כותרות אחרונות
Search

חברת "פלפוט" ערכה השקה מוקדמת של ציוד לבית הספר באולם "קסיופאה" בקניון "ארנה" הרצליה…

 

חברת "פלפוט" ערכה השקה מוקדמת של ציוד לבית הספר באולם "קסיופאה" בקניון "ארנה" הרצליה…

חברת "פלפוט" הציגה היום בהשקה מוקדמת ב"קסיופאה" הרצליה, קולקציית רחבה ומגוומת של מוצרי חזרה לבית ספר, משחקים ומוצרי פופ לילדים.

 

בין המוצרים שהוצגו בתערוכה: מותגי הבית טאץ' וסטיילוש לצד המותגים הבינלאומיים שילדים אוהבים: LOL , סמיילי, מיקי מאוס וחברתו מיני, ספיידרמן, סמי הכבאי ,מפרץ ההרפתקאות, כולם קיבלו מתיחת פנים ושדרוג, לצבעוניות חדשה ועיצובים מרהיבים! וגם שת"פים עם סדרת הקומיקס לפעוטות "קוקומלון" וכוכבי רשת ביניהם לורן אליהו (משפחת אליהו) והגיימר זיגי.

 

אודי אקר מנכ"ל "פלפוט": "אנחנו שמחים ונרגשים לחזור לנורמליות ולהתכוונן לשנת לימודים רציפה. אם בשנת הקורונה ראינו כניסה וגידול מכירת מוצרים באי קומרס, מכירה במרקט פלייס, ובקבוצות ואטס אפ, מכורח המציאות שנכפתה על כולנו, הרי שעכשיו חוזרים לקנות גם בחנויות הפיזיות. בנוגע למגמות השנה, הוסיף אקר: "לצד הביקוש לחידושים במותגים המוכרים והאהובים, LOL  סמיילי, דיסני וכו' , ישנה עלייה בדרישה לפריטים בעיצוב חלק ונקי. הרחבנו את הקטגוריה למחברות והאביזרים הנלווים (בקבוקי שתיה).

 

סמנכ"לית השיווק עינת ברוך: "לצד הביקוש לחידושים, ישנה עליה בדרישה למוצרים מעוצבים ולא רק פונקציונאליים. כמו כן יש לצרכנים רצון לראות את מגמות האופנה שבאות לידי ביטוי בצביעת מוצרים בצבעוניות טאי דאי וצבעוניות מטאלית".

 

בתמונה מימין לשמאל: מנכ"ל פלפוט מר אודי אקר, סמנכ"לית השיווק הגברת עינת ברוך, מנהלת השיווק הגברת קרן מימון –צילום: יח"צ.