כותרות אחרונות
Search

חברת מטבחי "רגבה" משיקה אולם תצוגה חדש בראשון לציון

התחלות חדשות – השקות מרגשות !

רגבה משיקה אולם תצוגה חדש, מעוצב ומרשים בראשון לציון המשלב חווית קניה מדויקת, לצד חשיבה חדשה של אסתטיקה ויופי.

 

אולם התצוגה אשר מתפרש על פני שתי קומות בסה"כ כולל של 800 מ"ר, חושף קולקציות ייחודיות ומגוונות של עיצובי מטבחים במגוון סגנונות, צבעים, גימורים וטקסטורות. החלל המתנשא לגובה של 9 מטרים, מציג את חזית עיצוב המטבחים אך יותר מכך ממחיש את התמורות הגדולות שעבר המטבח בעשור האחרון. את פתיחתו לעיני כל ופריצת הגבולות המסורתיים שאפיינו אותו ואת תפיסתו כמרחב רב־תכליתי.

 

צילום: עוזי פורת

 

בכניסה לאולם התצוגה, שתכנן האדריכל מולי בליי, ניצב דלפק קבלה מרשים, במראה אוניקס לבן הממחיש את מומחיותה של רגבה קוריאן באמנות הייצור בקוריאן. שולחן דיגיטלי המחובר אליו כאלמנט פיסולי מזמין את הלקוח למסע בו באמצעות שאלון קצר על צרכיו, העדפותיו וסגנונו העיצובי, ייצא ממנו מגובש ומצויד בכלים מעשיים להמשך יעיל בתהליך רכישת המטבח, וייקצר משמעותית את התהליך כולו.  

 

בקומה הראשונה והמרווחת מוצגים שמונה דגמיי מטבחים מעוצבים המציגים את הטכנולוגיה הגבוהה ביותר הן בעיצוב, בחומרים ובגימורים. החלל נקי ומינימליסטי ביחס למוכר בחברות מטבחים מקבילות, כך שאין עומס ויזואלי מבלבל, רק הצעות מעוררות השראה לעיצוב המטבח.

 

בקומה השנייה, אליה עולים בגרם מדרגות מרחף או במעלית שקופה לבחירה, ממוקמת גלריה אינסופית של חומרים, צבעים, גימורים, טקסטורות, משטחי עבודה ומוצרים משלימים, בכל סגנונות העיצוב האפשריים.  ספריית החומרים העשירה נבנתה על מנת לדייק את תהליך בחירת עיצוב המטבח.

 

צילום: עוזי פורת

 

בקומה זו, גם ממקומים אזורי העבודה הרשמיים, שם פוגשים המעצבים את הלקוחות אחרי שעברו בנקודת ההתחלה שהובילה למה שניראה עכשיו מושכל, מדויק וכלכלי.

 

שתי הקומות לרבות גלריית החומרים משלבות חדשנות של "כאן ועכשיו" עם רובדי המסורת היצרנית של החברה בעץ ובקוריאן. עדות לכך ניתן אף לראות בדמות צילומי ענק (עוזי פורת) המוצגים על קירות החלל המהווים מחווה ראויה לנגרות האומן ומומחיותה של רגבה בייצור עץ.

 

כ-8 חודשים נדרשו כדי לתרגם את תהליך קניית המטבח שעמד בבסיס התכנון, לחלל הרמוני ומרשים. שילוב קפדני ומדויק בין צרכי החברה לנתוני השטח יצר אולם תצוגה שעשוי למלא את ייעודו בצורה הטובה ביותר עבור קהל לקוחותיה המגוון של רגבה שנמנים עמו יזמים, קבלנים, אדריכלים, מעצבים ולקוחות פרטיים.

 

אולם התצוגה של רגבה, רוז'נסקי 1 א.ת. חדש ראשון לציון.

ימים א'-ה' 9:00 – 19:00 , יום ו' 9:00 – 13:00, 03-6309999