כותרות אחרונות
Search

חברת "מרס" ישראל משיקה אריזת Sharing של המותג הנחשק M&M בטעמים נבחרים ומשתפת פעולה עם רשת בתי הקולנוע YES PLANET !

 ! M&M & MOVIE

"מרס" ישראל משיקה אריזת Sharing  של המותג הנחשק  M&M  בטעמים נבחרים !

ההשקה מלווה בשיתוף פעולה של המותג עם רשת בתי הקולנוע YES PLANET

 

צילום: יח"צ "מרס"

מרס ישראל מרחיבה את סדרת מוצרי המותג M&M ומשיקה את חטיפי השוקולד המוכרים באריזת Sharing של כ- 300 גרם בשני טעמים נבחרים: שוקולד ובוטנים. זאת לאור ההצלחה של המהדורה המוגבלת שהושקה בקיץ האחרון.

 

 

ההשקה תלווה בשיתוף פעולה של המותג M&M עם רשת בתי הקולנוע YES PLANET, כחלק מערכי המותג אשר מעודד חוויות מהנות בעולם הקולנוע, בנוסף, יציעו המזנונים בקולנוע תפריט מיוחד במחיר משתלם.

 

צילום: אבי בר

במסגרת זו, תהיה נוכחות של המותג באולמות הקולנוע וכן יוקרן סרטון פרסומת בכיכובן של דמויות M&M הקורא לצופים לכבות את הסלולרי. עוד במסגרת הפעילות, מעניק המותג כרטיס זוגי לסרט ביס פלאנט בקנייה של 2 מארזי M&M 300 גרם ברשתות המזון: קונים 2 מארזים, שולחים תמונה של החשבונית והמוצרים לעמוד הפייסבוק של M&M ומקבלים במתנה כרטיס זוגי לסרט – בכפוף להוראות התקנון בעמוד הפייסבוק של המותג.

 

צילום: יח"צ "מרס"

כמו כן, תתקיים פעילות חוויתית של 'שעשועון מהסרטים' במספר רשתות מזון שתבדוק עד כמה הצרכנים מכירים סצנות חבר'ה קולנועיות ותאפשר זכייה בערכת קולנוע מדליקה של M&M.

 

צילום: יח"צ "מרס"

משיווק מרס ישראל נמסר: "בקיץ האחרון השקנו במהדורה מוגבלת את אריזת ה  Sharing לעידוד צריכה מהנה ומשותפת של M&M ולאור הצלחת המהדורה והביקוש הגדול לאריזות המוגדלות בקרב הצרכנים החלטנו להשיקן שוב ולהפכן למוצר קבוע על המדף. כחלק מערכי המותג החלטנו לייצר פעילות שתתקשר לקונספט ולערכי הכיף והשיתוף של מותג M&M , ויחד עם רשת הקולנוע המובילה בישראל יס פלאנט נוכל לאפשר לצרכנים לחלוק את  חווית ה M&M עם חברים, תוך חיבור לעולם הקולנוע".

 

צילום: יח"צ "מרס"

 

האריזות המוגדלות של M&M יימכרו במחיר מומלץ לצרכן של 21.90 שקלים במגוון רשתות המזון.

 

"מרס" הינה חברה פרטית בבעלות משפחתית עם היסטוריה של למעלה מ – 100 שנה, המייצרת מוצרים ומציעה מגוון שירותים לבני אדם ובעלי חיים.  עם מחזור מכירות של כ-35 מיליארד דולר בשנה.

 

החברה מייצרת בין השאר:

M&M’s®

, SNICKERS®

, TWIX®

, MILKY WAY®

, DOVE®, PEDIGREE®

, ROYAL CANIN®

, WHISKAS®

, EXTRA®

, ORBIT®, 5™

, SKITTLES®

, UNCLE BEN’S®

, MARS DRINKS and COCOAVIA®.

 

בנוסף, מציעה מרס שירותים וטרינרים הכוללים את BANFIELD® בית החולים לחיות. עם מטה בMCLEAN,VA מרס מעסיקה כיום כ- 85000 עובדים ב80 מדינות. חמשת עקרונות החברה מבוססים על  איכות, אחריות, הדדיות, יעילות וחופש.