כותרות אחרונות
Search

חברת 'ערד טקסטיל' (מגבות ערד) מציגה מוצרים לקיץ 2017

חברת 'ערד טקסטיל' (מגבות ערד)  קיץ 2017

חברת 'ערד טקסטיל' (מגבות ערד) ספקית הטקסטיל הגדולה ביותר בישראל מזה למעלה מ-4 עשורים משיקה לקראת הקיץ, סדרת מגבות חוף ענקיות ומגבות עם הדפסים לילדים

קיץ, ים ומגבת ענקית אחת, קלה, נעימה ועם נוחות מקסימלית על חוף הים

לקראת עונת הרחצה משיקה 'ערד טקסטיל' את סדרת מגבות החוף הענקיות שלה, במגוון צבעים קיציים ורעננים.

מגבת החוף של ערד טקסטיל, הינה מגבת ענקית בגודל מיוחד 2X2 הניתנת לפרישה על החוף או בפיקניק, נעימה למגע ולמראה ובשל גודלה הרחב, מאפשרת נוחות מקסימלית במנוחה עליה והגנה מפני חול ולכלוך.

צילום: אסף רונן

המגבת מגיעה ב-6 צבעים קיציים, מתקפלת בקלות וקלת משקל לנשיאה ולכביסה. היא מתכבסת ומתייבשת במהירות ובקלות ואיכות הבד נשמרת לאורך זמן רב.

מידות המגבת: רוחב: 190 ס"מ, אורך: 220 ס"מ, משקל: 1421 גרם.

 מחיר מבצע מיוחד לכבוד הקיץ ועונת הרחצה: 129 ₪ (במקום 189 ₪).

 ***********************

ערד טקסטיל גם לילדים! מגבות עם הדפסים וחלוקים צבעוניים-

הקיץ של הילדים בערד טקסטיל – כי גם לילדודס שלנו מגיע טקסטיל איכותי!

הילדודס של ערד טקסטיל מכייפים יותר, נהנים יותר ומתפנקים יותר, בבריכה, בים או סתם בבריכה המתנפחת בחצר של הבית.

צילום: אסף רונן

סדרת המגבות לילדים הינה הסדרה המושלמת לתינוקות וילדים, במידה מיוחדת של מטר על מטר, עוטפת ומלטפת במגע עשיר של 100% כותנה. סדרת מגבות ארוגות במגוון דוגמאות וצבעים: דולפינים כחול, פרפרים סגול, דובים חום, כבשים אפור וברווזים כתום.

מחיר מבצע מיוחד למגבת לכבוד הקיץ: 45 ₪ (במקום 59 ₪)

סדרת החלוקים הצבעוניים לילדים קפוצ'ון- חלוק רחצה איכותי מבד מגבת, מ-100% כותנה טהורה ב- 10 צבעים ובמגוון מידות (4-16).

מחיר מבצע מיוחד לכבוד הקיץ: 89-95 ₪ (במקום 119-129 ₪)

צילום: אסף רונן

כיום גם הצרכן הפרטי יכול להשיג את מבחר המוצרים האיכותיים של החברה, באיכות של בתי המלון המובילים בארץ ובעולם ואת מגוון הסטים ומוצרים רבים נוספים, באמצעות אתר הבית החדש של החברה, בכתובת: https://www.aradtextile.com

על ערד טקסטיל:

'ערד טקסטיל' מקבוצת Standard Textile  הינה ספקית הטקסטיל הגדולה בישראל למגבות, מצעים וחלוקי רחצה מזה למעלה מ- 40 שנה, כשעיקר פעילותה הוא בשיווק תוצרתה לבתי המלון היוקרתיים בארה"ב, אירופה וישראל.

ב-1976 הקימה משפחת היימן, משפחה יהודית-אמריקאית-ציונית, את חברת "מגבות ערד" ובחרה למקם את  קו הייצור בערד, מתוך חזון של הפרחת השממה ופיתוח הנגב ויישובי הפריפריה בישראל ותוך השקעה של עשרות מיליוני דולרים לאורך השנים. עם השנים הפך המותג "מגבות ערד" לשם דבר בארץ ובעולם. כיום מתפעלת החברה מרכז לוגיסטי גדול בערד, באמצעותו היא משווקת את תוצרתה לבתי המלון ולמוסדות רבים אחרים.

החברה הרחיבה את הפעילות בתחום הטקסטיל הדקורטיבי ומציעה מגוון רחב של פתרונות חדשניים לעיצוב ושדרוג בתי מלון ובתי הארחה. ב-2015 מחזור ההכנסות של ערד טקסטיל עמד על כ-50 מיליון דולר.