"סאנופי" לוגו חדש
חברת "סאנופי" חושפת מותג ולוגו תאגידי חדש, המאחד את החברה תחת מטרה אחת וזהות אחת.
"סאנופי" חשפה השבוע מותג תאגידי חדש נועז ומאחד, התומך בתהליך המודרניזציה והשינוי שאליו יצאה החברה בדצמבר 2019.
לאורך 50 השנים האחרונות, "סאנופי" צמחה והייתה למובילה גלובלית בתחום הבריאות, עם מורשת עשירה של תגליות מדעיות הממוקדות במטופל. היסטוריה זו כוללת את הטיפולים הראשונים למחלות נדירות רבות וקביעת התקן הטיפולי בסוכרת ובמחלות לב וכלי דם. מחויבותה של "סאנופי" לבריאות הציבור מסייעת להגן על מאות מיליוני אנשים מפני שפעת בכל שנה כבר עשרות שנים, והביאה את מחלת הפוליו לסף הכחדה, בזמן שחזונה המדעי הוביל לחידושים פורצי דרך בטיפול במחלות דלקתיות.
שורשיה של "סאנופי" מצויים במגוון חברות שונות, והיא מייצגת כיום שילוב של תרבויות, זהויות ומותגים רבים. המותג החדש נטוע במורשת זו, ולראשונה מאחד היסטוריה מגוונת זו בזהות משותפת יחידה. ביטוי זה למסעה של החברה מגלם בתוכו אסטרטגיה שאפתנית לעתיד.
פול האדסון, מנכ"ל "סאנופי": "עם התקרבותנו ליובל ה-50 של החברה אנחנו מוציאים לפועל את הטרנספורמציה והמודרניזציה החשובות ביותר בתולדותינו. בשנת 2019 השקנו את אסטרטגיית Play to Win, המתמקדת ביישום פלטפורמת החדשנות שלנו במטרה לייצר את הטיפולים והחיסונים הראשונים והטובים ביותר בעולם. המותג החדש שלנו הוא הצעד הטבעי והחשוב הבא במסע הזה והוא מייצג את הדרך המשולבת שבה תעבוד החברה למימוש שאיפתנו המשותפת לשנות את פני העיסוק ברפואה."
החטיבות העסקיות הנוכחיות, Sanofi Pasteur ו-Sanofi Genzyme, מתמקדות, בהתאמה, בחיסונים ובטיפולים מתמחים, ושאר המותגים שנרכשו יאוגדו תחת השם והמותג היחיד של "סאנופי". מותגים אלה סימלו במשך שנים את השפעתה של חדשנות על חייהם של אנשים. החשיבה, הפעולה וההתנהגות כישות אחת תחת מטרה משותפת אחת וזהות אחת, יאפשרו לסאנופי להעצים את השפעתה, תוך יישום אסטרטגי יותר של המשאבים הקיימים ברחבי החברה למען קידום חידושים משמעותיים.
הלוגו החדש מייצג את המטרה והשאיפה החדשות של "סאנופי", המקבלות את השראתן מהקודים הפשוטים ומונחי התנועה של התעשייה הטכנולוגית. שתי הנקודות הסגולות מבטאות את המסע המדעי מקו ההתחלה – הסקרנות שבהטלת ספק לגבי המצב הקיים והתהייה "מה אם?" – ועד קו הסיום – רגע ה"אוריקה" שבו פתרונות חדשניים משתחררים כדי להשפיע על חייהם של אנשים.
ג'וזף קטלה, ראש קשרי חוץ בסאנופי: "המותג החדש שלנו מספק לעובדים, לשותפים ולמטופלים שלנו, כמו גם לאנשי מקצוע מתחומי הבריאות, הבנה ברורה וחזקה מי אנחנו ומה אנחנו רוצים להשיג. הגישה של סאנופי היא צנועה, אותנטית – ואף מעט לא קונבנציונלית. אנחנו מאמינים שהמותג והלוגו החדשים שלנו חוצבים עבורנו מרחב ייחודי בתעשיית הבריאות, המייצג באופן מושלם את המטרה שהצבנו לעצמנו, להיות במרדף תמידי אחר פלאי המדע כדי לשפר את חייהם של אנשים".
אודות "סאנופי":
"סאנופי" היא חברה גלובלית חדשנית בתחום הבריאות, המונעת על ידי מטרה אחת, להיות במרדף תמידי אחרי פלאי המדע, כל זאת במטרה לשפר את חייהם של אנשים. הצוותים שלהם, הפועלים בכ-100 מדינות, מסור להבאת שינוי בפרקטיקה הרפואית כדי להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי. "סאנופי" מספקים אפשרויות טיפול שיכולות לשנות חיים וחיסונים מגינים, מצילי חיים למיליוני אנשים ברחבי העולם, תוך העמדת הקיימות והאחריות החברתית במוקד שאיפותיהם.
"סאנופי" רשומה בבורסת EURONEXT תחת הסימול: "SAN" ובנאסד"ק תחת הסימול: "SNY"