כותרות אחרונות
Search

חברת "פגסוס טיולים" תמשיך לעודד תיירות פנים כחול לבן ולשווק טיולים מאורגנים בישראל גם לאחר משבר הקורונה.

ציפורים באגמון החולה – צילום: ל שובל

 

חברת "פגסוס טיולים" תמשיך לעודד תיירות פנים כחול לבן ולשווק טיולים מאורגנים בישראל גם לאחר משבר הקורונה.

חברת "פגסוס" טיולים המתמחה בטיולים מאורגנים בכל העולם, תמשיך לעודד תיירות פנים כחול לבן ולשווק טיולים מאורגנים בישראל גם לאחר סיום משבר הקורונה.

איתמר ניר : "תיירות פנים כחול לבן "על המפה" – היתרון היחיד לכלכלה שנולד מהקורונה"

 

צילום ארכיון: גת שמנים – צילום: טל שובל

 

כחברה שפעלה שנים רבות בחו"ל והחליטה להמציא עצמה מחדש ולהתמודד עם המציאות המאתגרת, ויצאה בחודשיים האחרונים הקימה ובנתה תחום חדש שהינו עולם ומלואו – טיולים מאורגנים בישראל. לאחר עבודה מאומצת ונחושה הוציאה החברה בחודש האחרון, מאות  מטיילים לפי הנחיות משרד הבריאות.

 

גן לאומי בית שעריים – צילום: טל שובל

 

החברה מציגה מגוון של כ 40 טיולים שונים, ברחבי הארץ, ליום אחד או לשלושה ימים המציגים את המקומות המוכרים והפחות מוכרים מזוויות חדשות ומרתקות. כל הטיולים המוצעים לפי התו הסגול בהנחיות משרד הבריאות, שימוש במסכות במהלך הטיול, אוטובוסים שעברו חיטוי, תפוסה של 50% באוטובוס, לינה בבתי מלון עם תו סגול, מסעדות עם תו סגול והרגלי שמירה במהלך הטיול על מרחק של 2 מטר. בין הטיולים המוצעים ירושלים המוסלמית, רמת הגולן בעקבות אלי כהן, רמת הגולן עם ילדים, טיולי סבתא ונכד, טיול לעכו ועוד…

 

איתמר ניר סמנכ"ל "פגסוס טיולים" – צילום: מורג ביטן

 

איתמר ניר סמנכ"ל "פגסוס טיולים": " עם פרוץ מגיפת הקורונה לא בחרנו בהרמת ידיים, והחלטנו להשתמש במערך הטיולים המאורגנים שלנו לחו"ל ולהשית אותו על יעדים בישראל. הקמנו מערך טיולים מאורגנים בישראל כמו בחו"ל והוצאנו מאות ישראלים שגילו את ארצם מחדש. אני מאמין כי משבר זה ישנה את הרגלי צריכת התיירות של אזרחי ישראל, שגילו את ישראל כיעד אפשרי לטיולים וימשיכו להשקיע בחופשות וטיולים מאורגנים בארץ לצד הטיולים בחו"ל, אנו נמשיך לעודד תיירות כחול לבן".

 

צילום ארכיון: כנסיית פטרוס אין גליקנטו – צילום: טל שובל

 

חברת "פגסוס" חברה לטיולים מאורגנים, הוקמה לפני 24 שנה והצליחה להטביע את חותמה בעולם הטיולים המאורגנים ברחבי הגלובוס ובארץ. פגסוס רואה בטיול הגשמת חלום, והפכה עם השנים לשם נרדף לטיולים מאורגנים. לטייל בעולם זו דרך חיים וגילוי תמידי סביבתי ואישי, ובוודאי בשביל דרך צריך ערכים גם בעולם העסקי המאתגר ותחרותי, לכן יש לעשות זאת תוך התמדה, עבודה קשה ובמקצועית, או כפי שנוהגים לומר ב"פגסוסית" קבלת תמורה מלאה. החברה פועלת בכמה מישורים האופי המיוחד של החברה וההשראה שהיא מספקת בעולם התיירות ובכלל בעולם העסקי הם ייחודיים וגורמים לרבים להגשמה במובנים רבים.