כותרות אחרונות
Search

גם אתה יכול לנהוג הביתה ברנו זואי החשמלית, קניון רמת אביב יום שני – 5.6.2017 בין השעות 09:30- 20:30

רנו זואי 100% חשמלית בקניון רמת אביב

לרגל יום איכות הסביבה הבינלאומי חברת רנו וקניון עופר רמת אביב משתפים פעולה ומאפשרים קהל הרחב לנהוג מחר 5.6.17 על רנו זואי הביתה במכונית החשמלית של חברת רנו, שהושקה לאחרונה

יום שני – 5.6.2017 בין השעות 09:30- 20:30

 הקהל הרחב מוזמן

לרגל יום איכות הסביבה הבינלאומי שיחול מחר (יום שני, ה – 5.6) חברת רנו תקיים פעילות ייחודית בקניון רמת אביב עם הרכב החשמלי רנו זואי. במסגרת שיתוף הפעולה יוזמנו לקוחות הקניון לנהוג על רנו זואי החדשה מהקניון לביתם או להזמין את הזואי לקחת אותם הבייתה.

 

במסגרת הפעילות תקים חברת רנו מתחם מעוצב, בו יעמוד הרכב החשמלי של רנו, רנו זואי עם נציגי החברה,  שיזמינו את הקהל לנהוג על הרכבים יחד עם נציג רנו, לבתיהם. הפעילות תתקיים בין השעות 09:30-20:30

PRESS SELECTION – ON LOCATION – LONG RANGE BADGE צילום: יח"צ רנו

הרכב החשמלי של רנו – ZOE בעל איכויות משמעותיות ביותר לאיכות הסביבה בכך שמונע פליטת מזהמים לסביבה,  לזואי סוללה חדשנית הנטענת לטעינה מלאה תוך כשעה. הנהיגה בZOE  חלקה ושקטה ומתאימה למגוון רחב של צרכים. הצרכנים יוכלו לבחור את זמן טעינת הרכב ובכך לחסוך בעלויות החשמל הביתיות כמו גם לתכנת את טמפ' הרכב לקראת יציאה לנסיעה.   

 

ענת מילוסלבסקי  – כחלון מנכ"ל רנו – " אנו שמחים להיות חלוצי הרכב החשמלי בישראל ולהציע  לקהל הרחב את הרכב החשמלי הנמכר ביותר באירופה.  פעילות זו של הרנו זואי יחד עם קניון עופר רמת אביב מאפשרת  לקהל הרחב להתנסות בכל יתרונות הרכב החשמלי במחיר אטרקטיבי "