כותרות אחרונות
Search

חברת 'ש.י.ר שלמה' מרחיבה את משפחת האופל אדם בישראל ומתחילה לשווק את האדם S

אופל מציגה בישראל את אופל אדם S: עירונית אופנתית וספורטיבית !

אפריל 2016, תל אביב. חברת 'ש.י.ר שלמה' מרחיבה את משפחת האופל אדם בישראל ומתחילה לשווק את  אופל אדם S  – גרסת ביצועים חמה וספורטיבית לאופל אדם המוכרת והאופנתית. אופל אדם S משלבת את כל התכונות המוכרות של האדם, עיצוב מדליק, איכות גבוהה, אבזור עשיר ואפשריות התאמה אישית ומוסיפה להן נופך ספורטיבי עם ביצועים של קטנה חמה ומדליקה.

אופל אדם S מצטרפת אל יתר דגמי האדם המשווקים בישראל, בהם האדם האוטומטית המצליחה והאדם Rocks הקשוחה, ויוצרת מגוון גרסאות המתאים לכל אופי.
opel 13
אופל אדם S – חבילת ביצועים מרגשת
באופל אדם S ישנו מנוע 1.4 בעל מגדש טורבו המספק 150 כ"ס ומומנט מרבי גבוה במיוחד של 22.4 קג"מ המתקבלים במלואם בין 2,750 ל-4,500 סל"ד, מה שמבטיח זמינות כוח מרבית בכל תנאי הדרך. יחד עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה קרובים וקצרים האדם S מספקת תאוצות קצרות ונמרצות, כשהיא מגיע ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות בלבד.

הודות למשקל הקל, לשלדה המוקשחת ולכיול הספורטיבי של המתלים מעניקה האדם התנהגות ספורטיבית וחדה, לצד אחיזת כביש גבוהה. השילוב בין המנוע החזק והמתקדם לשלדה הספורטיבית יותר חווית נהיגה מרגשת בעיר, בכביש המהיר ובדרכים מפותלות.

אופל אדם S – אופנתית, ספורטיבית וחצופה
באופל לקחו את העיצוב המוצלח והייחודי של האדם שזכה לפרסים ושבחים רבים והעצימו אותו, זאת על ידי הוספת סממנים ספורטיביים ואווירודינמים. הפגוש הקדמי עוצב מחדש עם כונסי אוויר מוגדלים שנועדו לשפר את קירור המנוע. חצאיות צד ספורטיביות וספויילר אחורי משלימים את המראה  השרירי ואגרסיבי יחד עם חישוקי אלומיניום קלים ומעוצבים בקוטר 17 אינטש.

תא הנוסעים הספורטיבי והורסטילי של האדם שודרג גם הוא, עם ציפוי עור יוקרתי בצבע הרכב לגלגל ההגה, ידית ההילוכים וידית בלם היד, לצד דוושות אלומיניום ספורטיביות ומושבי ספורט תומכים בריפוד יוקרתי דמוי עור.

אופל אדם S   – אבזור מרבי במחיר תחרותי
את חבילת האיכות, העיצוב והאופי הספורטיבי של האדם S משלימה רמת אבזור גבוהה במיוחד הכוללת את מערכת ה-Intellink הייחודית של אופל המשלבת מסך מגע צבעוני ואיכותי, קישוריות BT, תמיכה מלאה בממשק AppleCar וחיבורי Aux ו-USB להזנת מדיה ממכשירים חיצוניים.
opel 14
האדם S כוללת גם 6 כריות אוויר, בקרת אקלים, בקרת שיוט עם מגביל מהירות הנשלט מגלגל ההגה, חלונות חשמליים אוטומטיים, חלונות כהים ומגוון אפשרויות התאמת צבעים חיצונית ופנימית.

מחירה של אופל אדם S בישראל עומד על 119,900 ש"ח בלבד, מה שהופך אותה לקטנה הספורטיבית המשתלמת ביותר בישראל, זאת לצד הביצועים המרשימים, רמת האיכות הבלתי מתפשרת ועיצוב ייחודי.