כותרות אחרונות
Search

חוגגים ואוהבים ביום האהבה עם מותג הקוסמטיקה "לאונרדו קוסמטיקה"

הדמייה-פיור-דומינה

חוגגים ואוהבים ביום האהבה עם מותג הקוסמטיקה  "לאונרדו קוסמטיקה" 

LEONARDO SKIN CARE GROUP מציעה לכם את המתנה המושלמת ליום האהבה – קולקציית קרמים ומוצרי קוסמטיקה איכותיים.

אם אתם עדיין מתלבטים מה לרכוש בחג האהבה הקרוב לבנות ובני הזוג ומה יוכיח להם יותר מהכול שהלב שלכם שייך אליהם, לליאונרדו יש את הפתרונות.

צילום: יח"צ

 

יום האהבה הוא יום בו הרומנטיקה בשיאה וכולם שואפים להיראות ולהרגיש בו הכי טוב שיש. עם ליין מוצרי הקוסמטיקה של לאונרדו זה קל יותר. הקולקציה המדהימה של LEONARDO SKIN CARE GROUP כוללת מגוון מוצרי טיפוח וקוסמטיקה למראה זוהר, צעיר, חיוני ובריא.

 

המוצרים של ליאונרדו קוסמטיקה מותאמים לשימוש בכל סוגי העור ובכל מזג אוויר, כך שגם אם לא בדיוק יודעים איזה מוצר מתאים לאהובי לבכם או שאתם לא בטוחים מה יהיה מזג האוויר ביום האהבה, מוצרי הקולקצייה יתאימו בדיוק ויעניקו לכל אחד תחושה שאי אפשר שלא להתאהב בה.

צילום: יח"צ

 

כל המוצרים מבוססים על שמנים, ויטמינים ומינראליים טבעיים המחדירים לחות אל העור ומעניקים לו מראה רענן ומלא חיים – בדיוק התחושה ליום האהבה.

 

הקולקציה מושלמת גם עבור כל אותן נשים עצמאיות ועוצמתיות, שאוהבות ומעוניינות לפנק את עצמן עם מתנה מיוחדת ובלי לחכות לאף אחד. ליין המוצרים של LEONARDO SKIN CARE GROUP כולל סבון פנים, סרום, קרמים איכותיים ועוד, כולם עם רכיבים פעילים שיסייעו לך לשמור על שגרת טיפוח מעולה, להיראות נפלא מתמיד ולכבוש את לבו של כל מי שפוגש אותך.

 

צילום: יח"צ

 

לאתר החברה- http://leonardo-tech.com/

בפייסבוק : Leonardo – Skin Care Systems

אינסטגרם: leonardo_skin_care