כותרות אחרונות
Search

חברת 'סידס – רק הטוב ביותר', קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק בישראל של המותג מי פיג'י – Fiji water

המים של כוכבי הוליווד מגיעים לישראל…

חברת 'סידס- רק הטוב ביותר', קיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק בישראל של המותג מי פיג'י – Fiji water,  משקה מים מינרלים פרימיום בבקבוק אישי של  330 מ"ל ו- 500 מ"ל.

פיג'י – הינו המותג  המוביל את שוק המים פרימיום בארה"ב ונמכר היום ביותר מ- 50  מדינות ברחבי העולם ובכ-6  יבשות.

מי פיג'י מכילים 100% מינרלים טבעיים ואלקרטוליטים. מקורם במי גשמים בני מאות שנים, המטוהרים במערכת אקולוגית בתולית בקצהו של יער פראי, במרחק של אלפי קילומטרים מאזור תעשייתי ומיושב. תהליך איסוף המים הינו טבעי ומעניק למי פיג'י את המרקם הרך והייחודי שלהם. מי פיג'י לוקחים חלק בפרויקט 1% לטובת כדור הארץ אשר עוסק בפעילות של שימור ושיפור בפרויקטים עולמיים למען איכות הסביבה.

fiji 1

גל סידס, סמנכ"לית השיווק של סידס: "המותג מי פיג'י מצטרף לסדרת המותגים האיכותיים שהצטרפו אלינו השנה.  כמוצר פרימיום מוביל, אנו מציעים לצרכן הישראלי מוצר נוסף בעל הצעת ערך ואיכות ללא פשרות".

מי פיג'י ידועים גם בתור 'המים של הסלבס' ומככבים בסדרות ותוכניות טלוויזיה רבות, ביניהן: המפץ הגדול, הומלנד, איך פגשתי את אמא ועוד. בין כוכבי הוליווד שצורכים מי פיג'י: קורנטי קלואי וקים קרדישיאן, אשלי גרין, נעמי ווטס, ג'רי סיינפלד, שגם התייחס באחד המערכונים למי פיג'י בהופעותיו בישראל ועוד.

חברת 'סידס – רק הטוב ביותר', יבואנית ומשווקת מוצרי מזון איכותיים מכל העולם, ביניהם: שוקולד לינדט, מרס, תבליני מקורמיק ועוד.   www.sides.co.il

מחירים לצרכן:

330 מ"ל : 8-10 ₪

500 מ"ל: 9-12 ₪

כשרות: רבנות ראשית

ניתן להשיג ברשתות השיווק