כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה הבינלאומי המוכר והאיכותי NAUTICA מציג קולקציית נשים לקיץ 2017

מותג האופנה הבינלאומי המוכר והאיכותי NAUTICA מציג קולקציית נשים לקיץ 2017

 הקולקציה לנשים קיץ 2017  החדשה היא בהשראת הריביירה היוקרתית.   והיא מציעה מגוון פריטים המתאימים לחיי היום-יום, ספורט ושעות הפנאי לצד פריטים אייקונים עם טאץ' עכשווי המשקפים קיץ של אפשרויות אינסופיות.

 

הפריטים של נאוטיקה מאופיינים בקווים נקיים עם טקסטורות המהוות אבני יסוד למלתחה המודרנית בשילוב אלגנטיות ותחכום. ניתן לראות כי ה"חתימה" של נאוטיקה שזורה היטב בדיטיילים הקטנים אשר עושים את ההבדל בגזרות, בדים, הדפסים וצבעים נשיים. הקולקציה מכילה שפע של פריטים טרנדים החוגגים את חיי האישה המודרנית.

צילום: יח"צ חו"ל

הקולקציה מורכבת ממגוון סגנונות ומראות חדשים המתאימים לשעות היום והלילה. שילובי בדים אווריריים, גזרות ואלמנטים גיאומטריים, שמלות אלגנטיות, סטים של חולצה וחצאית למראה קליל ולא מתאמץ, חצאיות במגוון סגנונות, מכנסיים אופנתיות במבחר הדפסים ועוד.

 

גם העונה, ניתן למצוא פריטי בייסיק והפעם, הפריטים קיבלו אינטרפרטציה מחודשת ומעניינת אשר מחמיאה בזכות הדגש לפרטים הקטנים ההופכים כל פריט בסיסי לייחודי ומעניין. לדוגמא: שמלת פולו עם צווארון רוכסן ובד רך למגע, קרדיגנים דקיקים, חולצות בשילוב אבזמים וכפתורים ועוד.

צילום: יח"צ חו"ל

טרנד מאוד בולט העונה הוא ה-COLOR BLOCKED וניתן לראותו בפריטי הקולקציה: שמלות קייציות, חולצות טי ועוד.

פלטת הגוונים התרחבה וכעת ניתן למצוא לצד הצבעים הקלאסיים של מותג פריטים בגוונים חדשים כמו: תכלת,  ורוד, ירוק מנטה ועוד.

צילום: יח"צ חו"ל

המותג נאוטיקה ידוע כמותג לייף סטייל בינלאומי מוביל, אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים, בעלי שיק קלאסי מתוחכם, המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ-75 מדינות בעולם.

 

מחירי הפריטים:

חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪

טי שירטים: החל מ- 149 ₪

חולצות פולו: החל מ – 249 ₪

שמלות: החל מ- 369 ₪

חצאיות: החל מ- 269 ₪

מכנסיים קצרים: החל מ-  269 ₪

מכנסי בד: החל מ- 399 ₪

ג'ינסים: 399 ₪

ג'קטים: 549 ₪

 

ניתן להשיג ברשת נאוטיקה, רשת ברנדז ורשת אמפוריום ברחבי הארץ ובאתרים:

www.nautica.co.il

www.brandz.co.il