כותרות אחרונות
Search

חברת "נאוברנד" יוצאת בקמפיין פרסום צבעוני ומלא סטייל לרגל השקת סדרת סוכריות ללא סוכר.

 סוכריות ללא סוכר ZERO CANDIES צילום אימג ארט חברת נאוברנד

 

חברת "נאוברנד" יוצאת בקמפיין פרסום ארצי תוסס, צבעוני ומלא סטייל, לרגל השקת סדרת סוכריות ללא סוכר.

 הקמפיין תחת הסלוגן: "Endless Taste, Zero Sugar"  באמצעות משרד הפרסום "דבי ורון".

 

מותג הסוכריות הבינ"ל : "ZERO CANDIES" מבית יצרן הסוכריות היווני המוביל  "LAVDAS" ישווק לראשונה בישראל בשלושה טעמים חדשניים של תפוז, מנטה וחמאה, המיוצרים בטכנולוגיה פורצת דרך, המשלבת לראשונה מילוי קרם שוקולד בלגי עשיר. זאת לצד ארבעה טעמים נוספים: אייס בלו מרענן, תות חלבי, לימון עם ויטמין סי ואספרסו קרמי. 

 

נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר – צילום: ליאור קסון 

  

 

השקת הסוכריות תלווה בקמפיין פרסום ארצי ברוח המותג שיעלה לאוויר באמצעות משרד הפרסום דבי ורון בתחילת אוגוסט (8.8) ברשתות החברתיות, בדיגיטל ובנקודות המכירה בהשקעה מאסיבית,  וזאת במטרה לעורר את שוק הסוכריות ללא סוכר, המוערך בכ-30 מיליון ₪, לפנות לקהלים חדשים ולייצר הזדמנויות צריכה חדשות יום יומיות.

 

נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר – צילום: ליאור קסון 

 

הקמפיין צעיר והאופנתי מציג תקריבים של שפתיים בצבעים עזים הממחישים את החוויה הסנסורית, את החדשנות ומשחקי טעמים שמשלבים הנאה וכיף ללא תחושת אשמה . (0% סוכר).

 

נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר – צילום: ליאור קסון 

 

רעות וקנין, מנכ"לית "נאוברנד": "כחלק מתפיסת החברה ושאיפתה לעצב מחדש את שוק המזון בישראל,  ולאחר ביצוע מחקרי עומק, אנו מתרגשים להביא בשורה אמיתית לשוק הסוכריות הקשות. הפיתוח החדשני של הסוכריות, גם בהיבט של הטעם וגם בפן הטכני של עיצוב האריזה, ייצר אלטרנטיבה איכותית לקיים בשוק וישנה את הרגלי צריכת הסוכריות הקשות ללא סוכר בישראל".

 

נאוברנד בקמפיין לסוכריות ללא סוכר – צילום: ליאור קסון 

 

אודות: "נאוברנד" (2017) חברת יבוא צעירה וחדשנית, המנוהלת ע"י בכירים לשעבר בשוק המזון והקמעונאות, המשלבת מקצוענות בלתי מתפשרת לצד חדשנות, יוזמה, פיתוח מוצרים, ביסוס ובניית מותגים. לחברה ניסיון רב בעבודה עם חברות המזון המובילות בארץ ויצרנים מובילים מהעולם.