כותרות אחרונות
Search

חברת "מיניליין" השיקה את "AEG LOUNGE" לחובבי הבישול בשיתוף "דן גורמה", בית הספר לבישול קולינרי.

חברת "מיניליין" השיקה את "AEG LOUNGE" לחובבי הבישול בשיתוף "דן גורמה", בית הספר לבישול קולינרי.

ההשקעה במהלך כ-500,000 ₪

 

צילום: רותי דותן

 

באירוע השקת אולם  "AEG Lounge"  הממוקם  במתחם "דן גורמה" המרכז ללימודים קולינריים, הציגו נציגי חברת AEG בפני אנשי תקשורת, בלוגריות ומובילות דעה, את האולם החדש. במהלך האירוע נערכה במקום סדנת אוכל מקצועית עם השף אודי ברקן  שהפגישה את המשתתפים עם מוצרי החשמל של חברת AEG המותאמים להכנת מגוון מאכלים.     

 

באולם החדש יתקיימו סדנאות בישול חווייתיות, במהלכן יוכלו המשתתפים לחוות ולהתנסות במוצרי היוקרה המתקדמים של המותג.

 

ארוע מיני ליין מימין קרן ימיני מנהלת השיווק של מיני ליין אודי ברקן השף ואיליה אומנסקי מנהל מוצרים מיני ליין – צילום: יח"צ

 

מוצרי AEG המוצגים בטרקלין החדש ובהם נעשה שימוש בסדנאות הבישול,  הם לשימוש ביתי, כך שכל חובב בישול יכול ליישם את מה שלמד בסדנה בבית הספר הקולינרי "דן גורמה" גם במטבח הפרטי שלו.

 

איליה אומנסקי מנהל מוצרים מיני ליין – צילום: יח"צ

 

שיתוף הפעולה בין חברת "מיניליין" ו"דן גורמה", נובע מהבנת הצורך ההולך וגדל בישראל לסדנאות בישול חווייתיות עבור הבשלן הביתי. במסגרת שיתוף הפעולה תוכנן טרקלין המותג "AEG Lounge" כך שייתן מענה הן לסדנאות הבישול והן למשתתפים בהן. מדובר בחוויית מותג יוקרתית ותוצאות ללא פשרות עם מוצרי AEG , תוך התנסות במגוון רחב של המוצרים אותם מציע המותג, החל מתנורים, כיריים, ועד מוצרים קטנים כמו בלנדרים, מעבדי מזון, שייקרים, בלנדר מוט  ועוד…

 

שף אודי ברקן – צילום: יח"צ

 

קרן ימיני, מנהלת השיווק בחברת מיניליין: "אנו גאים להשיק את AEG Lounge בשיתוף עם "דן גורמה" – בית הספר ללימודים קולינריים ומאמינים כי חווית המשתתפים בסדנאות בשימוש במגוון המוצרים המתקדמים של המותג AEG יתרמו הן למותג והן למשתתפים חובבי הבישול, אשר יוכלו ליהנות מתוצאות מקצועיות גם בבית".

 

צילום: יח"צ

 

אודות קבוצת מיניליין

קבוצת מיניליין הינה אחת החברות הוותיקות והגדולות בתחום היבוא, השיווק והשירות למוצרי חשמל ביתיים בישראל. מיניליין הינה היבואנית הרשמית של מוצרי AEG  המותג מוביל בישראל בעיקר בתחום התנורים, כיריים, מכונות ומייבשי כביסה.

 

AEG  הינו מותג-על  גלובלי בתחום מוצרי חשמל ביתיים, שמקורו בגרמניה.

 

לאתר החברה

 

צילום: רותי דותן

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

צילום: יח"צ

צילום: רותי דותן