כותרות אחרונות
Search

נטע רוקחות מהטבע מציעה לכם את "גרין סלים" כמוסות צמחיות 100% טבעיות שיסייעו לירידה במשקל.

 

 

אכלנו קצת יותר מדי בסגר – "גרין סלים" יפתור את הבעיה.

נטע רוקחות מהטבע מציעה לכם  "גרין סלים" כמוסות צמחיות 100% טבעיות המכילות קונג'אק, גואר גאם, קפה ירוק ועוד, שיסייעו לירידה במשקל.

 

אכלנו קצת יותר מדי בסגר? תוסף התזונה "גרים סלים" מציע כמוסות של תערובת צמחים 100% טבעית, שעשויה לסייע לירידה במשקל. בין השאר, מכילות הכמוסות קונג'אק, קפה ירוק וגואר גאם – סיבים תזונתיים המתנפחים במגע עם מים ותורמים לתחושת שובע.

 

הכמוסות מכילות נוסחה המשלבת 6 צמחים שעפ"י הרפואה הטבעית, תורמים לתחושת שובע בכך שהם סופחים מים, מעוררים את פעולת מערכת העיכול ומאיצים את קצב חילוף החומרים בגוף. השילוב הייחודי של תוסף התזונה מכיל חומרים טבעיים בלבד והוא נטול חומרים מלאכותיים, משמרים או כימיים.

 

צילום – גרין סלים ב

 

"גרין סלים" מכיל:

  • גואר-גאם: סיבים רב סוכריים שכשהם באים במגע עם מים, הם מתנפחים ויוצרים מעין רשת שמאטה את ספיגת השומנים והסוכרים מהמזון.
  • קונג'אק: פקעות שמכילות אחוז גבוה של הסיב התזונתי גלוקומנן, שמסוגל לספוג עד פי 200 ממשקלו במים ובכך תורם לתחושת שובע לאורך זמן.
  • קפה ירוק: פולים שלא עברו קלייה והם מכילים חומצה כלורוגנית – נוגד חמצון המסייע לירידה במשקל ולהאצת קצב חילוף החומרים.
  • מלון מר: פרי טרופי הממריץ תהליכי עיכול על ידי הגברה של הפרשת אנזימים וויסות הפרשה של חומצת הקיבה. מווסת את רמות הסוכר בדם ובכך מסייע בפירוק פחמימות.
  • סרפד: מוכר ברפואה המסורתית כצמח מטהר דם, משתן ומגביר תהליכי עיכול וספיגה בכך תורם להורדת עודף נוזלים ובצקות בגוף.
  • גרסיניה: מכילה חומצה הידרוקסי-ציטרית שתורמת לעיכוב סינתזה של שומנים וכולסטרול, להפחתה של צריכת מזון ולעידוד של הפקת אנרגיה משומנים (במקום מפחמימות).

 

מחיר: כ-249 ש"ח לאריזה של 90 כמוסות.

כשר – בהשגחת הרבנות ובהשגחת בד"צ יורה דעה.

להשיג בחנויות טבע ובאתרי קניות של מוצרי טבע.

 ובאתר https://greenslim.co.il/