כותרות אחרונות
Search

חברת "סטרטסיס" מדווחת על הכנסות רבעון ראשון 2022 של 163.4 מיליון דולר.

מדפסת F190 של "סטרטסיס" – צילום: "סטרטסיס"

 

חברת "סטרטסיס" מובילה בפתרונות ההדפסה בתלת מימד מדווחת על הכנסות רבעון ראשון 2022 של 163.4 מיליון דולר – הגבוהות ביותר לרבעון ראשון בשש השנים האחרונות.

החברה מדווחת על צמיחה של 22% ברבעון, בהשוואה לרבעון הראשון של 2021 וצופה שההכנסות בשנה כולה יגיעו ל-685 מיליון דולר עד 695 מיליון דולר.

 

חברת "סטרטסיס" (NASDAQ: SSYS), המובילה בפתרונות הדפסה תלת מימדית מבוססת פולימרים, הודיעה היום על תוצאותיה הכספיות לרבעון הראשון של 2022.

 

תוצאות כספיות ברבעון הראשון של 2022 בהשוואה לרבעון הראשון של 2021:

  • הכנסות של 163.4 מיליון דולר, בהשוואה ל- 134.2 מיליון דולר.
  • רווח גולמי GAAP של 42.6%, בהשוואה ל-41.4%.
  • רווח גולמי Non-GAAP של 47.3%, בהשוואה ל-46.7%.
  • הפסד תפעולי לפי GAAP של 19.6 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של 18.4 מיליון דולר.
  • רווח תפעולי Non-GAAP של 2.0 מיליון דולר, בהשוואה להפסד תפעולי של 2.6 מיליון דולר.
  • הפסד נקי לפי GAAP של 20.9 מיליון דולר, או 0.32 דולר למניה בדילול, בהשוואה להפסד נקי של 18.9 מיליון דולר, או 0.32 דולר למניה בדילול.
  • רווח נקי Non-GAAP של 1.2 מיליון דולר, או 0.02 דולר למניה בדילול, בהשוואה להפסד נקי של 3.8 מיליון דולר או 0.06 דולר למניה בדילול.
  • EBITDA מתואם של 8.1 מיליון דולר, לעומת 3.5 מיליון דולר.
  • 1 מיליון דולר של מזומנים ששימשו לפעילות שוטפת בהשוואה ל-22.8 מיליון דולר של מזומנים שנוצרו מפעילות שוטפת, המשקפים עלייה ברכישת מלאים וגידול ביתרת הלקוחות.
  •  

ד"ר יואב זייף, מנכ"ל "סטרטסיס" – צילום: "סטרטסיס"

 

ד"ר יואב זייף, מנכ"ל "סטרטסיס" אמר: "ההתחלה החזקה שלנו לשנה, עם שיא הכנסות לרבעון ראשון מזה שש שנים, מעוגנת בצמיחה של 22% בהכנסות אשר נבעה מכל חמש הטכנולוגיות שלנו. מערכות ההדפסה היו המניע העיקרי לצמיחה, עם עלייה של 36.7% אשר הוביל לרבעון ראשון החזק ביותר מזה חמש שנים – גבוה ב-16.4% מהתקופה המקבילה לפני הקורונה ב-2019. השגנו גם תוצאות יוצאות דופן הן בחומרים מתכלים והן בשירותים, שמגיעות מבסיס הלקוחות ההולך וגדל. אנחנו נרגשים במיוחד מהמומנטום ומהתרומה של מדפסות ה- Origin P3, H350 SAF, ו-NEO החדשות שלנו, שתוכננו במיוחד לייצור בהיקפים גדולים של חלקים לשימוש קצה."

 

לדברי ד"ר זייף, החברה קידמה מספר יוזמות אסטרטגיות עד כה בשנת 2022, כולל הצהרה על שילוב עסקי בין MakerBot ל- Ultimaker, פרסום דו"ח קיימות ו-ESG ראשון, ואירוע הדגל השנתי בתחום הייצור שבו הוצגו היצע חדש של חומרים, שדרוגים לפלטפורמות הדפסה קיימות, והרחבה של יכולות התוכנה.

 

מוסיף ד"ר זייף: "אנחנו ממשיכים להתמקד בביצועים שמרחיבים את ההובלה שלנו בתחום הדפסת תלת מימד פולימרית. עם שילוב הכישרונות מהטובים שיש בתעשייה, טכנולוגיות הדפסת תלת מימד מתקדמות, ראשוניות בהצגת מוצרים לשוק ומיקוד בתמיכה ללקוחות, בשילוב עם מאזן פיננסי חזק, (ועל בסיס הצמיחה ברבעון הראשון לשנה) סטרטסיס ממוצבת היטב להמשך צמיחה במהלך 2022 ואילך".

 

מדפסת F190 של "סטרטסיס" – צילום: "סטרטסיס"

 

תחזיות פיננסיות:

בהתבסס על תנאי השוק הנוכחיים ובהנחה שההשפעה של הקורונה או עלויות שרשרת האספקה העולמית אינן מונעות עוד יותר את הפעילות הכלכלית, החברה מהדקת את טווח הנחיית ההכנסות שלה לשנת 2022:

 

  • הכנסות בשנה כולה של 685 מיליון דולר עד 695 מיליון דולר.
  • צמיחה רבעונית רציפה בהכנסות.
  • בהתבסס על עלויות הלוגיסטיקה והחומרים הנוכחיות, הרווח הגולמי לשנה כולה ללא שינוי עד גבוהים מעט מאשר ב-2021, עם צמיחה משופרת משנה לשנה במחצית השנייה של 2022.
  • הוצאות תפעוליות לשנה כולה גבוהות בין 20 ל-25 מיליון דולר משנת 2021, בעיקר בשל השקעות מתמשכות במוצרים חדשים כדי להגדיל את ההכנסות.
  • רווח תפעולי Non-GAAP לשנה כולה מעט מעל 2%.
  • הפסד נקי לפי GAAP של 74 מיליון דולר עד 67 מיליון דולר, או (1.11) עד (1.00) דולר הפסד למניה בדילול.
  • רווח נקי Non-GAAP של 10 מיליון דולר עד 13 מיליון דולר, או 0.14 עד 0.19 דולר למניה בדילול.
  • EBITDA מתואם של 38 מיליון דולר עד 41 מיליון דולר.
  • השקעות הוניות של 20 מיליון דולר עד 25 מיליון דולר.

 

תחזית רווח Non-GAAP אינה כוללת הפחתת נכסים בלתי מוחשיים בסך 37 מיליון דולר עד 38 מיליון דולר, הוצאות  בגין תגמול מבוסס מניות של 31 מיליון דולר עד 33 מיליון דולר, והוצאות ארגון מחדש והוצאות אחרות בסך 14 מיליון דולר עד 15 מיליון דולר. תחזית Non-GAAP כוללת התאמות מס של 2 מיליון דולר עד 1 מיליון דולר על סעיפי Non-GAAP לעיל.

 

אודות סטרטסיס (Stratasys):

Stratasys היא חברה גלובלית המובילה את המעבר העולמי לייצור תוספי (additive manufacturing), עם פתרונות הדפסה תלת מימד חדשניים, בתעשיות דוגמת חלל, רכב, מוצרי צריכה ובריאות. באמצעות מדפסות תלת מימד חכמות ומחוברות, חומרים פולימריים ומערכות תוכנה חכמות מספקת Stratasys יתרונות תחרותיים בכל שלב בשרשרת ערך המוצר. כיום, הגופים והארגוניםהמובילים בעולם פונים אל Stratasys כדי לשנות את עיצוב המוצרים שלהם, להכניס גמישות ומהירות הגעה למערכי הייצור והאספקה שלהם ואף ​​לשפר טיפול בחולים.