כותרות אחרונות
Search

חברת שוקולד הבוטיק "דה קרינה" מרמת הגולן משיקה סדרה חדשה ויחודית – סדרת ה"פרליטס"

חברת שוקולד הבוטיק "דה קרינה" מרמת הגולן משיקה סדרה חדשה ויחודית – סדרת ה"פרליטס"

בראשותה של השוקולטיירית קרינה צ'פלינסקי משיקה סדרה חדשה ויחודית בהשראתו של אביה, דון בטו מבואנוס איירס , המשלבת שלושה דורות של המשפחה:

סדרת ה"פרליטס"

 סדרת פרליטס" כוללת:

פרליטס – פניני שוקולד מריר וקוקוס

פרליטס – פניני שוקולד חלב ומריר ואגוזי לוז

פרליטס – פניני שוקולד מריר והדרים

 חברת שוקולד הבוטיק "דה קרינה" מעין זיוון ברמת הגולן בראשותה של השוקולטיירית קרינה צ'פלינסקי, דור 3 למשפחת שוקולטיירים מארגנטינה אשר עלתה לישראל עם חזון ציוני להמשיך 100 שנות מסורת משפחתית של ייצור שוקולד פרימיום בעבודת יד משיקה בימים אלה סדרה חדשה ויחודית – סדרת ה"פרליטס".

סדרת ה"פרליטס" נוצרה בהשראתו של  דון בטו – אביה של קרינה שגדל בארגנטינה. משפחתו של דון בטו  עזבה את אירופה והקימה בארגנטינה עסק משפחתי לייצור שוקולד. לימים, פתח דון בטו בבואנוס איירס מפעל שוקולד בו פגשו המתכונים המסורתיים והדיוק הגרמני את הטעמים הדרום אמריקאיים.

סדרת ה"פרליטס" משלבת את מסורת 3 הדורות של השוקולטיירים ומציעה טעמים ומרקמים המשלבים דיוק אירופאי , להט דרום אמריקאי וטעמי גורמה של הגולן היוצרים חווייה מרגשת ומיוחדת במינה.

ה"פרליטס" משווקים באריזת 50 גרם ססגונית ועליזה המעוצבת בהשראת צבעוניות הבנייה של שכונת "לה בוקה" בבואנוס איירס המכילה פניני שוקולד משובח שאי אפשר להפסיק לנשנש.

dekarina-10-%d7%a6%d7%99%d7%9c%d7%95%d7%9d-%d7%99%d7%97%d7%a6

סדרת פרליטס" כוללת:פרליטס – פניני שוקולד מריר וקוקוס, פרליטס – פניני שוקולד חלב ומריר ואגוזי לוז, פרליטס – פניני שוקולד מריר והדרים – צילום: יח"צ

סדרת "פרליטס" כוללת:

פניני שוקולד מריר וקוקוס- במרכז פנינת השוקולד מריר צימוק- העטוף בשכבות שוקולד וקוקוס.

פניני שוקולד מריר והדרים- ההדרים עטופים בשוקולד מריר עם סיומת של טיפת אבקת סוכר והם קלילים וקייציים.

פניני שוקולד חלב ומריר ואגוזי לוז – שילוב טעמים קלאסי מנצח. אגוזי הלוז נקלים במפעל "דה קרינה" והם משולבים בשכבות של שוקולד חלב ומריר עם סיומת קקאו עשיר בסגנון הולנדי.

 

אריזת "פרליטס" 50 גרם- המחיר 15 ש"ח.

ניתן להשיג בחנות המפעל ברמת הגולן ובחנויות מובחרות.