כותרות אחרונות
Search

חום יולי אוגוסט הלוהט כבר בעיצומו וכולם מחפשים משהו טעים וקריר – אז בבקשה…..

Summer vacation vibes

חום   יולי אוגוסט הלוהט כבר בעיצומו וכולם מחפשים משהו טעים, מרענן ומפנק להתמודד עם הקיץ הלוהט. רשת משקאות הבריאות

 

 B-FRESH משיקה תפריט קיצי מרענן בו כל אחד יוכל לבחור את המשקה שיגרום לו להרגיש בחופשה ביעד המועדף עליו.

 

בקטגוריית ה- B-WORLD  של הרשת ניתן למצוא מגוון משקאות חדשים המשלבים את הטעמים הייחודיים המזוהים עם מדינות שונות ברחבי העולם.  כך ניתן יהיה להיכנס לאווירה הצבעונית של קובה עם משקה האוונה על בסיס חלב קוקוס, קפה, תמר, חמאת שקד, אגוזי מלך, פקאן וכדורי קרמל מלוח. ולדמיין את הנופים הקסומים של קולומביה עם משקה קולמביאנה על בסיס חלב, קפה, בננה, פקאן, וניל, כדורי קרמל מלוח ופקאן. ליהנות בארץ מהטעמים הייחודים של סאו פאולו עם משקה הכולל יוגורט, פיטאיה, אסאי, אוכמניות, פטל, דבש וטפיוקה.  להיכנס לאווירת הקרנבל בריו עם שייק על בסיס חלב קוקוס, אסאי, בננה, תמר וטפיוקה. ולהרגיש במסיבת פול מון בתאילנד עם שייק קוסמוי של חלב קוקוס, מלון, אננס וכדורי אננס.

 

צילום: בועז לביא

 

טווח מחירים: 23-29 ₪

 

 אודות: רשת B-FRESH הינה רשת משקאות בריאות ייחודית המשתמשת במכונות ושיטות הכנה שמייחדות אותה ונותנות ללקוח חוויה בריאה כמו שלא הכיר לפני.

 

התפריט העשיר מציע משקאות על בסיס יוגורט, חליטת תה, חלב קוקוס, פירות, סורבה, מיצי פירות וירקות ושילובים מפתיעים של פירות יבשים, אגוזים, דבש ורכיבים מלאי אנרגיה.

 

צילום: בועז לביא

 

המשקאות מוגשים עם כדורי טפיוקה או כדורי פירות ייחודיים לרשת, המיוצרים בבישול מולקולרי ממיץ פרי במעטפת העשויה אלג'ינט (חומר גלם המופק מאצת ים חומה המכילה חלבונים, ויטמינים, מינרליים, אמינו ואומגה 3). כדורי הטפיוקה מיוצרים משורש עץ המניהוט המצוי ביערות הגשם (האמזונס) בברזיל, הוא דל-שומן ומסייע למערכת העיכול ולמניעת דלקות, בנוסף הטיפיוקה אינה מכילה גלוטן.