כותרות אחרונות
Search

על מה חולמות נשים? – על אהבה? טיולים? משפחה? אושר? או אולי על הכל ביחד?!

צילום: יוניטי ארט

 

על מה חולמות נשים? – על אהבה? טיולים? משפחה? אושר? או אולי על הכל ביחד?!

"סיפורי אהבה" – תערוכת יחיד של האומנית לודמילה מנביץ.

התערוכה תתקיים בהיכל התרבות נתניה במהלך חודש אוגוסט. הכניסה חופשית.

 

על מה חולמות נשים? על אהבה? טיולים? משפחה? אושר? או אולי על הכל ביחד? "סיפורי אהבה" – תערוכת יחיד של האומנית לודמילה מנביץ, מוצגת בהיכל התרבות נתניה במהלך כל חודש אוגוסט 2021. הכניסה חופשית.

 

צילום: יוניטי ארט

 

בתערוכה מוצגות למעלה מ-30 יצירות הכוללות ציורים ועבודות עור אשר בטכניקת ניפוח ייחודית – נראות כפסלים צבעוניים ומצויירים.

 

צילום: יוניטי ארט

 

מנביץ, החברה בעמותת Unity Art  לקידום אומנים ואומנות, השתתפה בשנים האחרונות בתערוכות ובפסטיבלים רבים. היא עוסקת בעיצוב בגדים ואת ההשראה לציוריה היא שואבת מלקוחותיה: "לכל אחת מלקוחותיי יש סיפור משלה, חלומות, סודות, אהבות והמון רגש. הציורים והעבודות הן השתקפות של הסיפורים הללו, בדגש על הגשמת חלומות. למה? כי אני פשוט רוצה שכל אישה תגשים את חלומה… לרובנו יש חלום משותף, המספר על התגשמות אהבה ואושר וזו דרכי להפוך את החלום – למציאות".

 

צילום: יוניטי ארט

 

 

עמותת Unity Art (משנת 2014) ללא כוונת רווח, מאגדת עשרות יוצרים מרחבי הארץ. העמותה, שנוסדה במטרה לאפשר לכל אדם הזדמנות לממש את כישרונותיו, מקדמת פרויקטים ואירועים להנחלת יצירה, אומנות ותרבות ובהם ימי כיף, ירידים וסדנאות למבוגרים ולילדים. פרטים באתר העמותה ובעמוד הפייסבוק  https://www.facebook.com/unityartproject/.

 

צילום: יוניטי ארט

 

בית העמותה, ברחוב רזיאל 6 ביפו, כולל גם גלריית תצוגה של יצירות האומנים וניתן למצוא בה ציורים, תכשיטים, פריטי נוי, בובות, דובונים, פרחי סבון, תיקים ועוד. העמותה נוסדה ביוזמת הגברת מריה פרייגר, המקדישה את זמנה לקידום אומנים ויוצרים.

 

צילום: יוניטי ארט