כותרות אחרונות
Search

טונה "סטארקיסט" משיקה סדרת "STARKIST TO GO" באריזה חדשנית!

צילום: איה וינד

 

טונה סטארקיסט באריזה חדשנית!

טונה "סטארקיסט" משיקה סדרת "STARKIST TO GO" באריזה חדשנית וללא צורך בסינון השמן.

רק לפתוח ולאכול!

 

סטארקיסט, הטונה המובילה והאהובה בישראל משיקה בימים אלה סדרה חדשה בתחום STARKIST TO GO" באריזת פלסטיק חדשנית הכוללת מזלג לאכילה נוחה במשרד ומחוץ לבית, ללא צורך בסינון השמן רק לפתוח ולאכול, מוצר חדשני העונה לחסמי הקניה של צרכנים בקטגוריית הטונה.

הסדרה החדשה פותחה על ידי צוות פיתוח קולינרי הדוגל בחדשנות, בריאות ואיכות ומבוססים על חומרי גלם משובחים ואיכותיים ומחקרי דעת קהל לפיתוח מוצרים העונים על דרישת הטעם הישראלי.

 

צילום: איה וינד

 

הסדרה כוללת שלושה טעמים:
* טונה בשמן זית, עגבניות ועשבי תיבול
* טונה בשמן זית, צ'ילי ושום
* טונה בשמן זית, לימון וטימין

 

המוצר מגיע באריזה אישית מפלסטיק (80 גר') הכוללת מזלג ומאפשרת פתרון צריכה נוח,
ON THE GO, בכל זמן ומקום לנשנוש בריא בין הארוחות או כתוספת לארוחה. בפיתוח הסדרה הושם דגש על מוצרים בעלי תכולת חלבון טבעי (מעל 20 גר' חלבון באריזה), לצד ערך קלורי נמוך, מבלי להתפשר על מרקם עסיסי וטעם שמתאים לקהל הישראלי. המוצרים מוכנים למאכל ואינם דורשים חימום או הגשה, רק לפתוח ולאכול!
מתאים לכל מי שבמרוץ איזון בית ומשפחה, עבודה וקריירה, לארוחת ביניים במקומות עבודה או בבית ולאלו העוסקים בספורט, סטודנטים, תלמידים, חיילים, לטיולים בשטח בחו"ל ועוד.

המהלך נועד לחזק את הקשר של טונה לאורח חיים בריא ולתזונה נכונה ומאוזנת ללא התפשרות על הטעם ובהמשך למגמה העולמית לעידוד מזונות בריאים ואיכותיים תוך שילוב מנצח של רכיבים מהתזונה הים תיכונית, כך למשל, טונה בשמן זית משלבת  2 מרכיבים עיקריים בתזונה הים תיכונית: שמן זית ודגים ובכך יכולה להגביר את ההשפעה המיטיבה של כל אחד מהם בנפרד.

 

צילום: איה וינד

 

לדברי מיכל מרק-סומינסקי, מנהלת השיווק של חברת סטארקיסט: "סדרת הטונה החדשה 'STARKIST TO GO'  מספקת מענה לאחד הטרנדים המרכזיים בעולם הצריכה, 'נוחות' – פתרון לתזונה בריאה ואיכותית בכל רגע נתון, פשוט 'לפתוח ולאכול'.

 

ומוסיפה: "תכולת החלבון טבעית (בשונה ממוצרים עשירים בחלבון אחרים בשוק), מעל 20 גר' חלבון באריזה ולצד ערך קלורי נמוך, הצלחנו לייצר מוצר מצוין ואיכותי שמתאים לטעם הקהל הישראלי".

מוצרי טונה סטארקיסט פטורים מהסימון החדש, הסמלים האדומים.

מחיר מומלץ לצרכן לאריזה: 9.90 ₪

ניתן להשיג: בנקודות המכירה הפרטיות וברשתות השיווק ברחבי הארץ.

פרטים נוספים: http://www.starkist.co.il

 

צילום: איה וינד

 

על טונה "סטארקיסט":

על טונה "סטארקיסט" הוא מותג הטונה המוביל בישראל הפועל החל מ-1999. החברה מקפידה על דייג של דגי טונה הגדלים בטבע ועל שיטות דיג העומדות בתקנים המחמירים של האיחוד האירופי. "סטארקיסט" מקפידה לא רק על בריאות המוצרים וטעמם אלא גם הקפדה יתרה בנושאי בטיחות, איכות ובקרה. חומרי הגלם אותם "סטארקיסט" בוחרת למוצריה הינם חומרי גלם מובחרים, החברה משתמשת רק בפילה של דג הטונה, החלק האיכותי ביותר. מגוון מוצרי החברה הם ללא חומרים משמרים, מכילים חלבון קל ואיכותי לעיכול ומהווים מקור מצוין לוויטמינים ומינרלים.