כותרות אחרונות
Search

חברת מעדני מזרע, מתכתבת עם המגמות בעולם הנקניקיות. ומשיקה בימים אלו, סדרת נקניקיות קפואות ללא חומרים משמרים וללא גלוטן:

מעדני מזרע מרחיבה את  מוצרי הנקניקיות ומשיקה:

 סדרת נקניקיות קפואות

נקניקיות פרגית ללא חומרים משמרים וללא גלוטן: נקניקיות הפרגית החדשות של מזרע: פותחו במיוחד לילדים ואינן מכילות חומרים משמרים. הנקניקיות בעלות טעמים מעושנים-קלים ומעטפת דקה, נוחות ללעיסה. הן נמכרות קפואות וישמרו במקפיא שלכם לאורך שנה שלמה, בלי לאבד מרקם או טעמים.

הנקניקיות מתאימות לכל צורות ההכנה: חימום במים או ברוטב, חימום במיקרו, צלייה על האש או טיגון. הגישו אותן עם תוספת חמה טובה שילדים אוהבים – אורז, פירה או פתיתים – או בהגשה קלאסית בלחמנייה.

נקניקיות מבשר אחר: נקניקיות לבנות קלאסיות, מבשר לבן ועוף, בעלות מרקם נפלא – תרגישו את ה"קליק" בכל ביס ונגיסה. הנקניקיות נמכרות קפואות, ללא חומרים משמרים בכלל. הן יישמרו במקפיא לאורך שנה שלמה מבלי לאבד טעמים או מרקם.  כמה להגיש ואיך? שתיים עד שלוש נקניקיות לבנות מתאימות לארוחה בשרית שלמה.

הנקניקיות מתאימות לחימום במים רותחים או במיקרו, לצלייה בתנור או אפילו לבישול ארוך ברוטב. נסו אותן בשוקרוט אלזאסי או לחלופין – צלויות על האש.

mizra 1

מחיר מומלץ  לצרכן:

  • נקניקיות מבשר אחר המחיר: 90 ₪ בסניפי הסיטי המחיר: 51.90 ₪ לק"ג

  • נקניקיות פרגית המחיר: 90 ₪ בסניפי הסיטי המחיר: 32.90 ₪ לק"ג

ניתן להשיג בסניפי רשת טיב טעם ובמעדניות המובחרות

טיפ 

מניחים על האש ורוצים למנוע זיקוקי נקניקיות ופיצוצים? ראשית הפשירו את הנקניקיות והביאו אותן לרמת טמפרטורת החדר. הניחו אותן לדקה או שתיים על הגריל מעל לאש החמה ביותר ותנו להן לקבל צבע טוב מבחוץ. העבירו לאש נמוכה להמשך צליה איטית. בחום הנמוך לא ירתחו הנוזלים שבתוך הנקניקייה והיא לא תתפוצץ! אין לנקב את הנקניקייה מכיוון שזה יביא לדליפת שומן, להצתה שלו ול"זיקוקים" ולהבות על הגריל ותתקבל מעטפת מפויחת.

מפעל מזרע הינו בבעלות קבוצת טיב טעם. המפעל נוסד בשנת 1956 וכיום מעדני מזרע מהמובילים בייצור נקניקים, פסטרמות ומוצרים אחרים מבשר אחר, בקר, אווז, הודו ועוף. לאחרונה הושקעו בציוד ייצור מתקדם ובשיפוץ המפעל 15 מיליון ₪.

ניתן להשיג  בכל סניפי רשת טיב טעם ובמעדניות המובחרות ברחבי הארץ