כותרות אחרונות
Search

חברת "כלמוביל" משיקה מתחם פופ אפ בקונספט חדש ודור שלישי של דגמי ה"ספרינטר" של "מרצדס".!

מודרני, עוצמתי, בטיחותי.!

חברת "כלמוביל" משיקה מתחם פופ אפ קונספט חדש ודור שלישי   של דגמי ה"ספרינטר"  של "מרצדס".!

עד היום ועוד בטרם  הושקה רשמית הסדרה החדשה  שנערכה במתחם החדש ברחוב שרת 30 בראשון לציון,  נמכרו כבר למעלה מ-700 דגמי "ספרינטר" בישראל.

 

צילום: גדי סיארה

 

כלמוביל הובלה והיסעים חונכת מתחם קונספט להשקת דגמי ה"ספרינטר" החדשים. מתחם ה– POP UP החדש הממוקם באזור התעשייה החדש בראשון לציון ברחוב שרת 30, ימחיש לבאים את תפיסת המכירה של המותג ויהווה פלטפורמה להצגת מכלול האפשרויות והפתרונות של ה"ספרינטר" החדש. מתחם הקונספט יציע בנוסף למגוון הדגמים והמרכבים, גם מתחם להדרכות והכשרות מקצועיות וכן אפשרות למסירת הרכבים במתחם.

 

 

צילום: גדי סיארה

 

ה"ספרינטר" החדש המבוסס על הניסיון המוצלח מהדגם הקודם, מוצע ב-7 סדרות דגם ועשרות תצורות שונות, ובכך מרחיב באופן משמעותי את תמהיל הדגמים בקטגוריית המסחריות להובלה והיסעים. בנוסף, כלמוביל תאפשר לראשונה בדגמי המיניבוס גרסאות מרכב מקומיות וגם אירופאיות עם טווח מחירים גמיש לטובת הגדלת סל הפתרונות המוצע ללקוח גם בסגמנט זה. 

 

צילום: אבי בר

 

אמיל קרעין, מנכ"ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים ב"כלמוביל": "במקביל להשקת ה"ספרינטר" החדש אנו מציגים ללקוחות את חבילת ה- "PRO  COLMOBIL" הכוללת מגוון שירותים ומוצרים כגון ליסינג תפעולי מבית "כלמוביל" הובלה והיסעים, אפשרות לאחריות מורחבת עד 3 או 4 שנים, מתחם קונספט "UP POP", מע' קונקטד פרו ע"ג הצג המקורי ועוד…"

 

אמיל קרעין, מנכ"ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים ב"כלמוביל" – צילום: אבי בר

 

עוד ציין אמיל קרעין במהלך דברים שנשא באירוע הפתיחה, "עוד לפני תחילת ההשקה הרשמית שמתקיימת השבוע נמכרו בישראל למעלה מ-700 רכבי "ספרינטר". לראשונה אנחנו מציגים את קונספט ה- "PRO"  המתייחס לחבילה הכוללת מגוון שירותים, מוצרים ופעילויות הניתנים או מוצעים ללקוחות. בין היתר, וכחלק מהחבילה, מוצעת לרוכשים אפשרות לליסינג תפעולי המנוהל במלואו ב"כלמוביל הובלה והיסעים", ונמכר ע"י נציגי החטיבה. תהליכי השירות כוללים מענה 24/7 המותאמים לצרכי העולם המסחרי, מגוון מוצרים טכנולוגים מתקדמים המאפשרים ייעול השימוש ברכב ובניהול ציי הרכב".

 

צילום: אבי בר

 

לאור התחזקות עולם הסחר המקוון מוסיף קרעין, יש נסיקה בשימוש במסחריות וה"ספרינטר" החדש נותן מענה מושלם לצרכים אלו ומעניק פתרון יעיל, חסכוני, מתקדם ועוד יותר ידידותי ונח לנהג לטובת משלוחים של מוצרים המחייבים קירור ולצרכים עירוניים ובין עירוניים.

 

 

צילום: אבי בר

 

כחלק מהחבילה הייחודית הניתנת לרוכשים, דגמי ה"ספרינטר" החדשים מוצעים עם אפשרות לאחריות מורחבת של עד 4 שנים – שנתיים אחריות יצרן ואפשרות לרכישת שנה או שנתיים נוספות עד 400,000 ק"מ  בהתאם לדגמים השונים.

 

איציק תורג'מן מנהל חטיבת רכבי הסעים במרצדס – צילום: אבי בר

 

מחיר לדגמי ההובלה החל מ – 199,000 ₪ (עבור דגם בסיסי של ואן 3.5 טון).

 

הדור החדש של ה"ספרינטר" מעוטר בעיצוב פנים חדשני ומתקדם, המזכיר את סביבת הנהג ברכבי היוקרה הפרטיים של "מרצדס". בחזית הרכב ניתן למצוא 2 צגים, הראשון בגדול של 7 או 10.25 אינץ' עם מערכת "MBUX" מתקדמת אשר לומדת להכיר את תפוסי ההתנהגות והעדפות האישיות של הנהג תוך כדי "תנועה" ומכילה את כל המידע לטובת תפעול הרכב ומערכות הבידור, לרבות שליטה קולית הנתמכת בעשרות שפות ומערכת ניווט מקורית עם מציאות רבודה כאופציה בחלק מהדגמים. ברוב משפחות הדגם הצג השני הינו לוח מחוונים דיגיטלי צבעוני עם מסך 5.5 אינץ' המציג את כל המידע הרלוונטי לנהג.

 

צילום: אבי בר

 

ממד נוסף הבא לידי ביטוי ב"ספרינטר" החדש הוא מערכות הבטיחות המתקדמות. ה"ספרינטר" מגיע עם מגוון מערכות בטיחות חדשות, אוטונומיות ומצילות חיים בהם: מערכת עזר ברוחות צד (Crosswind Assist) המזהה משבי רוח, המייצבת את הרכב ומונעת סטייה שלו מהנתיב, כל זאת באמצעות בלימה סלקטיבית של חלק מהגלגלים. מערכת סיוע לניטור שטחים מתים (Blind Spot Assist) המנתרת את תנועתם של רכבים הנמצאים ב"שטח מת" ומתריעה על כך בפני הנהג. מערכת בלימה אקטיבית (Active Brake Assist) המזהה סכנת התנגשות ברכב הנמצא מלפנים או פגיעה בהולך רגל, המבצעת במידת הצורך  בלימה אוטונומית. בקרת שיוט אדפטיבית Active Distance Assist (Distronic) המאפשרת נסיעה אוטונומית ושומרת באופן אוטומטי על מהירות הנסיעה והמרחק מהרכב שנמצא מלפנים. מערכת סיוע אקטיבית לשמירת הנתיב (Active Lane Keeping Assist) מתריעה ומסייעת באופן אוטונומי להחזרת הרכב לנתיב הנסיעה, מערכת לניטור ערנות נהג (Attention Assist) וחבילת חנייה הכוללת חיישנים ומצלמות המזהים מכשולים בזמן התמרון לאחור ואף מאטה את הרכב בעת הצורך.

 

צילום: אבי בר

 

בדומה לדור הקודם ה"ספרינטר" החדש יוצע במשקלים הנעים בין 3.5 – 5.5 טון ובגרסת ההיסעים עם מגוון גרסאות החל מ-10 מושבים ועד ל-22. בפן הטכני הדור ה- 3 מציג הנעה קדמית, לצד ההנעה האחורית וכפולה שהייתה קיימת גם בדור היוצא, המשודכת לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת 9 מעברים (9G-TRONIC) או ידנית בעלת 6 מעברים ומעניקה שיפור משמעותי לביצועי המנוע ולהפחתת צריכת הדלק.

 

צילום: אבי בר

 

בגרסת ההנעה הקדמית ישולב מנוע טורבו דיזל מתקדם (OM651) עם 4 בוכנות בנפח של 2.1 ליטר המפיק 143 או 163 כוחות סוס. בגרסאות ההנעה האחורית והכפולה ישנה אפשרות גם למנוע 6 בוכנות מתקדם בנפח 3 ליטר בהספק של 190 כ"ס עם תיבת הילוכים PLUS 7G-TRONIC הנשלטת גם באמצעות מתגים על גבי גלגל ההגה. פלטפורמת ההנעה הקדמית מותאמת לתחום ההובלה ומאפשרת כושר העמסה גבוה ושפת הטענה נמוכה. גובה הרצפה בגרסה זו נמוך ב-80 מ"מ והיא בעלת כושר גרירה מקסימלי של עד 2 טון. 

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

ה"ספרינטר" החדש מכיל גם חידושים רבים בסביבת הנהג עם הגה רב תפקודי בעל מתגי מגע ארגונומיים מתקדמים המאפשרים שליטה על מערכות הבידור של הרכב, אפשרות להתנעה ללא מפתח (Keyless Start) סטנדרט הלקוח מקטגוריית הרכבים הפרטיים, תא אחסון לטלפונים חכמים וטעינה אלחוטית, טעינה באמצעות חיבור USB Type C, מראות מתקפלות חשמליות, מערך מגבים Wet Wiper מבוסס על מתזים המותקנים בתוך המגבים עצמם, מרימי שמשות, פתיחת דלתות אחוריות ל-270° ועוד…

 

צילום: יח"צ חו"ל