כותרות אחרונות
Search

אפשר לפתור את תופעת חוסר האיזון במערכת ההורמונלית- היכנסו ותראו בעצמכם.

צילום תמונת שער:  tonny-tran

אפשר לפתור את תופעת חוסר האיזון במערכת ההורמונלית.!

האם גם אתם סובלים מבעיות של חוסר איזון הורמונלי? חוסר חשק ובעיות בתפקוד המיני? בעיות בשלפוחית השתן? האם גם אתן הנשים עם גלי חום או בעיות פוריות, דימומים, יובש בנרתיק ובעיות במחזור? בעיות של נשירת שיער, בעיות בציפורניים ובעצמות, עייפות ותשישות?

אם כן, מסתבר שאתם ממש לא לבד. תופעות אלה שכיחות הן אצל גברים והן אצל נשים ובעיקר בגיל המעבר.

הבשורה הטובה הן היא שיש פתרון, הורמון ביולוגי הזהה באופן מושלם עם המולקולה האנושית.

באדיבות: ד"ר ישראל יפה.

רציתי לדעת יותר לעומק ולכן הלכתי לפגוש את ד"ר ישראל יפה, רופא כללי כבר 30 שנה, ששיתף אותי בפריצת הדרך של עולם ההורמונים.

 

 

ד"ר ישראל יפה –  צילום: הועתק ברשות מדף הפייסבוק של ד"ר ישראל יפה

 

מי הוא ד"ר ישראל יפה ?

ד"ר יפה סיים לימודי רפואה לפני 30 שנה בניו ג'רסי ארה"ב, ופתח שם מרפאה שזכתה להצלחה גדולה עם למעלה מ-6000 מטופלים. אחרי 12 שנה החליט לעלות עם אשתו  וילדיו לישראל. מכר את המרפאה בארה"ב, מכר את ביתו והתכונן לרגע המאושר. אלא ששבוע לפני המעבר אובחן בנו כחולה סרטן נוירובלסטומה. עולמה של המשפחה התהפך והם נשארו בניו יורק לטיפולים. בבית החולים הבחין ד"ר יפה במטופל סיני ששכב במיטה הסמוכה כשאביו מקפיד להשקותו בשיקויים המורכבים מצמחים וויטמינים. יפה שחיפש מזור לבנו בכל דרך, ביקש לבדוק את התרופה אך רופאי בית החולים המליצו שלא יעשה כן וביטלו את הנושא במיידי. חרף דעת הרופאים, החליט ד"ר יפה לבדוק גם דרכים אלטרנטיביות לרפואה הקונבנציונלית. הוא פנה לחבר, רופא אינדוקרדיולוג המתמחה ברפואה משלימה ושמו יצא למרחקים כמי שמחולל ניסים ונפלאות שהמליץ לו על טיפול נטורופתי מיוחד, והתוצאות היו מדהימות. כיום הבן כבר בן 25 בריא ומאושר.

 

במהלך השנה בו טופל בנו בבי"ח, ד"ר יפה שב ופתח את המרפאה אלא שהפעם דרך הטיפול הייתה שונה. הוא החל מטפל בעזרת ויטמינים ותרופות מהטבע ועם התאמה מולקולרית זהה לגוף האדם. במקביל דרש ממטופליו לקחת אחריות על הבריאות שלהם. לאכול בריא, לשלב פעילות ספורטיבית, להוריד את רמת המתח בחיים, ולישון טוב בלילה. הטיפול הפך הוליסטי ומשלב רפואה עם אחריות המטופל. והתוצאות היו פנומנליות עליהן הוא זכה בפרסים ובפרסום, וידע כי זו תהיה דרכו הרפואית בהמשך.

 

צילום: christian-erfurt

 

כשעלה לישראל עבד בקופ"ח וקיווה לחולל מהפכה בעזרת החומרים הטבעיים. לאכזבתו גילה שדווקא החולים העדיפו להמשיך ולקבל את הטיפול הקונבנציונלי עם חומרים כימיקליים ושהם אינם פתוחים עדיין לשינויים בתחום. בעקבות זאת עזב את המערכת ומזה 20 שנה שהוא מטפל במרפאתו בתל אביב ביותר מ-20,000 נשים ולגברים המגיעים במיוחד אליו למרפאה כדי שיחזיר לגופם את האיזון ההורמוני שאיבדו עם השנים, זאת בעזרת Bio-Identical-Hormones היא כמוסת ה-Pellet  התואמת באופן זהה את מולקולת גופנו..

 

 

מהי שיטת הטיפול המיוחדת של ד"ר יפה?

עד לפני שנתיים טיפל ד"ר יפה בבעיות איזון הורמונלי בעזרת קרמים ומשחות המבוססים על חומרים טבעיים שעברו תהליך סינטטי, ומגובים עם תעודות על ידה ה-USP האמריקאי כי מרכיביהם תואמים את המולקולה האנושית. קרמים אלה קיימים בשוק החל משנת 1940. "למה לקחת חומרים כימיקלים ולא רכיבים שהגוף מייצר מגיל 12 ולהשתמש בהם כדי להביא לאיזון הורמונלי? למה להשתמש בהורמונים כימיקלים שזרים לגוף, ולא ברכיב שהגוף מכיר ומקבל אותו באופן טבעי?" הוא מקשה. חשוב לדעת שהורמון שאינו מאוזן יכול לייצר בעיות של נשירת שיער, חוסר תפקוד מיני, בעיות במשקל ועוד. את כל הבעיות האלה ניתן לפתור בעזרת חומרים ביולוגיים טבעיים בגוף.

 

צילום: vladislav-muslakov

 

מהו הורמון הפלט?

לפני שנתיים קיבל אחד מבית מרקחת בארץ אישור ממשרד הבריאות לייצר בפעם הראשונה בישראל את הורמון "הפלט". בפעם הראשונה יוצרו בישראל ההורמונים הטבעיים התואמים את התיאוריות הטיפוליות של ד"ר יפה. הוא מיד נקרא לדגל והתבקש לתרום מהידע והניסיון שלו בשיווק והפצת המוצר. הרי זה בדיוק מה שהוא עושה במהלך 20 השנים האחרונות. אין זה פלא שהפך למוביל ופורץ דרך בתחום ההורמונים הטבעיים, ועד היום הוא הכשיר כמאה רופאים מכל הארץ הבאים להרצאות ולסדנאות ללמידה על כמוסת הורמון ה"פלט".

 

עד לפני שנתיים מקובל היה לקחת הורמונים בבליעה יומית, לכל מי שסבל מתופעות גיל הבלות כמו גלי חום והזעות, בעיות באיזון הורמונלי וחוסר תפקוד מיני. אולם, מחקרים רפואיים הוכיחו כי לקיחת הורמונים המכילים חומרים כימיקליים הזרים לגוף שאינו תואמים את המולקולה האנושית אכן שיפרו את מצב גלי החום וההזעה מהם סבלו הנשים, אך במקביל העלו את הסיכוי והסיכון לפתח סרטן, התקפי לב ושבץ.

 

 

הורמון ה"פלט" הוא פריצת דרך בטיפול ההורמונלי. מדובר במוצר חדש בישראל (להזכירכם, בעולם השימוש בו החל עוד בשנת 1940), הורמון ביולוגי שמורכב מפולי סויה ובטטה מקסיקנית שעברו תהליך סינטטי ושמרו על הזהות המושלמת שלהם למולקולה האנושית. כמוסת ה"פלט" גודלה כגודל של גרגיר אורז. היא מרוכזת יותר מהקרמים והמשחות, נספגת ישירות בדם ואינה עוברת דרך מערכת העיכול ולכן אין תופעות לוואי. ההורמון נמס לאט ומספק את הטסטוסטרון וההורמונים הנדרשים לגוף האדם ומשפר את המרץ ואת התפקוד המיני.

 

צילום: ali-yahya

 

במשך 20 שנות פעילותו של ד"ר יפה בהם טיפל בעזרת הקרמים והמשחות שלו, לא נרשם אפילו מקרה אחד של סרטן לאף אחד מלקוחותיו. וכיום הוא מציע למטופליו שתי דרכי טיפול לאיזון הורמונלי, הן את כמוסת ה"פלט" והן את המשחות והקרמים, תלוי רצון המטופל. חשוב לציין כי המרכיבים הן של הכמוסה והן של הקרמים זהים לגמרי, מכילים רכיבים טבעיים ללא כימיקליים וזהים לחלוטין למבנה המולקולה האנושית.

 

את הקרמים והמשחות מורחים על הגוף, את כמוסת ה"פלט" מחדירים לגוף על ידי זריקה, פעולה הלוקחת דקות בודדות, והיא תקפה לכ-4 חודשים אצל הנשים, וכ-6 חודשים אצל הגברים. אין זמן החלמה והמטופל משוחרר מיידית.

 

צילום: tonny-tran

 

 

ד"ר יפה מדגיש כי אין קסמים ואין פתרונות ברגע. בשיחות הכרות עם מטופליו הוא דורש מהם לקחת אחריות על בריאותם. הגוף הוא מערכת שלמה שעובדת בסנכרון עם כל חלקיה, וכש"חלק" אחד מתקלקל הוא משפיע על מערכת שלמה. הטיפול ההוליסטית של ד"ר יפה המשלב אחריות המטופל לאורח חיים בריא, ביחד עם הורמון ה"פלט" או המשחות הטבעיות, מניבים הצלחה גבוהה במיוחד ואחוזי הבראה פנומנליים.

 

 

ד"ר ישראל יפה –  צילום: הועתק ברשות מדף הפייסבוק של ד"ר ישראל יפה

 

ד"ר יפה שהינו מוביל בתחום, יעזור לכם לפתור בעיות של איזון הורמונלי על ידי טיפול הוליסטי וביולוגי וללא כימיקלים הזרים לגוף האדם, ויוביל אתכם לדרך חיים בריאה.

 

ד"ר ישראל יפה מרפאה לאיזון הורמונלי, 07-224-220-22

www.pellet.co.il

www.dryaffa.net