כותרות אחרונות
Search

חברת קסטרו מציגה: TLV קולקציית אקטיב – ללא הפסקה סתיו-חורף 2018-19

חברת קסטרו מציגה: TLV קולקציית אקטיב – ללא הפסקה סתיו-חורף 2018-19

 מעצבי בית האופנה של קסטרו מציגים את קולקציית האקטיב החדשה לסתיו-חורף 2018-19 לגברים, נשים וילדים, ובמרכזה מחווה ספורטיבית לעיר שמעניקה השראה אינסופית לסטודיו – תל אביב. מבחר הפריטים עוצבו מתוך מחשבה מעמיקה על המתאמנים: הדפסים מחזירי אור, מבחר כיסים לשמירה על חפצים אישיים, והפריט הלוהט של הסתיו: קרדיגן ניילון שמתקפל לתוך פאוץ׳!

 

החיבור ההרמוני שבין אופנה וספורט משתלב בצורה מושלמת עם ערכי המותג של קסטרו, שמאמינה באהבה לאופנה ללא פשרות, יחד עם אורח חיים בריא ורוח ספורטיבית. בשנים האחרונות הפכו בגדי האקטיב הפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים האורבניים: בין אם בפעילות כגון ריצה ואופניים ברחבי העיר, בשיעור TRX בפארק, וגם בשעות הפנאי והיומיום. מדי עונה יוצרת קסטרו קולקציית אקטיב חדשה לנשים, גברים וילדים, ששואפת להביא את עולם האופנה במיטבו – אל לב הפעילות הספורטיבית.

 

קסטרו אקטיב צילום דודי חסון

 

 

החיבור בין שני העולמות לבין הסביבה האורבנית הביאו העונה את מעצבי קסטרו ליצור קולקציה שמוקדשת באהבה לעיר שבה הם חיים (ומתאמנים): תל אביב.
את קולקציית האקטיב החדשה של קסטרו מלווה לוגו-טיפוגרפי שעוצב העונה  בסטודיו למילה TLV בשילוב כוכבים, והוא מעטר את הפריטים השונים ומופיע במקומות מפתיעים ובטכניקות מגוונות כגון דפוס זוהר, במראה פאץ׳ רקום, ועוד.

 

צבעוניות הקולקציה החדשה מבוססת העונה על השילוב הספורטיבי המנצח של כחול, אדום ולבן, ואליהם מצטרפים השחור הנצחי, ושימוש בגימורים מודגשים וחיתוכים גרפיים וקוויים בדגמים.

 

קסטרו אקטיב צילום דודי חסון

 

מבחר הפריטים עוצבו מבדים ספורטיבים, קלילים ונעימים בטכנולוגיה לנידוף זיעה, וקולקציית הנשים מתאפיינת העונה גם במשחק עם בדי רשת שקופים. השילוב בין בדים שקופים ואטומים בטופים ובטייצים מוסיפים ללבוש האקטיב טוויסט סקסי וגם אוורירי.

 

 

אחד הדגשים המרכזיים שהעניקו העונה המעצבים לפיתוח הקולקציה היה מתן מענה מושלם למתאמנות ולמתאמנים, דרך עיצוב מוצר מושלם: בין השאר בפריטים ניתן לגלות שילוב הדפסים מחזירי אור עבור הרצים באוויר הפתוח, ומבחר כיסים מפתיעים עם רוכסנים בכל זוג מכנסיים או טייץ בקולקציה – ללא יוצא מן הכלל. הכיסים השונים נועדו ליצור פתרון קל ונוח לשמירה על חפצים אישיים חשובים בזמן האימון – ממפתח ועד כרטיסי אשראי וגם טלפון.

 

קסטרו אקטיב צילום דודי חסון

 

פריטים נוספים בקולקציה נוצרו מתוך מחשבה על צרכי המתאמנים, ואחד הפריטים הנחשקים במיוחד העונה הוא קרדיגן קל מניילון לאימון אשר מגיע בשילוב בדים (חלקם בדי רשת אווריריים). לקרדיגן עוצב פאוץ׳ קטן ,בילט-אין, שאליו ניתן לקפל את הקרדיגן ולפתוח בקלות בעת הצורך – הפריט המושלם לקראת התקררות הטמפרטורות.

 

טווח המחירים – נשים וגברים:

29.90-179.90 ₪

 

טווח המחירים הילדים של קסטרו:

49.90-129.90 ₪

 

להשיג באתר של קסטרו www.castro.com  ובחנויות

 

צילומים: דודי חסון