כותרות אחרונות
Search

חברת "ליימן שליסל" נכנסת לתחום חטיפי הפופקורן המוכנים ומשיקה את חטיפי הפופקורן המוכנים בשקית של המותג הפרטי "Fit pop"

FIT POP

חברת "ליימן שליסל" נכנסת לתחום חטיפי הפופקורן המוכנים ומשיקה את המותג הפרטי – Fit pop

Fit pop – פופקורן מוכן בשקית בשלושה טעמים נהדרים: מלח ים וקרמל  מתוק מלוח.

ליימן שליסל מובילה את שוק הפופקורן למיקרוגל עם   נתח שוק של 54%  עם המותג  HOTPOP וכעת היא נכנסת גם לקטגורית חטיפי הפופקורן המוכנים בשקית. 

ליימן שליסל, מיבואניות ומשווקות מוצרי המזון הגדולות בארץ, נכנסת לתחום חטיפי הפופקורן המוכנים ומשיקה את המותג הפרטי Fit pop – חטיף פופקורן מוכן לאכילה.

 

Fit pop – חטיף פופקורן מוכן בשקית, עולה בימים אלה על המדפים, בשלב ראשון עם סדרה של 3 טעמים נהדרים בהם: מלח ים, קרמל ומתוק-מלוח. בכל שקית 55-70 גרם של פופקורן מוכן לאכילה, טרי ואיכותי. חטיפי הפופקורן של Fit pop מיוצרים מגרעיני תירס מובחרים, ללא גלוטן, אינם מטוגנים, ללא חומרים משמרים ומהווים מקור טוב לסיבים תזונתיים.

 

ליימן שליסל מחזיקה גם במותג HOTPOP המוביל את שוק הפופקורן להכנה במיקרוגל, עם 54% נתח שוק (סטורנקסט, פברואר 2017). כעת, עם השקת המותג הפרטי  Fit pop, נכנסת החברה גם לשוק חטיפי הפופקורן המוכנים לאכילה. בישראל, שוק חטיפי הפופקורן המוכנים לאכילה נאמד בכ-21 מיליון ₪ בשנה עם שני שחקנים מרכזיים: אסם  ועלית.

צילום: עמית שטראוס

לדברי פנינה לזר, מנהלת מותג Fit pop בליימן שליסל : "בארה"ב ובאירופה קטגוריית הפופקורן "Ready to Eat" נמצאת במגמת צמיחה מתמשכת. ידוע לנו כי השוק הישראלי מושפע מהשווקים בארה"ב ובאירופה  ומשום כך אנו מזהים פוטנציאל לגידול בקטגוריה גם בישראל. מניתוח השוק המקומי וממחקרים שערכנו, עולה כי הצרכנים מחפשים חטיף טעים ואיכותי, המציע ערכים טובים, Better for you –  פיט פופ פופקורן מוכן בטעמים  בשקית  אישית".

 

את חטיפי הפופקורן המוכן בשקית של Fit pop ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, המרכולים ונקודות המכירה הפרטיות. הם מוצעים בשקית המכילה 55-70 גרם ובמחיר של 3.90-4.90 ₪ לשקית. חטיפי הפופקורן של Fit pop בעלי כשרות בדץ העדה החרדית. 

 

ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומוצרי מזון. בחברה מועסקים  למעלה מ-500 עובדים, בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל אתר –  www.l-s.co.il מידע אודות המותגים אותם מייבאת ומשווקת החברה בישראל.