כותרות אחרונות
Search

חברת פרטנר מדווחת על גידול בהכנסות, כל זאת בזכות הצמיחה המואצת בטלוויזיה ובאינטרנט

פרטנר מדווחת על גידול בהכנסות במגזר הקווי לסך של 225 מיליון ש"ח בזכות הצמיחה המואצת בטלוויזיה ובאינטרנט

 

יותר מ- 77 אלף משקי בית מחוברים לפרטנרTV  נכון להיום, תוספת נטו של יותר 34 אלף מנויים מתחילת השנה

 

דירקטוריון החברה החליט לאמץ תכנית רכישה עצמית של מניות החברה אשר נסחרות בבורסה לני"ע בת"א, בסכום מצטבר של עד 200 מיליון ₪, בחלוקה למנות שהראשונה תהיה מיידית, בסכום של 50 מיליון ש"ח

 

פרטנר מדווחת כי החברה נמצאת בתהליך של בחינת מנועי צמיחה חדשים, לרבות בחינה ראשונית של אפשרות כניסה לתחום כרטיסי האשראי והחיוב, לרבות באמצעות רכישת חברה או כניסה לפעילות עצמאית בתחום זה

 

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר:  

"פרטנר החלה את שנת 2018 בתנופה משמעותית – ברבעון הראשון המשכנו לצמוח במספר מנויי ה-Post-Paid  בסלולר, ובפרטנר TV יש כבר יותר מ- 77 אלף משקי בית מחוברים נכון להיום. בנוסף, פריסת תשתית הסיבים האופטיים הואצה משמעותית, ובכוונתנו להגיע עד סוף השנה כבר ליותר ממחצית הערים בישראל"…………………."בסלולר, הצגנו ברבעון הראשון גידול של 16 אלף מנויי Post-Paid, אשר בחרו בפרטנר על פני המתחרים. הגידול העקבי במנויי ה-Post-Paid , כבר 11 רבעונים ברציפות, נובע בין השאר, מהצעות ערך הכוללות יתרונות בלעדיים כמו wifi calling, שיתוף הפעולה עם אפל מיוזיק, ומכך שהשירות של פרטנר ממשיך להוות יתרון תחרותי, כפי שבא לידי ביטוי בדו"ח הרשות להגנת הצרכן שפורסם בחודש שעבר"………………….לפני שנה בדיוק חשפנו את השותפות האסטרטגית שלנו עם נטפליקס שכוללת חוויית משתמש והצעות ערך ייחודיות ללקוחות פרטנר TV. בחודש שעבר, דיווחנו על צעד משמעותי נוסף, וחשפנו כי פרטנר TV נבחרה על ידי אמזון פריים וידאו כשותפה הראשונה בישראל. היתרון הטכנולוגי של פרטנר TV בא לידי ביטוי גם לקראת המונדיאל, כאשר כל הממירים של פרטנר תומכים בצפייה באיכות 4K, כחלק מהשירות הבסיסי וללא צורך בהחלפת ציוד"………………………….."פרויקט הסיבים האופטיים, 'פרטנר פייבר', ממשיך להתרחב, וברבעון הראשון של 2018 הכפלנו את קצב הפריסה. אנחנו מגיעים היום עם פרטנר פייבר כבר ל-27 ערים, עם תשתית סיבים אופטיים עצמאית המאפשרת גלישה במהירות של עד 1,000 מגה ביט. באמצעות ההצעות המשולבות של 'פרטנר פייבר' ופרטנר TV, יותר ויותר משקי בית בישראל נהנים מטכנולוגיה מתקדמת יותר ומחירים אטרקטיביים ממה שהוצעו עד כה לצרכנים."

 

עיקרי הדו"ח:

  • ההכנסות הסתכמו ב- 826 מיליון ₪, בהשוואה ל-834 מיליון ₪ ברבעון הקודם ו-803 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד

  • ההכנסות במגזר הקווי הסתכמו ב-225 מיליון ₪, בהשוואה ל- 219 מיליון ₪ ברבעון הקודם, ו-212 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד

  • ההכנסות משירותים במגזר הקווי הסתכמו ב-202 מיליון ₪, בהשוואה ל-197 מיליון ₪ ברבעון הקודם, ו-194 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.

  • ההכנסות משירותים הסתכמו ב- 625 מיליון ₪, בהשוואה ל-630 מיליון ₪ ברבעון הקודם ו- 640 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד

  • ההכנסות מציוד הסתכמו ב– 201 מיליון ₪, בהשוואה ל-204 מיליון ₪ ברבעון הקודם ו-163 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד

  • Adjusted EBITDA הסתכמה ב- 177 מיליון ₪, בהשוואה ל-158 מיליון ₪ ברבעון הקודם ו-251 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד

  • הרווח הנקי הסתכם ב- 9 מיליון ₪, בהשוואה להפסד של 50 מיליון ₪ ברבעון הקודם, ו-64 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד

  • חוב נטו ליום 31.3.2018, הסתכם ב– 919 מיליון ₪, ירידה של 496 מיליון ₪ בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד

  • הכנסה חודשית ממוצעת למנוי סלולר (ARPU) הסתכמה ב- 58 ₪, בהשוואה ל-59 ₪ ברבעון הקודם ו-61 ₪ ברבעון המקביל אשתקד

  • שיעור הנטישה בסלולר ירד ל-8.8% ברבעון הראשון, בהשוואה ל-9.9% ברבעון הקודם ו-9.8% ברבעון מקביל אשתקד

  • מספר מנויי ה-Post Paid בסלולר עלה זה הרבעון ה-11 ברציפות, עם תוספת של 16 אלף מנויי פוסט פייד

  • פרויקט הסיבים האופטיים 'פרטנר פייבר' ממשיך להתרחב ומגיע כבר ל-27 ערים, עם הצעות בנדל וטריפל משולבות פרטנר TV

  • יותר מ- 77 אלף משקי בית מחוברים לפרטנרTV  נכון למועד פרסום הדו"ח, גידול של יותר מ- 34 אלף מנויים מתחילת השנה