כותרות אחרונות
Search

חברת "ליאונרדו קוסמטיק" שמחה ונרגשת להזמין אתכן להצטרף לשבט הנשים של מותג הקוסמטיקה המצליח בישראל "ליאונרדו קוסמטיק".

סדרת מוצרי טיפוח – צילום: רותי דותן

 

חברת "ליאונרדו קוסמטיק" שמחה ונרגשת להזמין אתכן להצטרף לשבט הנשים של  מותג הקוסמטיקה המצליח בישראל "ליאונרדו קוסמטיק".

 לאונרדו קוסמטיקס מביא לכן סדרת מוצרי טיפוח הכי שווים וכיפיים שיש והם מקווים שתעשי בהם שימוש יומיומי בהנאה רבה.

"ליאונרדו קוסמטיק" הוא מותג ישראלי בייצור כחול לבן המייצר מוצרי קוסמטיקה מחומרי גלם איכותיים ביותר הקיימים כיום בתחום הקוסמטיקה.

 

סדרת מוצרי טיפוח – צילום: רותי דותן

 

עד לפני שנה, המוצרים של "ליאונרדו קוסמטיק" שהיו שמורים לקוסמטיקאיות בלבד, מותרים עתה לכולן  וכל אחת מכן יכולה ליהנות בביתה ממוצרי קוסמטיקה איכותיים.

 

סדרת מוצרי טיפוח – צילום: רותי דותן

 

בחברת "ליאונרדו קוסמטיק"  שמים דגש ועושים הכל כדי שהתכשירים שלהם יהיו פשוטים לשימוש, היפואלרגניים נטולי בישום ומלחים וארוזים בקופסאות יפות, נוחות ומהממות.

 

 על המוצרים

Butter pure

Butter pure – צילום: רותי דותן

 

Butter pure: תרחיץ סבון פעיל , שאפשר להשתמש בו כסבון, אך אפשר להשתמש בו גם כפילינג או מסכה. התרחיץ מנקה ביסודיות את העור וממיס שומנים מיותרים. ממש מוציא החוצה את כל הלכלוך, עד שהעור מרגיש נקי ורענן. מדובר בתכשיר חדשני ואיכותי שהוא גם סבון, גם פילינג וגם מסיכה. השתמשתי בו ואיך היה אתן שואלות?, אז ככה, חשתי תחושה נפלאה של ניקיון ויחד עם זאת העור נשאר לח ולא התייבש, כל זאת בזכות הרכיבים המופלאים ממנו מיוצר התכשיר. המוצר הוא בעל 3 תכונות מנצחות, חדשני ומומלץ מאד!

 

 EYE TWISTER

 EYE TWISTER – צילום: רותי דותן

 

"eye twister": הוא קרם אנטי-אייג'ינג הנספג במהירות בעור הפנים ומסייע במיצוק העור, להפחתת קמטים, כהויות ונפיחות מסביב לעיניים. אז כדי שאוכל להמליץ על המוצר, השתמשתי בו ואני חייבת לציין כי הקרם עמד בצורה יוצאת מהכלל בהבטחות היצרן. מדובר בקרם עדין הנספג במהירות ונותן תחושה נעימה לפנים. אהבתי מאד את הניחוח העדין והנעים ואת התחושה של מיצוק העור והפחתת העיגולים השחורים מתחת לעיניים.

 

מסיכת מים במרקם של ג'ל

מסיכת מים במרקם של ג'ל – צילום: רותי דותן

 

מסיכת מים במרקם של ג'ל: מדובר במסכה שמרגישה כאילו יש לך טיפות על הפנים. זהו פטנט ייחודי בטכנולוגיה מיוחדת תלת ממדית המאפשרת העשרה מטורפת של העור בלחות במסכה שהיא ללא שטיפה. החלק הכי כיפי הוא שהעור נשאר רענן לאורך זמן. אז השתמשתי גם במסכה ואיך היה? סוף סוף מצאתי מסכת פנים המעשירה את העור ללא צורך בשטיפת הפנים…וואוו! מוצר נפלא! העור נשאר לח הנותן תחושת רעננות. מרקם הג'ל נעים וריחו עדין וטוב. ממליצה בחום לנסות!.

 

BREEZER SPRAY

BREEZER SPRAY – צילום: רותי דותן

 

BREEZER SPRAY: תרסיס מרענן לפנים בריח מנטה. התרסיס מושלם למניעת גירוי ואדמומיות בעור והוא מתאים לאזור הפנים עליו עוטים את המסכה כנגד נגיף הקורונה. מוצר שמתאים במיוחד לימי הללו ולדעתי הוא חייב להימצא בתיקה של כל אחת ואחת. לאחר שימוש בתכשיר הייחודי, הבנתי שמצאתי סוף סוף תכשיר חכם ואיכותי המונע גירוי העור בזור עטיית המסכה. מדובר בתכשיר נפלא הנותן תחושה נעיחמה עם ניחוח מנטה עדין. גם מוצר זה הוא ללא ספק חובה לכל אישה במיוחד בימים של חובת עטיית מסיכה. 

 

גישה לאתר לרכישה מיידית!

ניתן לרכוש חבילות עם מגוון  מוצרים נהדרים שיש רק בחנות הנמצאת בכתובת

אתר:  www.leonardo-tech.com

טלפון:  072-3944105