כותרות אחרונות
Search

חברת "ליימן שליסל", יבואנית ומשווקת מותג "מנטוס", מציגה חדשנות ומשיקה סוכריות "מנטוס" ללא סוכר בטעמי מנטה מרעננים.

צילום: פרפטי ואן מלה

 

Take a breath… Take a Clean breath

"ליימן שליסל", יבואנית ומשווקת מותג "מנטוס", מציגה חדשנות מוצרית ומשיקה לראשונה בישראל סוכריות "מנטוס" ללא סוכר: "מנטוס Clean breath" – בטעמי מנטה מרעננים.

לראשונה: סוכריות מנטוס ללא סוכר 

מותג מנטוס מחדש ומשיק:" Clean breath"סוכריות חדשניות בטעמי  מנטה מרעננים

  • הסוכריות החדשות בטעמי מנטה הזוכים לפופולאריות מתמשכת ועולה בכל העולם.
  • מנטוס Clean breath – הוכחו מחקרית כמרעננות את הפה והנשימה למשך כ-30 דקות.
  • האריזה החדשנית מעוצבת באופן מתוחכם ואלגנטי המאפשר נוחות שימוש מרבית.

 

החדשנות המוצרית בסוכריות מנטוס Clean breath באה לידי ביטוי בשני היבטים עיקריים:

 הסוכריות, עשויות שלוש שכבות כשהשכבה המרכזית מספקת רעננות ממושכת של עד 30 דקות בחלל הפה והנשימה והן מתאימות ויעילות בכל שעה משעות היום: אחרי ארוחה, לפני פגישה וכד'.  בהלימה למגמות החלות בתחום המזון בעולם כולו, פיתחה חברת פרפטי ואן-מלה, היצרנית ההולנדית של מנטוס, את הסוכריות החדשות כשהן מתאימות להעדפות הצרכנים למוצרים ללא סוכר ולטעמי מנטה מרעננים – מנטה ומנטה עדינה (ספירמינט), הנחשבים לטעמים הפופולאריים והמבוקשים בקטגוריית הסוכריות בעולם כולו שצריכתם הולכת וגדלה כל הזמן.

 

אריזת הסוכריות, בעלת עיצוב חדשני, מתוחכם ואלגנטי המאפשר נשיאה נוחה של הסוכריות, הוצאת הסוכריות אחת אחת מבלי לגעת בכל הסוכריות האחרות ופתיחה/סגירה בטוחה של האריזה מבלי שהסוכריות יתפזרו. גם בפיתוח האריזה החדשנית של סוכריות מנטוס Clean breath התמקדה חברת פרפטי ואן מלה במגמות החדשות אשר עונות על צורך הצרכנים באריזות פונקציונליות וקומפקטיות שאפשר לשמור בתיק, בכיס, באוטו או בבית.

 

צילום: פרפטי ואן מלה

 

את סוכריות מנטוס Clean breath  ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים במחיר מומלץ של 6.90 ₪ לאריזה המכילה 30 סוכריות. המוצר כשר מהדרין בהשגחת בד"צ חוג חתם סופר בני ברק ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

מותג מנטוס מיובא לישראל ומשווק בה על ידי חברת ליימן שליסל  אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בחברה מועסקים למעלה מ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il , ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.