כותרות אחרונות
Search

חברת פרומדיקס משיקה: פילינג מקצועי וחדשני מקל ועד עמוק מתוצרת SKINTECH

חברת פרומדיקס משיקה: פילינג מקצועי וחדשני מקל ועד עמוק מתוצרת SKINTECH

לראשונה פילינג בשחרור מבוקר לתוך העור עם חומר מאלחש

הפילינג הוא טיפול מוכר כבר מאות שנים, באין ספור דרגות שונות. כשמו כן הוא, הפילינג מקלף את שכבות העור הישנות, חושף את העור החדש ובכך מעניק מראה צעיר ורענן לעור הפנים. לרוב מבוצע הטיפול באזור הפנים, אך ניתן לבצעו בחלקי גוף שונים כידיים, מחשוף וכל איבר אשר ניבדק ואושר על ידי המטפל.

חברת פרומדיקס משיקה בימים אלה  ליין  פילינג מקצועי של חברתSKINTECH  העולמית, באישור משרד הבריאות.

ליין הפילינג המקצועי של חברתSKINTECH  העולמית, כולל מגוון סוגי פילינג, אשר מתאפיינים בשחרור מבוקר לתוך העור ובזכות זה מעניקים תוצאות חסרות תקדים.

ליין הפילינג של חברתSKINTECH  כולל שלושה סוגים:

  1. פילינג קל – שישה מוצרים שונים, בדרגות טיפול שונות, המיועדים לשמירה על איכות העור, ומיועדים לעור בעל פיגמנטציה קלה ושנראה קצת עייף. טיפול באמצעות פילינג קל ניתן לעשות גם בתקופת הקיץ.

החידושים בפילינג הקל ניכרים במספר פרמטרים: ערבוב של חומרים שונים המאפשרים פעולות רבות בתכשיר אחד (הבהרה, חידוש העור ושיפור המרקם), פורמולה חדשנית המאפשרת חדירה איטית לשכבות העור וכך בטיחות המוצר עולה. המוצר מגיע בג'ל המאפשר דיוק מרבי בטיפול והוא אינו נוזל אלא נמרח, נטרול תמיסת הפילינג נעשה עם קרם מיוחד המשנה את צבעו ברגע הנטרול וכך ניתן לדעת שפעולת החומר הפעיל בפילינג נעצרה. זהו נדבך נוסף לבטיחות המוצר.

piling-2

לפני – צילום: יח"צ

  1. פילינג בינוני מסוג TCA – גורמים לקילוף ממשי של העור. לכן לא ניתן לבצע אותו בעונת הקיץ.

    פילינג זה מיועד לפיגמנטציה קלה עד כבדה, עור שנוטה לאקנה, סימני מתיחה וקמטים בעור.

    הטיפול בפילינג זה דורש החלמה של 1-2 ימים וניתן לחזור על הטיפול במידת הצורך שבוע לאחר הטיפול עד ארבעה פעמים.

החידוש בפילינג בינוני מסוג TCA הוא בהכנסת חומר מאלחש (הפילינג היחיד בעולם עם חומר זה) שאינו גורם לכאבים ואי נעימות המופיעים בפילינגים אחרים.

piling-3

אחרי – צילום: יח"צ

  1. פילינג עמוק מסוג PHENOL – הפילינג העמוק ביותר הנמצא היום בשימוש ברפואה. פילינג מסוג זה מיועד אך ורק לשימושם של רופאי עור וכירורגים פלסטיים.

    נדרשת תקופת החלמה של 7-12 יום והתוצאות נראות כמו אחרי ניתוח. קמטים וקמטוטים כבדים יטושטשו מאוד, העור יהיה אחיד לחלוטין וללא כתמים.

פילינג זה ניתן לעשייה ללא צורך בטשטוש/הרדמה ואפשר לעשותו במרפאת הרופא ללא חשש. אין צורך לעשות פילינג זה בחדר ניתוח כפי שנדרשים לעשות בפילינגים עמוקים הקיימים כיום בשוק.

 

את טיפולי הפילינג המקצועי ניתן לערוך בקליניקות ורופאים נבחרים  ברחבי הארץ.

מחיר מומלץ לצרכן של טיפול פילינג:

טיפול פילנג קל – 1,000 ₪ – 1,500 ₪

טיפול פילנג בינוני – 1,500 ₪ עד 2,000 ₪

טיפול פילנג עמוק – 8,000 ₪ עד 20,000 ₪