כותרות אחרונות
Search

בכירי חברת SBN יבואנית מותגי האופנה הבינלאומיים "נאוטיקה" ו"טימברלנד" השיקו באירוע חגיגי את החנויות החדשות של המותגים בקניון עזריאלי ראשונים בראשון לציון

בתמונה מימין: דיוויד בידרמן עדי קרום וקובי סקאל – צילום: דנה הנגלר

השקה בינלאומית !

בכירי חברת SBN יבואנית מותגי האופנה הבינלאומיים "נאוטיקה" ו"טימברלנד" השיקו באירוע חגיגי את החנויות החדשות של המותגים בקניון עזריאלי ראשונים בראשון לציון  ואת השקת הקולקציה לקיץ  2017

לאירוע החגיגי הגיעו בכירי הקבוצה, בהם: קובי סקאל מבעלי קבוצת סקאל, דיוויד בידרמן מנכ"ל טימברלנד ישראל, אירינה זימנקוב-נדב מנהלת מותג נאוטיקה ויפעת וייצמן מנהלת השיווק של נאוטיקה וטימברלנד.

 

בתמונה מימין: דיוויד בידרמן, אירינה זימנקוב ויפעת ויצמן – צילום: דנה הנגלר

 

האירוע נערך בקניון עזריאלי ראשונים,  בראשון לציון. במסגרת זו נחשפו סניפי הקונספט של המותגים שנפתחו בימים אלה בקניון. האירוע  כלל  מינגלינג, מייצג אופנה, טקס גזירת הסרט של הסניפים החדשים והרמת כוסית חגיגית.

אירינה זימנקוב, עדי קרום וקובי סקאל – צילום: דנה הנגלר

את האירוע פתח קובי סקאל שאמר: "אנו שמחים להרחיב את הרשתות בישראל ולעדכן את המראה החדש של סניפי טימברלנד ונאוטיקה".  דיוויד בידרמן מנכ"ל טימברלנד ישראל עדכן את האורחים : "הקיץ הקרוב  יש יותר מבחר מעונות קודמות ויותר טרנדים עכשוויים לנשים ולגברים."

 מי שהגיעה גם להרים כוסית, באיחור אופנתי הייתה   עדי קרום מנכ"לית קניון ראשונים  שסיפרה לקובי סקאל שהגיעה היישר מסיור דירקטוריונים ברחבי הקניון אך הייתה חייבת לעצור הכל בשביל לבוא ולתת את ברכתה לחנויות החדשות.

דיוויד בידרמן עדי קרום וקובי סקאל – צילום: דנה הנגלר