כותרות אחרונות
Search

אופנה בימי קורונה.! יצרנית בגדי התינוקות "סריגת חן" מציעה מסכות הגנה לפנים עשויות כותנה.!

 

 

אופנה בימי קורונה.!

יצרנית בגדי התינוקות "סריגת חן" מציעה מסכות הגנה לפנים עשויות כותנה.!

  • המסכות ידידותיות לסביבה ניתנות לכביסה ומיועדות לשימוש רב פעמי.
  • המסכות מותאמות למבוגרים, נוער וילדים ומוצעות במגוון רחב של דוגמאות.
  • ניתן להתאים את מסכות ההורים לבגדי התינוקות.

 

צילום: רעות שליסל

 

"סריגת חן", יצרנית בוטיק של בגדי תינוקות, מתחברת למגמות האופנה בתקופת הקורונה ומשיקה קולקציה מרהיבה של מסכות הגנה לפנים.

 

המסכות מותאמות לכל בני המשפחה, מגיל 6 ומעלה, הן ידידותיות לסביבה – עשויות בדי כותנה, ניתנות לכביסה ומתאימות לשימוש רב פעמי. הן מוצעות במגוון רחב של צבעים ודוגמאות, כך שכל אחד יכול לבחור לעצמו מסכה התואמת את אופיו וסגנונו האישי ואף לגוון עם מספר דגמים בהתאם לצבעי הלבוש.

 

צילום: רעות שליסל

 

ב "סריגת חן" מציעים להורים להתאים את המסכה לבגדיו של התינוק ובכך לשוות לכל המשפחה מראה אופנתי ומדליק, תוך שמירה על הנחיות המיגון בזמן הקורונה.  כמו כן ניתן להזמין מסכות עם לוגו לבתי ספר, ארגונים ועוד במחירים אטרקטיביים במיוחד.

 

את המסכות המעוצבות של "סריגת חן" כמו גם את כל מוצרי התינוקות  של החברה ניתן להשיג ברוב הרשתות והחנויות המוכרות בגדי תינוקות / בטלפון: טובי – 0505365453 / באתר האינטרנט: https://market.marmelada.co.il/srigat-chen/ .

 

צילום: רעות שליסל

 

מחירה של מסיכה אחת – 20 ₪ בלבד וניתן גם לרכוש מארז של 7 מסיכות ב- 100 ₪ בלבד.

 

"סריגת חן" הינה חברה משפחתית וותיקה, אשר עוסקת בייצור כחול-לבן של בגדי תינוקות ומוצרים משלימים. בימים אלה החברה מתמודדת עם אתגרים לא פשוטים וכמו עסקים קטנים רבים בארץ נאבקת להמשיך לפעול חרף הקשיים. מסכות ההגנה לפנים הן מוצר חדש של החברה המותאם לצורך בימים אלה.