כותרות אחרונות
Search

חברת "מוקד אמון", נבחרה לאבטח את אירועי האירוויזיון.

מבצע האבטחה הגדול מעולם שנערך בישראל.

jcr, "מוקד אמון", נבחרה לאבטח את אירועי האירוויזיון.

 

אבטחת האירוויזיון – מבצע האבטחה הגדול מעולם בישראל.  כ – 180  איש גויסו למבצע האבטחה.

 

מנכ"ל חטיבת האבטחה ב'מוקד אמון', רמי מגנזי:  "המשימה מורכבת במיוחד – לאבטח את שלומם של המשתתפים אבל בלי לפגוע בחווית האירוע"  .

 

חברת האבטחה הוותיקה, מוקד אמון, תאבטח את אירועי האירוויזיון המתקיימים בישראל. החברה תאבטח את המשלחות בבתי המלון  ואת הסיורים של חברי המשלחות בארץ, את העברת המשלחות לגני התערוכה ואת מופע האירוויזיון עצמו.

 

מבצע האבטחה של האירוויזיון, הוא מבצע האבטחה הגדול ביותר שהיה בישראל מעולם. חברת מוקד אמון נבחרה להשתתף באבטחה  המקיפה בין היתר,  בזכות היחידה המיוחדת שלה , מגן אמון, המורכבת מיוצאי יחידות מיוחדות ועוסקת בפעולות אבטחה מורכבות. לקראת אבטחת האירוויזיון גייסה מוקד אמון 180 מאבטחים ובהם כ- 50 מאבטחים, אנשי יוצאי יחידות מיוחדות שיופעלו במסגרת יחידת מגן אמון .

 

בראש ההכנות למבצע האבטחה עומד מנכל חברת מוקד אמון, רמי מגנזי,  אל"מ המשרת במילואים כמפקד יחידה מיוחדת בצה"ל. "התפקיד הפעם מורכב במיוחד בגלל רמת האיומים הגבוהה ובגלל הרגישות הגדולה" אומר מגנזי. " המשימה היא להבטיח את ביטחונם של האורחים ושל חברי המשלחות ובה בעת, לא לקלקל את חווית האירוע".

 

לקראת האירויזיון הגיע ארצה, כבר לפני חודש,  נציג של איגוד השידור האירופי ,כדי לפקח על סידורי האבטחה. בין היתר נערכים כוחות האבטחה לאפשרות שייעשו ניסיונות של גורמים פוליטיים לקיים פעולות מחאה ולשבש את אירועי האירוויזיון.

 

חברת 'מוקד אמון', הוקמה בשנת 1980 והיא מהחברות הגדולות בארץ. החברה מספקת שירותי מוקד, סיור, מיגון ואבטחה ועוסקת באבטחת שגרירויות, מוסדות , בתי עסק ובתים פרטיים.

 

'מוקד אמון', מפעילה מוקד בקרה מבצעי, 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה.