כותרות אחרונות
Search

חברת "מאטל" הודיעה על השקת חגיגות 65 שנה לברבי ויותר משישה עשורים של פריצת גבולות….

חברת מאטל חוגגת 65 שנים לברבי עם הברביות האיקוניות מכל הזמנים – צילום: באדיבות "מאטל"

 

יום הולדת לברבי

חברת "מאטל" חוגגת 65 שנים של השראה לבנות.

עם המשך פרויקט "Barbie Dream Gap" המסייע לנערות לשאוף גבוה ולמרחק ורטרו בחזרה לבובות האיקוניות מכל השנים של ברבי.

 חברת "מאטל" הודיעה על השקת חגיגות 65 שנה לברבי ויותר משישה עשורים של פריצת גבולות והשראה לנערות באמצעות סיפורים, ועודדה אותן להיות בטוחות בעצמן, נועזות, אמיצות ואגדיות. 

 

מאז הקמת המותג, ברבי עזרה לבנות לחקור את הפוטנציאל הבלתי מוגבל שלהן באמצעות תפקידים ונרטיבים שונים – החל מעידוד ביטוי עצמי דרך התחפשות ועד למימוש כל אחת מ250 אופציות לקריירה שלה. עם ברבי לצידם, אינספור ילדים הצליחו לדמיין את הסיפורים שלהם באמצעות משחק שעוזר לעצב את עתידם בחיים האמיתיים. בעוד ברבי חוגגת את יום הולדתה ה-65 ב-9 במרץ, המותג משתף אינספור סיפורים של העצמה ומביא את המורשת האגדית שלה לחיים דרך עיניהם ומילותיהם של מעריצים בכל מקום.

 

"הסיפור של ברבי מעולם לא היה רק עליה. זה על אינספור הילדים הצעירים שהיא נתנה להם השראה ועל מיליוני הסיפורים שהיא עזרה להם לדמיין לאורך הדרך", אמרה קריסטה ברגר, סגנית נשיא בכירה של ברבי ומנהלת גלובלית במאטל. "במשך 65 השנים האחרונות, ברבי השתמשה בפלטפורמה הגלובלית שלה כדי להעצים בנות לחלום בגדול, לחקור את הפוטנציאל הבלתי מוגבל שלהן ולכוון את הנרטיב שלהן כדי לעצב את עתידן. בעודנו חוגגים את יום השנה הזה, אנו מכירים ביותר משישה עשורים של סיפורים שברבי עזרה לכתוב ובובה שממשיכה לתת לכולם את ההזדמנות לחלום – ולחלום בגדול".

 

חברת מאטל חוגגת 65 שנים לברבי עם הברביות האיקוניות מכל הזמנים – צילום: באדיבות "מאטל"

 

Barbie Dream Gap

העצמת נערות על ידי כניסה לשנה השלישית של השותפות של מאטל עם Inspiring Girls International לתמיכה מתמשכת בפרויקט Barbie Dream Gap.

  • אוצרות והעברת תוכנית שנתית המתמקדת בהעצמה וצמיחה לנערות בגילאי 12-14 בשבע מדינות ברחבי העולם, באמצעות סדנאות מרתקות. התוכנית המותאמת אישית תסייע לעודד בנות לחקור תחומי קריירה מגוונים, לפתח כישורי מנהיגות ולצבור ביטחון. זאת לצד תמיכה מתמשכת והדרכה של מנטורים בחיים האמיתיים, כולל מנהיגות נשים מצליחות, אלה ידגישו את המסר ש"את יכולה להיות כל דבר".
  • סיוע בסגירת פער החלומות באמצעות תרומות של למעלה מ-2 מיליון דולר, מאז הקמת הפרויקט ב-2019, לעמותות הפונות לנערות, הדגשת מעל ל250 קריירות והעצמה של 25 מיליון ילדים והיד עוד נטויה, והכל במטרה משותפת ליצור הזדמנויות נוספות לצמיחה עבור נערות ברמה הבינלאומית.

 

חברת מאטל חוגגת 65 שנים לברבי עם הברביות האיקוניות מכל הזמנים – צילום: באדיבות "מאטל"

 

רטרו לבובות האיקוניות של ברבי

מאטל חוזרים לכמה מבובות הקריירה הפופולריות ביותר מהרזומה המרשים של ברבי ומציגים בובות חגיגיות ופאשניסטה חדשות בהשראת מראה ברבי לאורך ההיסטוריה שלה.  קולקציית חגיגות ה-65 כוללת:

  • קולקציית בובות יום השנה ה-65 לקריירה של ברבי מדגישה שלוש מהקריירות הפופולריות ביותר בהן החזיקה ברבי מאז יצירת הבובה: וטרינרית בחווה, כוכבת פופ ואסטרונאוטית.
  • פריט אספנות חדש בהשראת בובת הברבי המקורית משנת 1959, לבושה בשמלת קוטור קלאסית עם פסים לבנים ושחורים, החוגגת את בגד הים המפוספס בשחור לבן.
  • 2024 בובות פאשניסטות עושות כבוד לאופנת ברבי לאורך השנים על ידי שיחזור לוקים איקוניים בתלבושות מודרניות. הבובות החדשות שואבות השראה מ-65 שנות סטייל, ביניהן הברבי הראשונה מ-1959, ברבי סופרסטאר מ-1977, אפרסקים וקרם מ-1985 ובובות רבות נוספות.

 

חברת מאטל חוגגת 65 שנים לברבי עם הברביות האיקוניות מכל הזמנים – צילום: באדיבות "מאטל"

 

חשיפת שיתופי פעולה בנושא ברבי

עם יותר מ-40 שותפי מותג בתחומי האופנה, האוכל, הבידור מבוסס המיקום והפרסום כדי שהמעריצים יצטרפו לחגיגת הברבי.

שנת ה-65 של ברבי מגיעה לאחר רגע של ציון דרך בהיסטוריה של המותג עם יציאת  הסרט "ברבי" ב-2023, שנוצר בשיתוף עם סרטי האחים וורנר. מאז הקרנת הבכורה התיאטרלית שלו ביולי האחרון, סרט הבארבי עטור השבחים והפרסים  ניפץ שיאי קופות רבים כשהפך לסרט הרווחי ביותר של 2023, הסרט הרווחי ביותר אי פעם עבור סרטי האחים וורנר, והסרט הרווחי ביותר של במאית, גרטה גרוויג.

לאחר יום הולדתה של ברבי ב-9 במרץ, המותג ימשיך לחגוג לאורך כל השנה, כולל שותפויות נוספות במהלך 65 הימים הבאים, ופעילויות נוספות במהלך הסתיו. 

 

 

אודות מאטל:

חברת "מאטל" (MATTEL) אשר הוקמה ב1945, היא חברה בינלאומית המובילה בתחומה בארה"ב למוצרי בידור לילדים, שמתמחה בעיצוב וייצור צעצועים ומוצרי צריכה איכותיים.

 

המותגים האיקוניים של החברה כוללים את ברבי, Hot Wheels, Fisher-Price, American Girl,  UNO ,Thomas & Friends , Masters of the Universe, Monster High ו- MEGA, כמו גם נכסים אינטלקטואליים פופולריים אחרים שבבעלות החברה או ברישיון בשותפות עם חברות בידור גלובליות.

ההיצע של מאטל כולל תוכן סרטים וטלוויזיה, גיימינג וחוויות דיגיטליות, מוזיקה ואירועים חיים. מאטל פועלים ב-35 מיקומים ומוצרי החברה זמינים ביותר מ-150 מדינות בשיתוף פעולה עם חברות הקמעונאות והמסחר האלקטרוני המובילות בעולם. מאז הקמתה בשנת 1945, מאטל גאה להיות שותפה אמינה בהעצמת ילדים לחקור את פלא הילדות ולממש את מלוא הפוטנציאל שלהם. בקרו אותנו באתר mattel.com.

"EFN United" היא נציגת "מאטל" בישראל ומוכרת ומשווקת את מגוון המוצרים של "מאטל" ברשתות וחנויות בישראל בפריסה ארצית.