כותרות אחרונות
Search

חברת "קליל" פותחת בראשל"צ אולם תצוגה חדש – "KLIL HOUSE".

אולם תצוגה "KLIL HOUSE" בראשון לציון – צילום: מורג ביטן

 

חברת "קליל" פותחת  בראשל"צ אולם תצוגה חדש – "KLIL HOUSE" על שטח של כ- 180 מ"ר בהשקעה של 1.5 מיליון ₪

אולם התצוגה החדש "KLIL HOUSE" של חברת "קליל" בראשל"צ מתווסף לשני אולמות תצוגה הקיימים של חברת "קליל" בקריית אתא ובנתניה.

 

חברת קליל פותחת אולם תצוגה חדש בראשל"צ – KLIL HOUSE בשטח של כ-180 מ"ר בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ ובו תצוגה של לא פחות מ-20 דגמים ומערכות חלון.

 

אולם התצוגה החדש קליל KLIL HOUSE בראשל"צ מתווסף ל-2 אולמות תצוגה הקיימים של חברת קליל , בקריית אתא ובנתניה. האולמות ערוכים לקבלת אלפי בונים, משפצים ואדריכלים לפגישות ייעוץ וליווי מקצועי.

 

אולם תצוגה "KLIL HOUSE" בראשון לציון – צילום: מורג ביטן

 

אולם התצוגה החדש יאפשר לקהל הבונים והמשפצים ולאנשי המקצוע להכיר לעומק את מגוון מערכות החלון בפגישת הייעוץ  ובכך לסייע לבחירת המערכת המתאימה ביותר לפרוייקט שלהם . מחקר שערכה החברה בקרב מבקרים, מראה כי תחום האלומיניום הוא לא רק עיצובי, אלא דורש הבנה טכנית והוא בעל חשיבות מכרעת לאיכות החיים בבית, ועל כן ישנה חשיבות גבוהה במיוחד לפגישות עם יועצים מקצועיים באולם, בהן ניתן גם לראות את הדגמים ולחוש פיזית את התנועה, והמימדים של כל מערכת, וכן ליצור התאמה עיצובית עם תכנון הבית בכללותו. בנוסף, ניתן יהיה לקבל באולם דוגמת גוון ממניפת הגוונים של קליל על מנת לבצע באמצעותה התאמה לשאר חומרי הגמר בבית.

 

פרדי אבוקרט מנכ"ל חברת קליל : "באולם החדש תהיה חשיפה גדולה לכל סגנונות העיצוב ולמגוון פתרונות פונקציונליים של מוצרי קליל כולל סדרות חדשות של דגמים שפותחו לאחרונה. קליל תמשיך להשקיע בחווית לקוח באולמות תצוגה מתקדמים כחלק מתפיסת השירות המלאה שלנו"

 

אולם תצוגה "KLIL HOUSE" בראשון לציון – צילום: מורג ביטן

 

ב- KLIL HOUSE ראשל"צ מוצגים מספר הדגמים הגדול ביותר וניתן להתרשם בו במגוון סגנונות עיצוביים של סדרות חדשות שהושקו לאחרונה לצד מערכות שפותחו ומשווקות בהצלחה שנים רבות. 

 

החלונות משפיעים באופן ישיר על איכות החיים בבית ולכן בחירה נבונה יכולה לשדרג את איכות החיים בו. כמו כן הם מרכיב עיצובי דומיננטי בחללי הבית, ומערכות החלונות משפיעות על כמות האור והאוויר שנכנסות הביתה, ומה נשאר בחוץ- רעש ופגעי מזג אוויר . החלונות הן החיבור בין הבית לעולם, לכן חשוב מאוד להתייעץ עם הגורם והמקצועי ביותר בנוגע לבחירתן.