כותרות אחרונות
Search

בואו לפגוש את סוכריות 'מנטוס פופינס' בקניוני עזריאלי ובמתחמי סינמה סיטי במהלך חודש אוקטובר

בואו לפגוש את סוכריות 'מנטוס פופינס' בקניוני עזריאלי ובמתחמי סינמה סיטי במהלך חודש אוקטובר

מותג מנטוס מזמין את כולם להשתתף בפעילות ארצית ייחודית ורחבת היקף לכבוד השקת סוכריות מנטוס פופינס,

לרגל ההשקה של 'מנטוס פופינס', החליטו במנטוס לשתף את בני הנוער, הצעירים, הצעירים ברוחם ואת הציבור הרחב בפעילות אינטראקטיבית שתנדוד בין קניוני עזריאלי ומתחמי סינמה סיטי ברחבי הארץ.

את הפעילות ילווה רכב אספנות ממותג 'מנטוס פופינס' מסוג שברולט שנת 1949 אשר יגיע למתחמים השונים ברחבי הארץ.  הציבור יוזמן  לקחת חלק במשחק המנטוס פופינס בו כל משתתף יצלם את עצמו עם פה פתוח (בדומה ללוגו המוצר), יעלה את התמונה לאתר הייעודי – www.mentospopins.co.il וינסה לקלוע את אחת מסוכריות מנטוס פופינס לפיו שבתמונה. מי שיצליחו, יוזמנו לעלות שלב ולהשתתף במשחק הגדול- שם ינסו לקלוע  סוכריות לכמה שיותר משתתפים אחרים שלקחו חלק בפעילות. המשתתף הזוכה הוא זה שהגיע לגמר הגדול והצליח לצבור ניקוד גבוה בשלב "הגמר השיתופי" שבמשחק, וכן השיב בתשובה מקורית על השאלה "ספרו מה תעשו אחרי הנחיתה ואולי תזכו בטיסה להולנד ובכניסה לפארק אפטלינג" (Efteling) – אחד הפארקים המשפחתיים הפופולאריים ביותר בהולנד.

mentos-6

צילום: אפרת אשל

לצד העמדה האינטראקטיבית יוצב שולחן הוקי בו אפשר יהיה לשחק, לקלוע סוכריות לזכות בפרסים, וכמובן גם לטעום מסוכריות 'מנטוס פופינס' החדשות

את הפעילות כולה ילווה כאמור רכב אספנות – שברולט מודל 1949, אשר נרכש ע"י ליימן שליסל ועבר תהליך שיפוץ יסודי והשמשה מחדש ע"י משפץ מכוניות אספנות מקצועי. הרכב נצבע ומותג בהתאם למיתוג של מנטוס פופינס והוא מהווה אטרקציה ממשית בכל מקום אליו הוא מגיע.

הפעילות תתקיים במהלך חודש אוקטובר, בימי חול וחוה"מ (בערבי וימי חג לא תתקיים פעילות). ניתן לעקוב אחר מועדי ומיקומי הפעילות בעמוד הפייסבוק של מנטוס: – https://www.facebook.com/mentos.israel/?fref=ts

סוכריות 'מנטוס פופינס' הן סוכריות לעיסה רכות יותר, שמנמנות יותר וצבעוניות יותר, בטעמי פירות חמוצים ובטעמי פירות מתוקים המגיעות בשקיות אישיות מעוצבות ומגניבות.