כותרות אחרונות
Search

"קליית גת" משיקה לכבוד ראש השנה סילאן טבעי

קליית גת מרחיבה לכבוד ראש השנה את סל מוצריה ומשיקה סילאן טבעי,   ללא תוספת סוכר בבקבוק לחיץ

הבקבוק הלחיץ ותוכנו מאפשרים נוחות שימוש מרבית ומכיל תמרים מובחרים המדגישים את הארומה וטעם הפרי הטבעי

לכבוד ראש השנה ולאור הצלחת מותג קליית גת בקטגורית רטבים וממרחים עם משפחת מוצרי הסילאן, קליית גת מרחיבה את סל מוצריה ומשיקה סילאן טבעי ללא תוספת סוכר – בבקבוק לחיץ  350 גרם.

הסילאן בבקבוק הלחיץ מאפשר נוחות שימוש מירבית כמו גם שליטה על כמות הסילאן הנצרכת.

כמו הסילאן הטבעי ללא תוספת סוכר שבצנצנת, כך גם זה החדש  שבבקבוק הלחיץ עשוי תמרים מובחרים, בעיקר מזן  מג'הול הידוע בטעמי התמר הדומיננטיים שלו. ייצור הסילאן מתבצע בתהליך מוקפד וייחודי המבטיח שמירה מקסימאלית על המרקם, הארומה והטעם המקורי של התמר. המוצר אינו מכיל מייצבים, עמילנים, וצבעי מאכל.

מוצרי הסילאן של קליית גת מתאימים להמתקת משקאות קרים, חמים, חרוסת, תוספת לעוגות, גלידות  ויוגורט, ציפוי לפנקייק, השריית בשרים וברביקיו, ירקות מוקפצים ומאכלים אסיאתיים.

מחיר והיכן ניתן להשיג:

את הסילאן הטבעי ללא תוספת סוכר בבקבוק הלחיץ  של קליית גת, , כמו גם את כל מוצרי קליית גת, ניתן להשיג בקואופ שופ, מיסטר זול ובחנויות המובחרות. הסילאן מגיע בבקבוק לחיץ המכיל 350 גרם ומחירו לצרכן: 16.90 ₪ .

silan 1 צילום עמית שטראוס

צילום: עמית שטראוס

המוצר כשר פרווה חוג חתם סופר בני ברק.

 מותג קליית גת נמצא בבעלות מלאה של חברת ליימן שליסל  אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל –  http://www.l-s.co.il/heb/Home/ , ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.