כותרות אחרונות
Search

חברת "מאסטרקארד", מצטרפת לקרן של מלינדה וביל גייטס וקרן "Wellcome" ויחד הן משקיעות 125 מיליון דולר במלחמה בהתפרצות נגיף הקורונה בעולם.

 

חברת "מאסטרקארד", מצטרפת לקרן של מלינדה וביל גייטס וקרן "Wellcome" ויחד הן משקיעות  125 מיליון דולר במלחמה בהתפרצות נגיף הקורונה בעולם.

ההשקעה נועדה לפתח מאיץ רפואי למציאת תרופה לטיפול בקורונה.

 

חברת "מאסטרקארד", "קרן הפילנתרופיה" של מלינדה וביל גייטס וקרן "Wellcome" יעבירו 125 מיליון דולר כדי להאיץ את הפיתוח למיגור ועצירת מגפת ה-COVID-19. מטרת ההשקעה לבצע זיהוי מוקדם ולהוביל לפיתוח טיפולים תרופתיים חדשניים שיהיו זמינים במחירים סבירים.

 

מאיץ הטיפול ב-COVID-19 יעבוד בשיתוף מלא עם ארגון הבריאות העולמי, ארגונים ממשלתיים, המגזר הפרטי ומוסדות רגולציה שונים. המאיץ ימלא תפקיד משמעותי בזירוז  פיתוח והערכה של תרופות ביולוגיות חדשות לטיפול בחולי הקורונה בטווח המיידי ונגיפים אחרים בעתיד.

 

שיתוף פעולה דומה הוקם ב-2014 בכדי להתמודדות עם מגפת האבולה והוביל למזעור המחלה. המאיץ הרפואי נועד לסייע בטיפול ומיגור המגפה על ידי איחוד משאבים שונים ואיגוד מומחים מחברות אקדמיות, ביו-טק, תרופות ועוד…

 

קרן גייטס וקרן Wellcome תורמות כל אחת 50 מיליון דולר, וקרן Impact  ללא מטרת רווח של "מאסטרקארד" התחייבה לתרומה של 25 מיליון דולר כדי לזרז את העבודה הראשונית של המאיץ. המימון של קרן גייטס הוא חלק מהתחייבותה לתרומת של 100 מיליון דולר לטובת טיפול במגפת ה-COVID-19 שהוכרזה בחודש שעבר.

 

מייק פרומן, סגן יו"ר מאסטרקארד מציין: "אנו גאים להצטרף למאמץ מכריע זה למאבק ב- COVID-19 בהמשך המחויבות שלנו לצמיחה כוללת. האתגר העולמי הנוכחי לא רק מהווה סיכון לבריאותם ובטיחותם של אוכלוסיות בכל רחבי העולם, אלא גם מהווה הפרעה אפשרית לחיוניותם הכלכלית של מיליוני אנשים, עסקים וארגונים ברחבי העולם. הניסיון שלנו עם הכלה פיננסית מראה לנו את החשיבות של בניית רשת של גורמים שמביאים לא רק את ההון שלהם, אלא גם נכסים משלימים ומערכות מיומנות."