חברת "מיטווך" נבחרה לייצג בישראל את חברת "Wavetec" הבינלאומית שפיתחה פלטפורמה חכמה מבוססת ענן לניהול תורים במקומות הומי אדם.
תוך שימוש בטכנולוגיות החכמות של "Wavetec", יוכלו ארגונים לסייע ללקוחותיהם לקבוע ולנהל תורים בקלות מהסלולר, לנהל אותם ב׳שטח׳, לנטר את מספר המבקרים בחלל מסוים ולהפיק תובנות מושכלות על תנועת הלקוחות בסניפים.
חברת טכנולוגיות המידע "מיטווך", נבחרה לייצג בישראל את חברת "Wavetec", המפתחת ומייצרת פלטפורמה חכמה מבוססת ענן לניהול תורים, ניהול וזימון פגישות, עמדות תורים בשירות עצמי ומערכות מתקדמות לספירת קהל. חברת "Wavetec" פעילה כבר למעלה משלושה עשורים ומוצריה של החברה נמכרים בלמעלה מ- 75 מדינות.
אמיר מיטווך, מנהל הפיתוח העסקי בחברת "מיטווך": "כיום, במגוון רחב של תעשיות, יש צורך מיידי בפתרונות לניהול ולניטור ביקורים באתרים פיזיים"…….. "ארגונים מחפשים פתרונות חדשניים כדי לנהל תורים, לנטר ולווסת תפוסה של מבקרים בשטחם וכן לאפשר ללקוחותיהם לקבוע פגישות בקלות, ביעילות ומכל מקום. ארגונים שעושים שימוש בטכנולוגיה הנכונה יכולים להבין טוב יותר את הלקוח וכן לחסוך לו זמן יקר של עמידה בתורים".
באחרונה פיתחה "Wavetec" מוצר חדש מבוסס ענן -"SafeQ", המשלב ניהול תורים יחד עם מערכת בקרת תפוסת הלקוחות בסניף. הפלטפורמה תוכננה במיוחד עבור ניהול תורים וירטואליים מחוץ לסניפים, ובכדי להבטיח שמירה על ריחוק חברתי ביעילות, באופן פרודוקטיבי וללא מגע פיזי.
לדברי אמיר מיטווך: "השותפות האסטרטגית עם "Wavetec" תנגיש לארגונים בישראל טכנולוגיות מתקדמות שיסייעו להם לעמוד בתקנות החדשות שנובעות ממגפת הקורונה ובד בבד לחזק את חווית לקוחותיהם. במקביל יספקו הכלים החדשים תובנות יקרות ערך אודות תנועת הלקוחות בסניף ואופטימיזציה של כח העבודה הנדרש בכדי לתת להם שירות״. עוד אומר מיטווך כי, "בשל היותה של הפלטפורמה מבוססת ענן, היא אינה דורשת הכנת תשתיות מחשוב פיזיות יקרות וזמן הקמתה באתר הלקוח צפוי להיות מהיר ביותר."
אמנון אבי-גיא, מנהל החטיבה לציוד מיחשוב בחברת "מיטווך": " "Wavetec" לוקחת את חווית הלקוח באזורי השירות ובנקודות קמעונאיות אחרות ומעלה אותה לשלב הבא, באמצעות טכנולוגיות חכמות״, כדוגמה לכך, פתרון שפיתחה החברה להזמנת תורים באמצעות "ווטסאפ". הפתרון תוכנן כדי לסייע לעסקים לאמץ את ה׳נורמלי החדש׳ ולהמשיך לשרת את לקוחותיהם גם בתקופה זו ולספק להם שירות ללא הפרעה. הוא עושה שימוש באפליקציה שמותקנת על הסלולר של רובנו כיום וכך יכול הלקוח לבחור את נקודת השירות לפי העדפתו האישית, לקבל הנחיות הגעה, לקבל התרעות על מצב התור ולהצטייד ב׳פתק תור וירטואלי׳, עוד לפני הגעתו לשטח. הפתרון מאפשר לשמור על ריחוק חברתי, הוא פשוט ואינו דורש התקנות מסובכות".
חברת "מיטווך" היא חברת טכנולוגיות המידע הוותיקה ביותר בארץ. היא המפיצה הבלעדית של התאגידים NCR וטרה-דטה (teradata) בישראל. החברה מתמחה בפתרונות מיחשוב ייעודיים וכלליים, בפתרונות לשירות עצמי, בפתרונות מחסני נתונים ואנליטיקה ובפתרונות תקשורת – על מרכיביהם השונים. למיטווך מסורת רבת שנים של מחויבות לאיכות ומצוינות, ועם לקוחותיה נמנים ארגונים וחברות רבים, בהם מהגדולים והמובילים בכלכלה הישראלית: בבנקאות, בתחומים פיננסיים אחרים, בתקשורת, הבריאות, בקמעונאות ועוד…