כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – חברת "יכין" משיקה מוצר חדש וייעודי להכנת חומוס ביתי – טרי ומשובח ב-2 דקות.

צילום: יח"צ "יכין"

 

חברת "יכין" משיקה בימים אלו מוצר חדש וייעודי להכנת חומוס ביתי, טרי ומשובח ב-2 דקות. 

 

"גרגרי החומוס" מזן ישראלי ייעודי, עוברים תהליך ארוך של השרייה במים ובישול איטי עד שהם רכים ונימוחים ומאפשרים הכנת חומוס טרי וטעים ב- 2 דקות !

 

החומוס החדש, מזן "זהבית" פותח בישראל, נבחר ע"י יכין מבין עשרות זני חומוס ועבר תהליך פיתוח ממושך עד שנמצא המתכון לחומוס עשיר בטעם וחלק במרקם.

 

חברת "יכין" משיקה בימים אלו מוצר חדש וייעודי להכנת חומוס בבית: גרגרי חומוס – להכנת חומוס משובח ב-2 דקות ובטעם נפלא -כמו בחומוסייה.

 

גרגירי החומוס הינם מזן ישראלי בשם "זהבית" שנבחר ע"י יכין מבין עשרות זני חומוס . המתכון הייחודי לחומוס פותח ב"יכין" לאחר תהליך ממושך  ובליווי מומחים לחומוס עד למציאת המתכון לחומוס הישראלי האהוב.

 

פיני גורביץ מנכ"ל חב' יכין  – צילום: יח"צ יכין

 

תהליך הייצור מדמה הכנה ביתית : גרגירי החומוס מושרים במים מעל 16 שעות ומבושלים בבישול איטי עד שהגרגירים נהיים רכים ונימוחים.

 

החומוס הינו ללא חומר משמר, הודות לתהליך עיקור, שמשמיד את כל החיידקים ומאפשר למוצר להישמר לאורך זמן.

 

הכנת החומוס בבית אורכת מספר דקות: שופכים את תכולת הקופסא (כולל הנוזל בו בושל החומוס שהוא בעצמו בעל ערכים תזונתיים), מערבבים בבלנדר לכמה שניות עם מספר כפות טחינה, לפי הטעם. וזהו. מקבלים חומוס טרי ומשובח כמו בחומוסיה.

 

המוצר החדש מאפשר לכל אחד להכין את החומוס שהוא אוהב, לאכול חומוס נקי או להוסיף פטרוזיליה, שום, שמן זית, לימון, כמון, פפריקה, חריף וכו.

 

מנהלת השיווק של יכין, רויטל בן שחר מוסרת :"יותר ויותר ישראלים מעדיפים להכין מזון ביתי על פני מזון מתועש, אבל הכנת חומוס ביתי דורשת זמן ושעות רבות של השרייה ובישול.  את החומוס החדש כל אחד יכול לשמור במזווה ותוך מספר דקות להגיש חומוס טרי אמיתי וטעים. המוצר החדש פוגש שני צרכים מרכזיים : מצד אחד הצורך במזון באיכות של בית, ללא חומרים משמרים ומצד שני הכנה מהירה עם מינימום עבודה במטבח" .

צילום: יח"צ יכין

 

אריזת "גרגרי חומוס- להכנת חומוס משובח" בבית מתאימה להכנת חומוס במשקל כ -700גרם.

מחיר מומלץ לצרכן 9.9 ₪ – 8.9 ₪.

משווק בכל רשתות השיווק וחנויות מזון בפריסה ארצית.

 

מגמת חלבון מהצומחישנה מגמה של חיפוש אחר חלבון מהצומח מסיבות של קיימות או בריאות. חומוס עתיר חלבון, מכיל סיבים  תזונתיים, מינרליים ברזל וויטמינים מקבוצת B.

 

ארגוני בריאות בעולם מעודדים צריכה של קטניות כחלק מתפריט מאוזן ומגוון, הודות לעושר של רכיבים תזונתיים.     

 

מגמת חזרה להכנת מזון בביתבשנים אחרונות ישנה חזרה להכנת מזון בבית מסיבות כלכליות או משאיפה להפחית צריכת מזון מתועש וצריכת חומרים משמרים, ועידן הקורונה אף האיץ את הטרנד שממשיך לצבור תאוצה.