כותרות אחרונות
Search

חברת 'מלח הארץ' יוצאת בקמפיין פרסומי תחת הסלוגן:לתיבול טבעי מושלם – סדרת המטחנות של מלח הארץ

'מלח הארץ' יוצא בקמפיין פרסומי להשקת מטחנות המלח והתבלינים החדשות

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום FOUR, תחת הסלוגן:לתיבול טבעי מושלם – סדרת המטחנות של מלח הארץ

חברת 'מלח הארץ', יצרנית המלח הגדולה בישראל, מפיקה מלח כבר כמעט מאה שנה  ומייצאת מלח ישראלי לכ- 30 מדינות בעולם, עולה בקמפיין פרסומי שנועד לתמוך במהלך השקת סדרת מטחנות המלח והתבלינים החדשה שמשיקה החברה בימים אלה.

הקמפיין, בכיכובן של מטחנות המלח והתבלינים בכבודן ובעצמן, מדגיש את היותן מכילות מלח-ים ועושר גדול של תבלינים – הכל 100% טבעי!, המטחנות משדרגות לנו כל תבשיל בקלות רבה.

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום FOUR,   יעלה במשך שבועיים בערוצי הטלוויזיה 2 ו-10 ובמקביל גם בכל רחבי האינטרנט.

המסר של הקמפיין: לתיבול טבעי מושלם – סדרת המטחנות של מלח הארץ.

רויטל בן-שחר, מנהלת שיווק גלובלית של "מלח הארץ": "מטחנות 'מלח הארץ' פותחו כדי לתת מענה לטרנד הקולינרי הרחב בקרב ישראלים שאוהבים לבשל בבית אוכל איכותי וטבעי. המטחנות  טוחנות את המלח והתבלינים במקום ומוסיפות ארומה נפלאה לכל תבשיל. במחקרי צרכנים שעשינו במהלך פיתוח המוצרים ראינו שחווית השימוש במטחנה ועיצוב המטחנה נותנים תחושה של לייף סטייל".

שותפים לקמפיין החדש: קופירייטר – תומר אברמוביץ',  ארט דירקטור – ליאב גוטשטיין, מנהלת קריאייטיב – דפנה אלטמן, תקציבאית – כרמל ידיד, סמנכ"ל לקוחות – תומר נייס, חברת הפקות – היי ספיד הפקות, יח"צ – סנדיק קומיוניקיישן.

melac 5  צילום אלן צפלסקי

צילום: אלן צפלסקי.

"מלח הארץ" הנה חברה שורשית ומתחדשת, המצמיחה תעשיה מועילה לאדם, לקהילה ולסביבה. "מלח  הארץ" מובילה את מהלך מיתוג עולם המלח בישראל ומציעה מגוון רחב של מלח ים משובח בטעמים, במרקמים ושימושים שונים.