כותרות אחרונות
Search

חברת קולנוע חדש בע"מ מקימה מרלוג ייעודי ענק באזור התעשייה באר טוביה – צילום: שי יחזקאל

חברת קולנוע חדש בע"מ מקימה מרלוג ייעודי ענק באזור התעשייה באר טוביה

חברת קולנוע חדש בע"מ יבואנית מותגי הנעלה ובעלת רשת האופנה WESHOES  מתרחבת ומשתדרגת עם מרלוג ענק בבעלותה בהשקעה של כ- 60 מיליון ₪ אשר יאגד את כל מותגי הרשת, לקוחות סיטונאים ואתר הסחר

 

כחלק מההתרחבות בחרה החברה להקים את המרלוג שישתרע על שטח של כ- 10,000 מ"ר באזור התעשייה באר טוביה ויעניק מענה איכותי ומהיר לצרכי הלוגיסטיקה של החברה

צילום שי יחזקאל

חברת קולנוע חדש בע"מ מקימה מרלוג ייעודי ענק כחלק מהשינויים ברשת WESHOES, הרחבת תמהיל מותגי הנעליים ואתר הסחר שבבעלותה. המרלוג שישתרע על כ- 10,000 מ"ר באזור התעשייה באר טוביה יאפשר מענה מהיר, נוח ויעיל עבור הלקוחות של הרשת, סיטונאות ומהאתר המקוון.

 

בין המותגים שמחזיקה היום החברה ניתן למצוא נעלי Blundstone, נטורל וורלד, דיזיגוואל, קרוקס, רוקט דוג, כפכפי מוזס ועוד. עם התרחבות הרשת, המיתוג מחדש, שיפוץ בסניפים והקמת אתר סחר הבינה קולנוע חדש בע"מ כי המרלוג הינו הפיתרון האולטימטיבי והאפקטיבי.

 

המבנה תוכנן ע"י משרד האדריכלים ויקטור עשור וסוללת יועצים המתמחים בפרויקטים מהסוג הזה בעלות השקעה של כ-60 מיליון שח.

 

תכולתו מהמתקדמים והמשוכללים שנבנו עד היום עם עיצוב סקיי לייט- לעבודה בתאורת יום מלאה וריצפה העשויה מן החומרים האיכותיים ביותר הקיימים בשוק.

צילום שי יחזקאל

אודות WESHOES:

רשת חנויות ההנעלה CROCS  הוקמה באפריל 2008. ותוך כ- 3 שנים פרשה הרשת כ- 60 חנויות במיטב הקניונים בארץ, מקרית שמונה ועד אילת.בשנים הראשונות הרשת נקראה CROCS  והמותג היחיד שנמכר בה היה קרוקס. לפני כשנתיים, בצעד ביניים מותגה מחדש הרשת כרשת Crocs&more , ואליה נוספו מותגים רבים נוספים.כיום קיימים ברשת מעל 20 מותגים בינלאומיים ביניהם :CROCS, BLUNDSTONE MOSES, SCHOLL, NATURAL WORLD, DESIGUAL, ROCKET DOG ,COBIAN  ורבים אחרים. בנוסף, ישנם מותגי פרייבט לייבל – CANDY, MAGMA  ו- SEVENTY NINE

במהלך 2016 הוחלט לשווק שינוי זה לקהל הלקוחות ולמתג את הרשת מחדש כרשת multi brands תחת השם WESHOES. יחד עם רשת החנויות, ישנה גם חנות אונליין www.weshoes.co.il. מדובר באחד מאתרי הנעליים החדשניים, האופנתיים והמובילים בישראל.

במהלך שנת 2016  החל תהליך הקמת חנויות חדשות של רשת Weshoes, שכולן מעוצבות מחדש וגדולות יותר מבעבר. עד יוני 2017 מרבית חנויות הרשת יהפכו למיתוג של WESHOES.
                    

ניתן להשיג ברשת חנויות WESHOES ואתר האונליין www.weshoes.co.il