כותרות אחרונות
Search

חברת 'סמגל' חונכת אולם תצוגה חדש בראשון לציון ומציגה קולקציית מטבחים חדשה שעוצבה על ידי המעצב דניאל חסון

חברת 'סמגל' משיקה קולקציית מטבחים חדשה שעוצבה על ידי מעצב הפנים דניאל חסון

חברת 'סמגל' משיקה קולקציית מטבחים במגוון רחב של מאפיינים ועיצובים חדשים ומציגה אותם באולם התצוגה החדש בראשון לציון. הקולקציה עוצבה על ידי מעצב הפנים דניאל חסון והיא מאופיינת בעדכונים חדשניים המותאמים לתקופתנו, תוך שילובים ושימוש בחומרי גלם מיוחדים כל זאת בעקבות פיתוחים טכנולוגים וכמובן השפעות של מוצרי חשמל חדשים המשולבים באופן אינטגרלי במטבח ומשפיעים אף הם על עיצובו.

המעב דניאל חסון עם האחים ערן ואלעד בלעים של חברת "סמגל" – צילום: אבי בר

דניאל חסון: "בעיצוב המתחם בחרתי להשתמש בחציצות אורבניות סימטריות בעלות גריד מאוד מאופיין, שמכילות אקססוריז המכניסות להם תוכן וסדר. אותו אלמנט מייצר הפרדה  בין אזור לאזור ודגם לדגם וכך כל אחד מהדגמים (כפרי, מודרני, קלאסי וכו) מקבל את השטח הנקי ומגיע לידי ביטוי בצורה המקסימאלית. המטבחים מוצגים כמו איים בים בצורת קוביות נקיות וסימטריות. הרצפה באולם התצוגה עשויה מבטון מוחלק והתקרה נשארה חשופה. מבנה האולם צר וארוך ומאפשר לספוג את כל אולם התצוגה במבט חטוף עם הכניסה פנימה"

 

מטבח נחושת

צילום – אלעד גונן

מטבח המורכב מחזיתות אלומיניום המדמה "עננות נחושתית" המטבח משולב בזכוכיות שהמראה שלהן מדמה קרח יבש בגוון שוקולד מריר עמוק כדי להגיע לרקע דרמטי במטבח המבטא את האי בצורה הבולטת ביותר. ההשראה מגיעה מרעיון על אדם העובד במטבח. נגישות הוא שם המשחק. הכל במרחק נגיעה עם זה צמחי תבלין, תאורה קרובה למשטח האי, אחסון ברובו מתחת למשטח האי, התחושה במטבח היא שהכל קורה בו.

המטבח הוא ללא ידיות כלל ,שיא הניקיון מבחינה עיצובית, נקי במהות שלו ובנראות החיצונית, הסטיילניג במטבח נותן את החום ואת האווירה שבו, ובכך אנו יכולים בהתאם לאווירה שלנו, לתקופה בה אנו נמצאים ליצור אופי אחר בכל פעם. כמו כן המטבח משלב משטח מרחף עשוי גרניט פורצלן עם הטבעות נחושת, המדמה חלוק נחל, היוצר מראה טבעי. המקרר האינטגרלי נפתח בלחיצה, פתרון חדשני מבית סמגל מידוף התאורה היורד מהתקרה עוד פתרון חדשני- שילוב של ריהוט מואר.

 

מטבח הפייפר סטון

צילום – אלעד גונן

מטבח הפייפר סטון מעבר לשימוש בחומר חדיש ומעניין של נייר זכוכית דחוס אשר בליבתו מצוי עץ במבוק ובחיתוך המיוחד של 45 מעלות. בנוסף המטבח מתקשט באלמנט של צינורות היורדים מהתקרה המשמשים כקולט אדים, רמקולים וגוף תאורה ומדגיש את הניצול המרהיב בתקרה העצומה. הסיפור של המטבח, מתנהל כולו סביב הקובייה המונחת, הלוא היא האי. אי גדול המשמש לבישול, לישיבה ולעבודה.

 

מטבח השנגרילה

צילום – אלעד גונן

מטבח השנגרילה מאד פרזנטטיבי ובשל כך פונה לחזית הרחוב. מעבר לשני האיים אשר אחד משמש לבישול והשני לכלים המלוכלכים, המטבח מדבר על המטבח המסורתי המוכר לנו, דלת מסגרת וידית. רק שמדובר בורסיה מעודכנת, ורסיה בה המסגרת היא ס"מ על ס"מ, דקה ואלגנטית וידית בה היא לא מילה גסה ואפילו תכשיט נאה. הדגם אותו פגשתם בסרט פרסומת של סמגל, הרי הוא מטבח הנחושת. המטבח מורכב מאי ומחלק אחורי. קיר ארונות אשר ננגסו במרכזן ויצרו גומחה בעלת מסגרת עץ חיננית. על האי מונח בעדינות מעיין חלק נחל או מגש פיצה מרחף. הללו יוצרים קונטרסט בין הנחושת לבהירות השיש. הקונאקסט קיים בחומרים ובצבעים

 

דגמים נוספים שניתן למצוא בתצוגה:

מטבח סהרה

צילום – אלעד גונן

הקונספט של המטבח הוא טבעי. המטבח עשוי משטחי עץ טבעיים משולבים זכוכית השיש טבעי שמקורו בהרי באנדים המון פליז, ברזל. ההשראה הגיעה מקתדרלות, נתינת מראה גותי אך רך למטבח. ( לא פרובנס או כפרי) העיצוב הפנימי של המטבח מתערבב עם העיצוב החיצוני מבחינת החומרים. החדשנות במטבח זה מתבטאת בדלתות הכיס המתקפלות פנימה, "הפינישים" החיצוניים של המטבח נכנסים אליו ומאפשרים לראות את פנים המטבח .

מטבח בטון/גרניט

צילום – אלעד גונן

הקונספט העיצובי מגיע מ"ויזיין" של לופט ניו-יורקי, תעשייתי, אך עם זאת מאוד מוקפד, סימטרי.ישנה חשיבה עיצובית על שני איים מופרדים היוצרים מהלך עבודה במישור אחד. פיצול שני האיים לשתי יחידות נפרדות במטבח גורמת למטבח להראות פתוח, אוורירי יותר ונותן בשורה עיצובית חדשה לאי הצר והארוך שאנו מכירים. המטבח עשוי ממריחת בטון, ברזל, משטח העבודה עשוי קוריאן. הויז'ואל בעיצוב הכללי הופך להיות ויז'ואל מאובזר, המתבטא למשל בספריית המתכת עם המדפי בטון "החייאה" של המטבח ביחידות פתוחות מאובזרות בתוך מטבח עם אופי קר.

 

מטבח קריסטל

צילום – אלעד גונן

המטבח עשוי מקריסטל בשילוב עץ האקליפטוס היוקרתי. הקונספט של המטבח הוא- קופסאות. בנינו אותו בקופסאות תלת מימדיות בגדלים שונים והצבה שונה במטבח. מבחינת אזור העבודה דבר זה גורם לזרימה במטבח ואינטימיות, ההבדלי גובה ומידות תוכננו לכדי נוחות מקסימלית באיזור העבודה ומראה חדשני מאוד.

 

קבוצת 'סמגל', הפועלת בתחום המטבחים מאז שנת 1992 ומתמחה בתכנון והקמה של מטבחים מעוצבים ואיכותיים ובשיווק של מוצרי חשמל ייעודיים למטבח, תקים לראשונה מרכז תצוגה ענק בראשל"צ שיכלול אולם תצוגה למטבחי הקבוצה, תחת השם: 'סמגל קונספט' ואולם תצוגה למוצרי החשמל שמייבאת הקבוצה, תחת השם: 'סמגל אליט'.

 

לאתר: http://www.samgalconcept.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/samgalconcept/

אינסטגרם: smgalconcept

מתחמי סמגל: אליעזר מזל 4 ראשל"צ/ הסדנאות 10 הרצליה פיתוח/ ההסתדרות 80 חיפה

טלפון: *6158