כותרות אחרונות
Search

חברת "סרמוני" משיקה תה חדש – תה ירוק לימונית

 

חברת "סרמוני", יצרנית תה גורמה, משיקה לחורף תה חדש – תה ירוק לימונית  – המשלב עלי תה ירוק ועלי לימונית ריחנית (הנקראת גם עשב לימון). התה החדש מצטרף לסדרת התה הירוק של סרמוני – תה ירוק סנצ'ה, תה ירוק נענע ותה ירוק יסמין

השילוב של תה ירוק ולימונית מקנה לתה טעם פירות הדר מרענן וגוון שמפניה. כמו כן, לתה הירוק וללימונית סגולות בריאותיות חשובות. התה הירוק, כידוע, מכיל ריכוז גבוה של נוגד חימצון חזק במיוחד EGCG, ועלי הלימונית עשירים גם כן בנוגדי חמצון, וידועים על פי הרפואה הטבעית בסגולותיהם להרגעה ושיפור מצב הרוח, להרגעת כאבים, אנטי דלקתי, אנטי בקטריאלי ועוד. בנוסף, במחקר שנערך באוניברסיטת בן גוריון ב-2005 נמצא שחומר הציטראל המצוי בעשב לימון גורם להרג של תאים סרטניים ואינו פוגע בתאים נורמליים, וזאת בריכוז נמוך של 1 גרם עשב לימון בכוס מים חמים.

seramony 2

התערובת החדשה של תה ירוק לימונית מצטרפת לסדרה האיכותית של תערובות תה ירוק של "סרמוני", הכוללת: תה ירוק סנצ'ה הנפוץ בטקסי התה היפנים, תה ירוק נענע בסגנון מרוקני מסורתי, ותה ירוק יסמין כמיטב המסורת הסינית.

תערובות התה של "סרמוני" מיוצרות באיכות גבוהה ביותר, מעלים שלמים וחלקים גדולים של הצמחים, המאפשר להפיק מהם את מלוא הטעמים והאיכויות. בנוסף, תערובת התה מוצעת בתוך שקיקים ייחודיים בצורת פירמידה המאפשרים למים להגיע לכל חלקי הצמח שבשקיק ולקבל מיצוי מקסימלי של העלים. שקיפות השקיק מאפשרת לראות את מרכיבי התה עצמו אשר מעובדים ידנית בחיתוך גס.

כשרות: כשר פרווה בהשגחת הרבנות הראשית מגדל העמק ובד"צ העדה החרדית  ירושלים.

מחיר: 19.90 ₪ (למארז של 20 שקיקים).

ניתן להשיג ברשת אניס, ודרך האתר www.ceremonietea.co.il.

seramony 2

אודות החברה "סרמוני"

חברת התה "סרמוני" נוסדה בשנת 2003, והיא נחשבת ליצרנית תה פרימיום המובילה בישראל.  החברה, בבעלות משפחתית של אלי ואפרת שור, שמה את כל יהבה בייצור תה משובח, המיוצר מחומרי גלם איכותיים ובתהליך ייצור מוקפד. החברה משווקת מגוון פתרונות תה באריזות מהודרות ויוקרתיות, הן עבור השוק המקצועי (מסעדות, בתי קפה ועוד), והן לקהל הרחב – בבתי טבע וחנויות מובחרות. החברה מוכרת במוצריה הייחודיים, בהם: "קוביות" תה במארזים יוקרתיים (בכל קוביה שקיק תה). המוצר זוכה להצלחה גדולה במסעדות גורמה ובבתי קפה; ייצור תערובות תה באיכות מעולה מעלים שלמים וחלקי הצמחים; שימוש בשקיקי תה מיוחדים, בצורת פירמידה, המאפשרים מיצוי מקסימלי של תערובות התה לקבלת טעם וארומה משובחים.