כותרות אחרונות
Search

חברת כרמית מרחיבה את מותג "אגו" ומשיקה סדרת טבלאות שוקולד פרימיום

 חברת כרמית מרחיבה את מותג "אגו" ומשיקה סדרת טבלאות שוקולד פרימיום שוקולד מריר איכותי המכילה 70% מוצקי קקאו חדשה ב- 4 טעמים:

קלאסי, תפוז, פטל וקפה. השוקולד עשויי מפולי קקאו מובחרים ממערב אפריקה ודרום אסיה העשירים בטעמם.

 המוצרים הינם ללא גלוטן ומתאימים גם לקהל הטבעוני ( עם תו ויגן פרנדלי)

 

חברת כרמית, המתמחה בייצור, ייבוא וייצוא מוצרי מזון המייצרת מגוון שוקולדים, מרחיבה את מותג "אגו" ומשיקה סדרה חדשה של טבלאות שוקולד פרימיום – שוקולד מריר איכותי המכיל 70% מוצקי קקאו.

 

פולי הקקאו המשובחים והאיכותיים נבחרו בקפידה והם מגיעים ממערב אפריקה ודרום אסיה. הטבלאות בעלות ארומה ייחודית.  וארוזות באריזות קרטון איכותיות. הסדרה  הינה מיוצרת על קו שוקולד פרווה ייעודי בעל כשרות גבוהה. המוצרים הינם ללא גלוטן ומתאימים גם לקהל הטבעוני ( עם תו ויגן פרנדלי)

 

סדרת השוקולד פרימיום 70% מוצקי קקאו כוללת ארבעה טעמים המתאימים להעדפת הקהל הישראלי:

 

∨ אגו שוקולד מריר מעולה בטעם קלאסי

צילום: סטודיו פליי

 

∨ אגו שוקולד מריר מעולה בטעם תפוז

צילום: סטודיו פליי

 

∨ אגו שוקולד מריר מעולה בטעם קפה

צילום: סטודיו פליי

 

∨ אגו שוקולד מריר מעולה בטעם פטל

צילום: סטודיו פליי

 

מחיר מומלץ לצרכן: 7.90 ₪ , 100 גרם לטבלה.

 

סדרת השוקולד פרימיום הינה בטעם איכותי ובלתי מתפשר, בכשרות פרווה של בד"צ העדה החרדית וניתן להשיגם בכל רשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

 

כרמית תעשיות הינה חברה בורסאית, המתמחה בארץ ובעולם במוצרי Better for you  ו Free From . החברה הינה חברה יצרנית ויצואנית המהווה שחקן משמעותי בעולמות של מוצרים ללא גלוטן, ללא חלב, מופחת סוכר וכן בעולמות הממתקים.

כרמית הינה חברה וותיקה ומנוסה השמה דגש על מחקר ופיתוח תוך התאמה של מגוון המוצרים לדרישות השוק ולטעם הצרכנים. החברה  מתמחה בייצור ושיווק של מגוון מוצרים: ופלים, עוגיות, שוקולד, קרקרים, סוכריות וחטיפי קרח והינה יצרנית המרשמלו הראשונה והמובילה בארץ.

בשנת 2014 קיבלה החברה את תו ה- GMP (תנאי ייצור נאותים) היתר זה מאפשר לחברה לייצר, לשווק ולסמן מוצרים בסימון 'ללא גלוטן'. כרמית משווקת את מוצריה בארץ ובעולם וכן מייצרת מוצרים עבור מותגים מובילים בארץ ובחו"ל.

 

בקרו אותם ב:

אתר חברת כרמית תעשיות: http://www.carmit.co.il/

עמוד הפייסבוק כרמית תעשיות: https://www.facebook.com/carmit.il/