כותרות אחרונות
Search

חברת "סודהסטרים" יוצאת במהלך שכולו גאווה ישראלית ומעניקה 70% הנחה לרגל 70 שנות עצמאות

חוגגת עצמאות עם "סודהסטרים":

"סודהסטרים" יוצאת במהלך שכולו גאווה ישראלית ומעניקה 70% הנחה לרגל 70 שנות עצמאות

חברת סודהסטרים הישראלית הפכה במרוצת השנים למותג המים המוגזים המוביל בעולם: כ-2 מיליארד ליטר של סודה מסופקים ליותר מ-8 מיליון בתי אב בכ-45 מדינות בכל שנה, ונמכרים ב- 70,000 חנויות ובחמש יבשות ברחבי העולם. לרגל חגיגות ה-70 למדינת ישראל, יוצאת החברה במהלך שכולו גאווה ישראלית ומשיקה מהדורה מיוחדת במחיר של פעם ב-70 שנה: מארז הכולל בר משקאות מדגםSPIRIT  ושלישיית בקבוקים מעוצבים, המאוירים בפניהם של גדולי האומה, ב- 70% הנחה – 167₪ (במקום 558 ₪). כזכור, זהו אינו הצעד הראשון של סודהסטרים המדגיש את גאוותה של החברה בהיותה חברה ישראלית – לפני כשנה וחצי החליטו בחברה להטביע על כל מוצרי החברה את דגל ישראל – תמיר מלמוד, מנכ"ל סודהסטרים ישראל: "סודהסטרים היא חברה ישראלית גאה שמאז ומעולם הקפידה לשמור על הזהות הישראלית שלה בפרופיל גבוה. לרגל 70 שנות ישראל אנחנו רוצים לאפשר לכלל אזרחי המדינה ליהנות מפירותיה של חברה תעשייתית, יצרנית, מובילה עולמית בתחומה והכי חשוב – ישראלית – ואנחנו יוצאים במהלך חסר תקדים שיאפשר לכל תושבי ישראל להצטרף למיליונים שכבר נהנים מסודה טרייה בכל מקום ובכל עת- חג עצמאות שמח!".

צילום: יח"צ

 לרגל חגיגות ה-70 של מדינת ישראל, סודהסטרים, מותג המים המוגזים המוביל בעולם, יוצאת במהלך שכולו גאווה ישראלית: החברה שחררה לרשת סרטון חדש, בו היא מראה את התפרסותה ברחבי העולם והפיכתה למותג המים המוגזים, וכמובן גם למותג הישראלי, הגדול בעולם. החברה השיקה מהדורה מיוחדת ליום העצמאות, שתכלול את בר המשקאותSPIRIT , שיגיע יחד עם שלישית בקבוקים מיוחדת המעוטרת בפניהם של בנימין זאב הרצל, דוד בן גוריון וגולדה מאיר ועליהם גם האמרה "לתפארת מדינת ישראל". המהדורה החגיגית תופץ במהדורה מוגבלת של 7,000 יחידות בלבד ותימכר ב-  70% הנחה –  167 ₪ במקום 558 ₪.

 

המהלך הזה אינו הצעד היחיד של חברת סודהסטרים המדגיש את היותה חברת ישראלית גאה – כזכור, לפני כשנה וחצי החליטה החברה להטביע על כל מוצריה את דגל ישראל בתוספת הכיתוב – "This product is made by Arabs and Jews working  side by side in peace and  harmony" (מוצר זה מיוצר על ידי יהודים וערבים העובדים כתף אל כתף בדו־קיום ובשלום). הוספת תמונת הדגל הישראלי הינו צעד של גאווה בישראליות שלנו שאינו נדרש על ידי גורמי התקינה השונים בעולם וככל

 

הידוע סודהסטרים הינה החברה הראשונה בעולם שנוקטת בצעד שכזה – הדבר גרר תגובות ואוהדות מאוד מצד ישראלים רבים – בראשם גם האזרח מספר 1 – נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין.

צילום: יח"צ

תמיר מלמוד, מנכ"ל סודהסטרים ישראל: "סודהסטרים היא חברה ישראלית גאה שמאז ומעולם הקפידה לשמור על הזהות הישראלית שלה בפרופיל גבוה. אם זה בהטבעת הדגל שלנו על 50 מיליון מוצרים שמיוצרים בישראל, אם זה בכך שאנחנו מייצרים את כל מוצרנו במפעל אחד בנגב ועוד. אנחנו גאים להיות ישראלים. לרגל 70 שנות ישראל אנחנו רוצים לאפשר לכלל אזרחי המדינה ליהנות מפירותיה של חברה תעשייתית, יצרנית, מובילה עולמית בתחומה והכי חשוב – ישראלית – ואנחנו יוצאים במהלך חסר תקדים שיאפשר לכל תושבי ישראל להצטרף למיליונים שכבר נהנים מסודהסטרים בכל מקום ובכל עת- לתפארת מדינת ישראל. חג עצמאות שמח!".

 

ניתן להשיג באתר סודהסטרים (www.sodastream.co.il), במוקד המכירות 9880* וברשתות הנבחרות.