כותרות אחרונות
Search

מינוי בכיר במשק – מר דן זיצ'ק ימונה למנכ"ל חלל-תקשורת.

 

 

מר דן זיצ'ק ימונה למנכ"ל חלל-תקשורת.

חלל-תקשורת מודיעה הבוקר, כי דן זיצ'ק נבחר על-ידי הדירקטוריון להיות המנכ"ל של החברה החל מה-1 באפריל 2020.

מר יצחק שניברג, אשר היה מה- 1 בינואר 2020 ממלא מקום המנכ"ל, בעקבות פרישתו של דוד פולק, יחזור לשמש כמשנה למנכ"ל החברה. 

 

דירקטוריון חלל-תקשורת מודה למר שניברג על תרומתו לחברה בכלל, ובתפקידו כממלא מקום מנכ"ל בפרט, ומאחל למר זיצ'ק הצלחה רבה בתפקידו. הדירקטוריון בטוח שלאור נסיונו המקצועי, היכרותו עם שוק התקשורת הלוויינית (בדגש על שוק התקשורת באפריקה) ויכולות הניהול שלו, יצליח דן להוביל את החברה לצמיחה והישגים, יחד עם הנהלת החברה.

 

דן זיצ'ק מנכל חלל תקשרת – צילום חלל תקשורת

 

דן זיצ'ק, המשמש משנת 2012 כמנכ"ל חברת "סאטקום מערכות" המספקת שירותי תקשורת לוויינית בארץ ובעולם, והוביל אותה להישגים משמעותיים. דן מילא בעבר שורה של תפקידי ניהול בכירים, בהם סמנכ"ל "בזק בינלאומי" וניהול החטיבה העסקית של החברה, CFO, סמנכ"ל פיתוח עסקי, HR ורגולציה ומנהל הפיתוח הבינלאומי של החברה. כמו כן, שימש בעבר כסמנכ"ל בכיר לכלכלה ותקציב במשרד התקשורת ומרכז תחום החקלאות באגף התקציבים במשרד האוצר.  דן זיצ'ק, עם ניסיון בניהול חברות ציבוריות רב לאומיות, הינו בעל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים בהצטיינות ותואר שני בכלכלה ומנהל עסקים עם התמחות במימון מטעם האוניברסיטה העברית בירושלים.

 

חלל-תקשורת מספקת שירותי תקשורת לוויינית באמצעות הלוויינים עמוס 3, עמוס 4 ועמוס 7 ללקוחותיה ברחבי אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה. לקוחותיה של חלל-תקשורת כוללים בין היתר, חברות המספקות טלוויזיה רב-ערוצית, רשתות שידור טלוויזיה, רשויות מדינה וחברות העוסקות בהעברת מידע, טלפוניה ואינטרנט בפס-רחב וכן גופים העושים שימוש ברשתות VSAT. חלל-תקשורת ממשיכה בפעילויות השיווק הגלובליות של הלוויין המתקדם "עמוס 17" שיוצר על ידי חברת "בואינג", ושוגר לפני מספר חודשים. הלוויין  נועד לתת מענה לגידול בפעילות התקשורת ביבשת אפריקה ולהרחיב את הזדמנויות החברה.