר במקרים בהם הקבלן אינו היזם.

 

תדהר הינה חברה יזמית קבלנית המחזיקה את כל שרשרת הערך ופועלת על פי שיטה המאפשרת איכות בניה ללא פשרות ובסטנדרטים הגבוהים ביותר. תדהר תמיד בלטה באיכות מוצר ושירות לקוחות ברמה אחרת תחת ההבטחה ללקוח – לבנות בתים שאנשים אוהבים ולייצר רק לקוחות מרוצים.

 

תכולת האחריות כוללת רשימה רחבה של טיפול בליקויים ברכיבים, פריטים ובמערכות המוגדרות כתשתיות מרכזיות בדירה, כמפורט בתקנון האחריות.

 

רשימת הפרויקטים ותנאי ותכולת האחריות מוצגות במלואן בתקנון האחריות שבאתר החברה – https://tidhar.co.il.

 

קבוצת "תדהר" יוצאת במהלך חדש – צילום: אבי בר

 

גיל גבע יו"ר קבוצת תדהר: "30 שנה של מיקוד ביצירת ערך ללקוחותינו הביאו אותנו פעם אחר פעם לניפוץ פרדיגמות  ולקביעת סטנדרטים חדשים בענף – באיכות המוצר, בשרות יוצא דופן, במסירת דירות תמיד בזמן וללא יוצא מן הכלל, ובעמידה קפדנית בהתחייבויות. הצעת הערך החדשה שלנו –  אחריות תדהר ל-10 שנים – מרימה שוב את הרף ומקבעת סטנדרט חדש ומשמעותי בעל ערך יוצא דופן ללקוחות. האנשים המצוינים שלנו, התרבות הייחודית ו״שיטת תדהר״ הם הבסיס להישגים אלו ולהיותה של תדהר חברה מובילה״

 

גיל גבע יו"ר קבוצת "תדהר" – צילום: אבי בר

 

אורי לוין, מנכ"ל קבוצת תדהר, מסר: "קבוצת תדהר ממשיכה להוביל את ענף הנדל"ן ולקבוע סטנדרטים חדשים למוצר ולשירות. אחריות ל-10 שנים מייצרת ערך משמעותי ושקט נפשי ללקוחותינו. הצעת ערך יוצאת דופן זו מחדדת את החשיבות של היזם והקבלן בסט השיקולים של רכישת דירה – זה חשוב ממי קונים דירה". 

 

אורי לוין מנכ"ל קבוצת "תדהר" – צילום: אבי בר

 

אודות קבוצת תדהר:

קבוצת תדהר,  אשר נוסדה ב-1993, היא קבוצת הנדל"ן הפרטית הגדולה והמובילה בישראל ובין החברות הבודדות המטפלות בכל תהליך הייזום והבנייה מקצה לקצה.

תדהר עוסקת בייזום, תכנון, בנייה וניהול של שכונות ומגדלי מגורים, מבני משרדים ומתחמים לתעסוקה, לוגיסטיקה ומסחר. בנוסף, מחזיקה תדהר, במאות אלפי מ"ר של נכסים מניבים. מאז הקמתה בנתה תדהר יותר מ-20,500 יחידות דיור וכ-2 מיליון מ"ר של משרדים ומסחר במאות פרויקטים בארץ ובעולם.

תדהר מטפחת ערכי מצוינות, חדשנות ושירות. החברה מדורגת במקום הראשון מבין חברות נדל"ן בדירוג BDI של החברות שהכי כדאי לעבוד בהן בענף הנדל"ן.