כותרות אחרונות
Search

חברת "עוף טוב" מרחיבה את סדרת השניצלים לילדים ועושה להם שמח בצלחת !

שמח וטעים בצלחת של הילדים !

חברת "עוף טוב" מרחיבה את סדרת השניצלים לילדים,

משיקה שניצל עוף אהבה בשחקים.

 

  • שניצל עוף בצורות של לב, ירח וכוכבים

  • עשוי מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה, ללא תוספת הורמונים, 100% רכיבים טבעיים

  • עם השקתו, מונה סדרת השניצלים לילדים של עוף טוב 4 מוצרים איכותיים, מזינים וטעימים

 

 

"עוף טוב"  מביאה את הכיף והשמחה לשולחן האוכל הביתי ולצלחות של הילדים. החברה מרחיבה את סדרת השניצלים לילדים ומשיקה את המוצר הרביעי בסדרה – שניצל עוף אהבה בשחקים, שניצל בצורות של לב, ירח וכוכבים. 

 

השניצלים של "עוף טוב" בסדרת הילדים הופכים כל ארוחה למגוונת, מזינה ושמחה – פשוט כיף לאכול אותם, גם בשל טעמם הנהדר וגם בשל הצורות הנחמדות שתמיד משמחות את הילדים ומעודדות אותם לאכול בכיף יותר עוף. עם השקת שניצל עוף אהבה בשחקים, מונה סדרת השניצלים לילדים של "עוף טוב" 4  מוצרים, בהם גם: מיני דינוזאור, מיני דובונים ושניצלונים.

 

שניצל נחשב לאחד המאכלים האהובים ביותר במטבח הישראלי ובפרט אצל ילדים. לצד סלט ירקות, צ'יפס או פירה, עם קטשופ או בלי כלום – שניצל עוף הוא בהחלט ממלכי המטבח בארץ. האיכות הגבוהה של המוצרים בסדרת השניצלים לילדים של "עוף טוב" והפיקוח המוקפד על כל שלב בתהליך ההכנה מוודאים כי כל מוצר שיוצא מהמפעלים של "עוף טוב" מגיע לצלחת כשהוא  איכותי, טעים ומזין.

 

כמו כל סדרת השניצלים לילדים של "עוף טוב", כך גם שניצל אהבה בשחקים  עשוי מעוף שגדל ללא אנטיביוטיקה, מ-100% רכיבים טבעיים, ללא תופסת הורמונים, ללא תוספת פוספטים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטומאט.

 

צילום סטודיו עוף טוב

 

שניצל עוף אהבה בשחקים, מוצע במחיר של 38 ₪ לאריזת 600 גרם. ניתן להשיגו בכל רשתות השיווק המובחרות ובחנויות המזון הגדולות. המוצר בכשרות אוירבך מהדרין.

 

קבוצת "עוף טוב", מביאה את הכיף והשמחה לשולחן האוכל המשפחתי עם מגוון רחב של מוצרי עוף טעימים, איכותיים ומזינים. בין מוצרי הדגל של החברה  נמנית משפחת השניצלים הביתיים המאפשרת לכל המשפחה ליהנות ממזון מגוון ועשיר בחלבון.

 

הקבוצה, בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 ומובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה, ללא תוספת הורמונים ושימוש ב-100% רכיבים טבעיים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. 'עוף טוב' מייצרת מוצרי עוף בקטגוריות השניצלים והקציצות המוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים וקפואים. השנה השיקה הקבוצה מותג חדש: 'דג טוב' –  מוצרי דג מוכנים לאכילה.   באתר החברה : https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב נוסף.