כותרות אחרונות
Search

חברת ״סטימצקי דיגיטל״ משיקה את אפליקציית הקריאה החדשה שלה: ״סטימצקי דיגיטל״ בעלות השקעה של כ-1 מיליון ₪.

 

 

סטימצקי משיקה את אתר ואפליקציית הספרים הדיגיטלית – ״סטימצקי דיגיטל״

חברת ״סטימצקי דיגיטל״ משיקה את אפליקציית הקריאה החדשה שלה: ״סטימצקי דיגיטל״ בעלות השקעה של כ-1 מיליון ₪.

 

סטימצקי די לוגו

 

האפליקציה מציעה קריאת ספרים חווייתית, המשלבת מגוון עולמות תוכן לצד אפשרות ליצירת זהות אישית של כל קורא וקוראת ולצרוך ספרים על פי בחירה וטעם אישי.

 

המערכת הטכנולוגית של ״סטימצקי דיגיטל״ תאפשר לעקוב ולבחון באופן מדויק את  מגמות הקריאה של משתמשים, מהירות קריאה, דירוג ספרים על פי מידת פופולריות ופרמטרים נוספים אשר יסייעו להבין את הרגלי הצריכה של המשתמשים, ובהתאם לשפרה.

 

ניתנת האפשרות למשתמשים באפליקציה לבחור לעקוב אחר  ״ארונות ספרים״ של ידוענים, אוהבי  ז׳אנר דומה ואף לפתוח ״ארון ספרים״ לעצמם,  שם יוכלו להציג לעיני כל  את הספרים האהובים עליהם וכך גם ליצור מעין זהות תרבותית המאפיינת אותם. 

 

לדברי לילך אטלי סמנכ"לית מכירות: "אנו רואים בספרים דיגיטליים דרך נוספת וחדשה לקריאת ספרים עם יתרונות רבים. רשת ״סטימצקי״, הולכת להיות בהחלט שחקן מרכזי גם בעולם הספרים הדיגיטלי מתוך מטרה להוביל גם את התחום".

 

בחודשים הראשונים יופיעו בפני המשתמשים באפליקציה מעל 15,000 כותרים של ז׳אנרים שונים בהם: ספרי עיון, מדע בדיוני,רומנים, ספרים פופולאריים, מתח ופעולה, ספרי קלאסיקה, פרוזה ועוד.

 

ספר אחד חינם

לרגל השקת האתר והאפליקציה, ״סטימצקי דיגיטל״  מאפשרת לכל אחת ואחד לבחור ספר מתוך קטלוג הספרים ובדרך זו לחוות את הקריאה הדיגיטלית והאישית.

 

בן מסנז׳יק – מנכ״ל משותף ״סטימצקי דיגיטל״: ״השאיפה של ״סטימצקי דיגיטל״ אינה להיות רק חנות לקריאת ספרים, אלא להרחיב את עולמות התוכן באונליין סביב ספרים בתחום של ספרות, חדשנות, טכנולוגיה, ראיונות, מפגשים, וידאו לייב ועוד…