כותרות אחרונות
Search

חברת "סלקום" משיקה את ״סופר ראוטר״ – נתב בתקן WiFi6 המתקדם בעולם.

צילום: באדיבות "סלקום"

 

 

לגלוש במהירות מכל פינה בבית!

"סלקום" משיקה את ״סופר ראוטר״ – נתב בתקן WiFi6 המתקדם בעולם.

חברת התקשורת הראשונה בישראל שמציעה את נתב ה WiFi6 וממשיכה בשיפור חווית הגלישה באינטרנט.

 

התקופה הנוכחית מאופיינת בעלייה משמעותית בצריכת שירותי האינטרנט הביתי, אשר באה לידי ביטוי הן בשימוש של מכשירים רבים בו זמנית, והן בשימושים מגוונים כמו עבודה, לימודים, משחק ובידור. לצורך מענה על הצורך בחוויית גלישה איכותית, רציפה ובמהירות גבוהה, משקיעה סלקום מאמצים על מנת לאפשר ללקוחותיה את ביצועי האינטרנט הטובים ביותר, ומשיקה נתב חדש בתקן WiFi6 המתקדם בעולם.

 

סלקום היא חברת התקשורת הראשונה בישראל שמשיקה נתב בטכנולוגיית WiFi6, בשל הבנת החשיבות וצרכי הלקוחות. בסקר שערכה סלקום בקרב לקוחותיה אודות השימוש באינטרנט, עולה כי הרוב המוחלט  (96%) מציינים חשיבות גבוהה לכיסוי WIFI  חזק ויציב. עוד מציינים הלקוחות כי על הנתב להיות חזק (88% ציינו כ"מאוד חשוב") ולתמוך במספר מכשירים במקביל (75%).  

 

הנתב החדש בטכנולוגיית WiFi 6, ה"סופר ראוטר", מחליף את נתבי WiFi5 שהיו הסטנדרט בחמש השנים האחרונות, עובד באופן חכם ויעיל ומתקשר באופן איכותי עם כל המכשירים הקיימים בבית. המשמעות היא שניתן לקבל מהירות ושיעורי תגובה גבוהים יותר למכשירים רבים נוספים בו זמנית.

 

צילום: באדיבות "סלקום"

 

הסופר ראוטר של סלקום  כולל 4 אנטנות המאפשרות כיסוי משופר ומהירות גלישה גבוהה, מצויד במעבד חזק המאפשר ריבוי ביצועים ברמה גבוהה, והוא מאפשר גלישה יציבה ומהירה יותר גם בסביבה מרובת מכשירים.  בכך הופכת הגלישה באינטרנט בבית ובמשרד ליציבה יותר, ומשפרת משמעותית את שיחות הוידאו ואת הצפייה בטלוויזיה. בנוסף, טכנולוגיה זו מפחיתה משמעותית הפרעות מרשתות שכנות.

החל מהיום תציע סלקום ללקוחותיה גם חבילות במהירות של 200 מגה על גבי תשתית של בזק, באמצעות ה"סופר ראוטר", במחיר של 29 שקלים.